Jernlov Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Nå må du gi deg, bare fordi jeg sa noe om bildet og Pink Flaud... Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Er bare diskusjonsteknikken din jeg finner så håpløs. 'Sånn er det.' 'Hæhæhæ, den var stygg haha, denne som jeg fant fram her er fin.' Noen - finn et emne vi kan diskutere. Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Hepp! Er det noen steder jeg kan finne kule web-farger som passer bra sammen? Har lyst til å bruke noen knall-grønne farger f.eks. mennhe, finner ingen som passer :/ Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 http://kuler.adobe.com Fungerer kun med flash though. Ellers er det alltid fint med mørk grå farge og limegrønn. Ellers har du jo også gode gamle colourmatch.dk. Emne til diskusjon: Flash: yay eller nay eller yay-til-noe-og-nay-til-noe? Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 (endret) tja, for noen sider siden ble det linket til kuler. Hvor mye matnyttig du finner der, er en annen sak. Og bare for gøy: har du ikke photoshop cs2-pakka, så må du skrive ned fargekodene manuielt.. (Med mindre noen vet om andre produkter som takler .ase-formatet?) edit: dritt, for sen edit2: flash: mer gay enn yay syns jey - altså ney Endret 9. februar 2007 av qualbeen Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 kuler.adobe.com var jo grei Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Jeg bruker ikke flash selv, men mener at det fungerer ypperlig på noen sider, og idiotisk dårlig på noen. Som alt annet. Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 hm, laster man det ned som en flash-farge-ting? Ser ut som man må registrere seg for å laste ned de fargegreiene Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Trenger vel ikke laste dem ned, bare skriv ned/kopier fargeverdiene og legg inn som swatches i PS eller flash eller hva du nå skal bruke Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 ja, du registrerer det (helt gratis). og så laster du ned en ase-fil. Denne kan såvidt jeg vet kun åpnes i photoshop cs2. selv sitter jeg på cs1, og fikk iallefall ikke brukt fila til noe.... (så jeg skrev av fargekodene i stedet) Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Emne til diskusjon:Flash: yay eller nay eller yay-til-noe-og-nay-til-noe? 7905382[/snapback] Har vært diskutert før, men jeg støtter yay-til-noe og nay-til-noe, avhengig av hva slags side det er, hvem målgruppa er, osv. Å bruke det som meny på f.eks VG.no er ikke akkurat et sjakktrekk. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 8 Web Design Tactics to Help You When You're Stuck Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 2. Sketch something Funker veldig bra for meg. Iallefall konseptet "thumbsketches", tegne opp i ganske lite format, bare for å få ting ned, og fast i hodet. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 NorthGarden: Er vel for det meste JonT, det? 7901307[/snapback] Hmm... Det har jeg aldri vært klar over faktisk. Får prøve å være litt mer ops på det fra nå av. Jo, kan godt hende det. Mener jeg har sett flere som skriver det, men ok. Hvorfor? 7901321[/snapback] Hvorfor? Hmm.. Si det! Er vel av samme grunn til at folk skrive når istedenfor da. Klykleksi, kanskje? 7901388[/snapback] Kanskje det Er det CD-omslag du vil se på, er det nok Storm Thorgerson og resten av Hipgnosis som er tingen. Stort bedre surrealistiske omslag har jeg aldri sett. Fyren er et geni, og det må en jo være for å komme opp med noe så genialt som omslaget til Dark Side of The Moon. 7902611[/snapback] Litt annen stil. Men Gud så fint! Er du fan av Pink Floyd, siden du nevner den siden? Covere jeg har laget: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Ikke store greiene altså, men bare en av dem er en "ordentlig" utgivelse, med nummer og strekkode, trykket cd istedet for brent osv. 7903778[/snapback] Fine de. Likte spesielt den hvite med bare logoen og "veggen". Husker det ble linket til en side som kunne simulere IE5.5, IE 6 og IE7, hva er linken til den? 7904889[/snapback] Tenker du på Browsershots? Kjekt. Tror jeg skal begynne å legge js, som sIFR, i bunnen av siden. Er så irriterende med sider der overskriftene ikke lastes før sekunder etterpå, og man ikke ser de engang. 7904917[/snapback] Pleier ikke folk å gjøre det? Trudde det var standard for alle som kunne litt om javascript og html jeg. Gammel artikkel. 7904960[/snapback] God artikkel. Jesper: Jeg har ikke noe i mot nyttig lesestoff, selv om det er gammelt 7905121[/snapback] Judofyr har skjønt det edit2: flash: mer gay enn yay syns jey - altså ney 7905388[/snapback] Flash er da en mye bedre teknologi å bruke i webapplikasjoner som ellers måtte bli skrevet med omtrent bare javascript (og lite på serversiden). Flash er både raskere, tilbyr mer funsjonalitet og er enklere og raskere å utvikle med enn javascript på denne typen applikasjoner. Desstuen har hverken blinde, søkemotorer eller andre med funsjonshemninger har da liten bruk for disse applikasjonene uansett. Og vis de har behov for det finnes det nesten alltid desktopapplikasjoner som er mye enklere og bedre å bruke for denne gruppen. 8 Web Design Tactics to Help You When You're Stuck 7905698[/snapback] Old. ...og i motsetning til den Tor posta har denne faktisk blitt postet før. Lenke til kommentar
PT Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Nuttin' like sum nerdehumor Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Fin metode det, PT. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Ikke dumt, ikke dumt. Likte at man kunne garantere hva som er random, altså Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 (endret) Husker det ble linket til en side som kunne simulere IE5.5, IE 6 og IE7, hva er linken til den? 7904889[/snapback] Tenker du på Browsershots? Nope, var egentlig IE NetRenderer jeg tenkte på, men hadde helt glemt den der, takk Edit: I samme slengen, er dette her noen i din familie Løvskogen? Under copyright delen står det: ASP-programmering - Øyvind Bollingmo Endret 9. februar 2007 av Kiman the king Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Tenker du på Browsershots? Nope, var egentlig IE NetRenderer jeg tenkte på, men hadde helt glemt den der, takk 7906838[/snapback] Den var litt raskere må jeg si. Takk for linken. Edit: I samme slengen, er dette her noen i din familie Løvskogen? Under copyright delen står det: ASP-programmering - Øyvind Bollingmo 7906838[/snapback] For et sammentreff. Hadde akkurat tenkt til å poste det samme. Lenke til kommentar
enden Skrevet 9. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2007 Om noen kverker WoW-abbonementet hans, så finner han den sikkert frem igjen fra skapet.. 7904439[/snapback] Vel, da har wds commandos under ledelse av lArve et oppdrag når han er hjemme! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå