Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Oppgraderingene var vel hovedsaklig for de som har "skikkelige" avtaler med STW, ikke QXL-greiene til 39,- som jorgis.com og vikingboard.com har?

7914238[/snapback]

Jeg hadde en sånn avtale, men fikk oppgradert kontoen min via telefon en stund før det ble "offentlig". Snakket men en hyggelig person angående et par domener, da han nevnte at de skulle oppgradere og sa at de kunne oppgradere kontoen min der og da.

7914290[/snapback]

 

Uten merkostnad? Swiit, hva venter vi på? :)

7914301[/snapback]

Jeg tror jeg fikk et valg, om å enten oppgradere eller beholde den prisen jeg hadde. Men oppgraderingen var jo så mye bedre enn QXL avtalen :)

 

Dessuten fikk jeg jo tilgang til oppdateringen før alle andre ^^

 

Edit: Bør jeg høre om jeg kan bli flyttet over til en server med PHP5? Eller holder det med PHP4 som jeg har nå.

Endret av Runar
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Oppgraderingene var vel hovedsaklig for de som har "skikkelige" avtaler med STW, ikke QXL-greiene til 39,- som jorgis.com og vikingboard.com har?

7914238[/snapback]

Jeg hadde en sånn avtale, men fikk oppgradert kontoen min via telefon en stund før det ble "offentlig". Snakket men en hyggelig person angående et par domener, da han nevnte at de skulle oppgradere og sa at de kunne oppgradere kontoen min der og da.

7914290[/snapback]

 

Uten merkostnad? Swiit, hva venter vi på? :)

7914301[/snapback]

Jeg tror jeg fikk et valg, om å enten oppgradere eller beholde den prisen jeg hadde. Men oppgraderingen var jo så mye bedre enn QXL avtalen :)

 

Dessuten fikk jeg jo tilgang til oppdateringen før alle andre ^^

 

Edit: Bør jeg høre om jeg kan bli flyttet over til en server med PHP5? Eller holder det med PHP4 som jeg har nå.

7914356[/snapback]

 

Hmoki. Vi betaler nå 59kr/mnd. for 1.5GB og 8GB båndbredde, og kan bli oppgradert til 2GB og 100GB båndbredde for 20kr mer. Egentlig liten vits, vi bruker ikke all diskplassen og båndbredden på den pakken vi har i dag likevel... Om vi kan få lagt inn PHP5 uten økt pris, er jeg mer enn fornøyd nok. :)

 

Og ja, PHP5 er ganske greit å ha, men ikke et absolutt must. De fleste applikasjoner funker fint i PHP4 også.

Lenke til kommentar
Jeg kan høre med Morten (virker som han er den eneste som jobber der ;)) på Mandag. De har vel ikke begynt med helgeåpen support?

 

MySQL og PHP tutorialen, del 7, her på Hardware.no er jo liten vits for oss med PHP4.

7914539[/snapback]

 

Jeg har bare hatt kontakt med Morten, jeg óg. :p

 

Og ja, en god del av OO-støtten nevnt i tutorialen mangler i PHP4, men en god del (nok til ganske mye) er tilgjengelig, som arv og konstruktører. :)

Lenke til kommentar
Akkurat :)

 

Fant ingen informasjon om bytte fra PHP4 til 5 på Servetheworld sine sider (heller ikke Helpdesken), så jeg tar kontakt på mandag og hører om det koster noe.

7915341[/snapback]

 

Gi meg beskjed når du får vite noe, da. PHP4 provoserer livskiten av meg i øyeblikket, og jeg vil gjerne gjøre mitt for å øke PHP5s utspredning fra de magre 14% den har i dag. :)

Lenke til kommentar
Gi meg beskjed når du får vite noe, da. PHP4 provoserer livskiten av meg i øyeblikket, og jeg vil gjerne gjøre mitt for å øke PHP5s utspredning fra de magre 14% den har i dag. :)

7915524[/snapback]

Yes, Sir!

 

Hvor mange er det egentlig som jobber i Servetheworld? Det er vel flere enn bare vår kjære Morten?

Lenke til kommentar
Siden noen spurte om MSDN her.

 

Jeg har hentet både Vista som DVD og CD(5stk) versjon fra MSDN og sitter nå på Vista Buisniss edt på maskinen, fint og flott :)

Får man ny serial for hver CD? Vet i hvert fall at man får ny serial for DVD og én av CDene (mao. gratis, gyldig Vista både på stasjonær og laptop :D).

Lenke til kommentar

Siden jeg spiller leder Windows uansett foran Linux (enda), men Vista er litt uvant iforhold til for eksempel XP, men synst det går ganske så bra hittil.

 

Liker det jeg ser og opplever ;)

 

Jeg har en key for CDene, alle er en pakke. den første DVDen var bare preview, men kan nok hente flere keys om det trenger der tenker jeg.

Lenke til kommentar
Hva har en tretagget stjerne med Mercedes å gjøre? En logo trenger ikke nødvendigvis å ha en uhyre dyp symbolsk betydning. :)

Nei, men da er den ikke, som du sa; "genial".

 

Når det gjeld Vista, så om eg kommer til å legge han inn, kommer det til å bli Ultimate.

 

Ok, sedan Arve er natzi på modrasjonen i sin nyeste post - så poster jeg kommentaren min her:

 

Eg øverst til høgre, feltmadrassen nederst til høgre.

 

 

(Det er snakk om dette bilete)

Endret av Løvskogen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...