Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
harde menn

7907513[/snapback]

Sist jeg sjekket var det der et brudd på rimelig mange regler ;)

 

Møkkete bukse hadde du også :nei:

7908528[/snapback]

 

Korleis var det der eit brudd på reglar? :p

 

Uansett, buksa er jo rein der, den. No, derimot, er den litt meir asfaltkamo enn snøkamo :p

7908565[/snapback]

Rette våpen direkte mot vennlige? Ikke lov.

 

Ta bilder innenfor leir? Normalt ikke lov, men det er mulig dere har andre regler enn vi hadde. Jeg beordret i alle fall konfiskering av kamera da noen tok bilder av flyplassen vår fra utsiden. Det viste seg å være nederlandske flyvere på besøk, så jeg fikk littt pepper for lite takt og tone da sjefen deres tok det direkte med stasjonssjefen, men fotografen fikk tilbake en rimelig godt formatert minnebrikke :p

 

Ta bilder av militært utstyr? Vi fikk i alle fall ikke lov å ta for detaljerte bilder, men så er kanskje Orion litt mer hemmelig enn suppevogna...

 

Og jeg synes buksa di var skitten nok på bildet :p

Lenke til kommentar
Rette våpen direkte mot vennlige? Ikke lov.

 

Ta bilder innenfor leir? Normalt ikke lov, men det er mulig dere har andre regler enn vi hadde. Jeg beordret i alle fall konfiskering av kamera da noen tok bilder av flyplassen vår fra utsiden. Det viste seg å være nederlandske flyvere på besøk, så jeg fikk littt pepper for lite takt og tone da sjefen deres tok det direkte med stasjonssjefen, men fotografen fikk tilbake en rimelig godt formatert minnebrikke :p

 

Ta bilder av militært utstyr? Vi fikk i alle fall ikke lov å ta for detaljerte bilder, men så er kanskje Orion litt mer hemmelig enn suppevogna...

 

Og jeg synes buksa di var skitten nok på bildet :p

7908747[/snapback]

 

1. Tenk om kameraet stod på stativ, og eg egentlig sikta inn i ein vegg?

 

2. Ta bilete innafor leir? Ikkje noko problem her iallefall. For å seie det sånn, så er det ca null problem for sivile å gå inn i leir uoppdaga utan at nokon bryr seg. Heile bygda er liksom militært område.

 

3. Ta bilete av militært utstyr? Tja, jo, kanskje litt ulovlig sånn egentlig-egentlig. Aldri brydd meg though, aldri fått pes for det, og faktisk blitt anbefalt å ta så masse bilete av alt vi gjer som mulig.

 

4. Buksa mi er fin nok, kjerring.

 

:)

Lenke til kommentar
Ser bra ut. Er det du som har designet Krast si heimsie?

7903827[/snapback]

 

Takk, og ja. Nå har de jo ny bassist, og skal ta nye pressebilder, så vi får se om jeg tar en liten realign av headeren der.

 

Hepp! Er det noen steder jeg kan finne kule web-farger som passer bra sammen? Har lyst til å bruke noen knall-grønne farger f.eks. mennhe, finner ingen som passer :/

7905297[/snapback]

 

Hva med colourlovers.com?

Lenke til kommentar
Enhance your page performance!

 

Kjekt. Tror jeg skal begynne å legge js, som sIFR, i bunnen av siden. Er så irriterende med sider der overskriftene ikke lastes før sekunder etterpå, og man ikke ser de engang.

7904917[/snapback]

Likte dont-be-the-weakest-link bedre den dagen...

 

Nuttin' like sum nerdehumor :wee:

7906332[/snapback]

:love:

 

Haha, n00bs

 

Det er et lite stykke fra Oslo til utpå sørvestlandet et sted, da, tror ikke Arve har tenkt seg dit i tillegg, selv om det hadde vært vel brukte penger.

7907090[/snapback]

Meh, bare 5 timer å kjøre

7907120[/snapback]

Tjæsj, par timar marsj for harde menn. Men vi får sjå om eg gidd. :p

7907513[/snapback]

Hva er poenget med å kle seg i hvitt for å gå i ett med snøen når sekken din uansett er i standard kamo? :p

7907635[/snapback]

Tanken som teller ;)

 

harde menn

7907513[/snapback]

Sist jeg sjekket var det der et brudd på rimelig mange regler ;)

 

Møkkete bukse hadde du også :nei:

7908528[/snapback]

Paragraf-rytter :tease:

 

--

 

Tror jeg må skaffe meg en Opera Sjorte jeg også, eller en IE5 sjorte :o

Lenke til kommentar
Skjønner egentlig ikke hvorfor Jørgen dro fram DSotM...

