Marvil Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 @EF; Jeg har forstått det slik at du leker med ISDN, hvor mye har du i utgifter per måned egentlig..? Eller har du noe sånn 6-timers fastpris alà Tiscali opplegg..? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 @EF; Jeg har forstått det slik at du leker med ISDN, hvor mye har du i utgifter per måned egentlig..? Eller har du noe sånn 6-timers fastpris alà Tiscali opplegg..? Spør satyrium hva som skjedde mellom han og Tiscali for en tid tilbake. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 nei, men akkurat det har skjedd med meg.. Det var _vondt_ når bedøvelsen forsvant, og eg blødde sikkert ... vel, masse.. Hadde et ca 3cm tjukt lag bandasje rundt heile tåa (ja, det såg litt snålt ut), og likevel var den tvers igjennom søkkvåt av blod etter en halvtime... det var mindre behagelig Hadde jeg aldri gått med på.. Hadde betennelse elns under nagla dah Men vondt var det... blødde masse på sjukehus golvet når eg hadde komt ut i resepsjonen til og med, måtte tilbake å llegge på meir bandasje + en plastpose Var uansett litt sprøtt å sitte å sjå på at doktoren først river vekk nagla, og så sitter med skalpell og pirker nedi tåa mi uten å kjenne noke som helst Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 @EF; Jeg har forstått det slik at du leker med ISDN, hvor mye har du i utgifter per måned egentlig..? Eller har du noe sånn 6-timers fastpris alà Tiscali opplegg..? Spør satyrium hva som skjedde mellom han og Tiscali for en tid tilbake. HATER tiscali! Skal skifte så fort som bindingstida går ut Fikk sendt regning på ISDN abonement overforbruk et halvt år for seint, på nesten 5000,-.... da blei ikkje fadern spesielt glad nei... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Spør satyrium hva som skjedde mellom han og Tiscali for en tid tilbake. Satyrium; Hva skjedde mellom deg og Tiscali for en tid tilbake..? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Fikk sendt regning på ISDN abonement overforbruk et halvt år for seint, på nesten 5000,-.... da blei ikkje fadern spesielt glad nei... En klassekamerat satt på nettet konstant med ISDN, men fikk aldri tilsendt regning.. Mindre konge da. Det var ikke Tiscali though.. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Velvel umberto, umberta, PC, PoleCat, småen osv osv.. Forfatter Innlegg PoleCat 631 Marvil 631 Hah! /me is teh Sp4mZ0rz!!!!! *råkke* Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Fytti svarte for en storspammer du er Marvil! Kanskje vi med >500 poster burde få rabatter her snart? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Fytti svarte for en storspammer du er Marvil! Det er det jeg lever for.. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Velvel umberto, umberta, PC, PoleCat, småen osv osv.. Forfatter Innlegg PoleCat 631 Marvil 631 Hah! /me is teh Sp4mZ0rz!!!!! *råkke* Sånt skjer når man er livredd for å benytte EDIT-knappen/multiquote... Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Marvil: 11 000,- :omg: :omg: Det var vel i meste laget, eller hva???? Jeg husker pappa klikka fordi vi fikk regning på 3000,- når vi hadde ISDN... lurer på hva han hadde sagt hvis vi hadde fått like stor regning som deg satyrium! /me har btw spilt den siste basketkampen for sesongen, vi vant, noe som resulterer i en grei 5. plass på tabellen etter en dårlig start på sesongen.. Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Jibril2k: Var ikke på et kvartal, men restregning over 18 måneder. Satans Tiscali hadde jo tillegg til å sende ut mangelfull faktura, satt prisene opp i været uten at jeg var klar over det. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Marvil: 11 000,- .... oj... Heime fra jobb! :woooooot: !! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Sånt skjer når man er livredd for å benytte EDIT-knappen/multiquote... Pøh, multiquoter ofte jeg, og editknappen bruker jeg om jeg trenger det.. Jeg bruker ikke Edit-knappen om jeg svarer på et annet innlegg som kom rett før jeg posta, da om noen leser det mens jeg redigerer så tror folk at de har lest det og da får dem ikke med seg editen.. Mulig jeg spammer, men hva skal man gjøre på en cafè da..? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Marvil: 11 000,- Olala. Kjedelig. Lurer på hvor mye tjcombo skylder.. Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 hvordan finner man statistikken til en tråd? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 hvordan finner man statistikken til en tråd? Trykk på det tallet ved siden av som sier hvor mange poster det er i tråden. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Avatartesting, 1-2-3... Copy That, 1 PB 6. Got avatar i sight and ready to attack enemy at you command. Over. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå