Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har heller lyst på LPer enn CDer, i grunn. CDer er så plastikk og billig, syns jeg.

7919551[/snapback]

LPer er laget av plastikk, og er per nuh billigere enn CDer. Hah.

7919584[/snapback]

Spørs, en DLP koster som regel 15dollar mens en cd koster 10dollar. Jeg samler på begge og har flere album på både cd og vinyl :p

Lenke til kommentar
Har heller lyst på LPer enn CDer, i grunn. CDer er så plastikk og billig, syns jeg.

7919551[/snapback]

LPer er laget av plastikk, og er per nuh billigere enn CDer. Hah.

7919584[/snapback]

Spørs, en DLP koster som regel 15dollar mens en cd koster 10dollar. Jeg samler på begge og har flere album på både cd og vinyl :p

7921878[/snapback]

Her i norge koster CDer fra 100kr og oppover (som regel rundt 150-170 for litt uvanlige CDer), og LPer koster rundt 50-100kr (brukt, da du ikke får kjøpt skikkelig musikk på vinyl lenger). :)

Hvorfor ikke gjøre det simpelt med YAML?

7921806[/snapback]

Fordi enkle markeringsspråk gjer det ofte vanskelig å gjere avanserte operasjoner. :)

7921932[/snapback]

Så bruk XML, da.

Lenke til kommentar

7921878[/snapback]

Her i norge koster CDer fra 100kr og oppover (som regel rundt 150-170 for litt uvanlige CDer), og LPer koster rundt 50-100kr (brukt, da du ikke får kjøpt skikkelig musikk på vinyl lenger). :)

7922297[/snapback]

Hadde du hatt god smak så kunne jeg fortalt deg at metal band gir ut album på vinyl hele tiden selv den dag i dag. Som regel i bare 1000 kopier men sånn blir det bare fort samleobjekt og mye verdt.

Du kan jo sjekke ut Aftermath Shop, der har de ny vinyl fra 100-300kr og cd'r fra 130-170kr.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...