 

Echoes er tøffere.

7902806[/snapback]

 

Fyren er et geni, og det må en jo være for å komme opp med noe så genialt som omslaget til Dark Side of The Moon. :)

7902611[/snapback]

Hvorfor er omslaget genialt?

 

DSotM er det ultimate CD-Cover. De som ikke klarer å verdsette det er ikke i stand til å se hva som gjør det så genialt. DSotM-coveret er ikonisk, simplistisk og så stilrent som noe noensinne kan bli. Coveret til DSotM er noe alle kan gjenkjenne. Hvor mange deathmetal-band har et CD-cover som halve kloden kan kjenne igjen bare noen tegner en trekant og noen streker? :)

 

In 2003, VH1 named the album cover of Dark Side of the Moon the 4th greatest of all time. The prism illustration is one of the most recognisable works of designer and photographer Storm Thorgerson. The network's "Classic Albums" series presented an in-depth programme on The Dark Side of the Moon; it was later released on DVD and included interviews with Gilmour, Mason, Waters, Wright, Alan Parsons, Storm Thorgerson and Chris Thomas about the making of the album.

 

Dessuten irriterer det meg hvor lett folk tror CD-covre er. Er lizm bare å fyre opp Photoshop, finne en fin font og brodere litt rundt tittelen?

 

Ta for eksempel coveret til 30th anniversary-versjonen av DSotM; Dsotm30.jpg

 

Fyren laget et svært glassmosaikk, installerte det i et hus, og tok bilde av glassmosaikken med nattehimmel/skumring utenfor. Bittelitt blitz fra innsiden og litt bobler i glasset gir litt smågnister/stjerner rundt trekanten. :)

 

Eller hva med The Division Bell?

2165.jpg

 

Fyren konstruerte to enorme ansikter i stål, og plantet dem ute på en åker. Tok et bilde av dem, og tok dem vekk og ble kvitt dem.

 

A Momentary Lapse of Reason er et godt eksempel på Thorgerson-styrt galskap;

Lapse-l.jpg

 

700, yes 700, wrought iron hospital beds separately made up and positioned on the beach. Madness to do it at all, but we had in fact to do it twice cos it rained suddenly the first time, dank grey dizzle, and we couldn't see the distant half of the beds.

 

 

Surprise:

7907184[/snapback]

 

No surprise, når artikkelen er skrevet av en 18-åring med omtrent 18 års erfaring med Windows, rundt regnet 0 års erfaring med Linux, og verdens dårligste tålmodighet. "Det tar 45 minutter å reinstallere, så jeg prøver heller noe annet." er jo et sitat som kort og godt forklarer at journalisten ikke bare er kunnskapsløs, men også talentløs. :)

 

Er det CD-omslag du vil se på, er det nok Storm Thorgerson og resten av Hipgnosis som er tingen. Stort bedre surrealistiske omslag har jeg aldri sett. Fyren er et geni, og det må en jo være for å komme opp med noe så genialt som omslaget til Dark Side of The Moon. :)

7902611[/snapback]

Litt annen stil. Men Gud så fint!

Er du fan av Pink Floyd, siden du nevner den siden?

 

Sett last.fm-profilen min? :p

Lenke til kommentar
No surprise, når artikkelen er skrevet av en 18-åring med omtrent 18 års erfaring med Windows, rundt regnet 0 års erfaring med Linux, og verdens dårligste tålmodighet. "Det tar 45 minutter å reinstallere, så jeg prøver heller noe annet." er jo et sitat som kort og godt forklarer at journalisten ikke bare er kunnskapsløs, men også talentløs. :)

Er det bare jeg som syns at poenget ditt uteblir? Skal man måtte ha mye talent for å installere og bruke 'Linux for human beings', for eksempel?

Endret av Mr.Berg
Lenke til kommentar

Innstallasjonen av Linux pleier aldri å være noe problem. Problemet med Linux er at man fort må begynne å rote i "DOS" (som Windows folka så fint kaller det) og da er det lett å gjøre noe galt. Spesielt når man skal innstallere drivere.

Jeg prøvde to ganger for noen dager siden å innstallere drivere til Radeon 9600 kortet mitt uten hell.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...