Vibeke S Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 (endret) Jeg vil også ha Firefox-t-skjorte! Men de hadde ikke jentestørrelser, får vel lage meg min egen. Få se coverene dine 'a 7902961[/snapback] Covere jeg har laget: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Ikke store greiene altså, men bare en av dem er en "ordentlig" utgivelse, med nummer og strekkode, trykket cd istedet for brent osv. Endret 9. februar 2007 av Vibeke Stølan Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Ser bra ut. Er det du som har designet Krast si heimsie? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 EDIT: Uansett, jeg forventer et bilde, av deg, hvor du poserer med t-skjorta... Får se, kanskje du får et bilde siden du eide meg i HL2 i går... Men nå kan jeg du og PoleCat lage paradetog med t-skjortene våre.. 'Fight Opera lizm'. Visste ikke at Geir slåss for viktige saker, lenger..? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 (endret) Om noen kverker WoW-abbonementet hans, så finner han den sikkert frem igjen fra skapet.. Endret 9. februar 2007 av Marvil Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Spiller han fremdeles WoW? Oi... Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 (endret) Spiller han fremdeles WoW? Oi...Jepp. Mener å huske at jeg så et par innlegg han hadde skrevet, for et par dager siden, med mye 'lol' og smileys og sånn. I WoW-seksjonen, naturlich. Edit: Teh standard-merch; Endret 9. februar 2007 av Mr.Berg Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Husker det ble linket til en side som kunne simulere IE5.5, IE 6 og IE7, hva er linken til den? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Jeg husker jeg var veldig klar for å bestille meg noe Firefox-saker med en gang det kom ut for salg, men har helt glemt det. Hvor lang tid tok det fra du bestilte til du fikk sakene Hein? Hadde vært keegt med FF t-skjorte på fredag, siden Tor helt sikkert kommer til å gå med Opera t-skjorten sin Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 http://dev.haraldsonberg.net/misc/merch.jpg 7904751[/snapback] Hæhæhæhæhæææææ...... Makan til posering _______ At folk gidder å spille wow enda (eller i det hele tatt egentlig)..... har vel noe med den extension packen som har kommet. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Tja, jeg bestilte varene den 31/1, og kunne ha henta pakka i går. Du kan jo prøve, men det blir kanskje til at du må sitte med en herlig nerdete t-skjorte på flyet til Singapore. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 (endret) Hæhæhæhæhæææææ...... Makan til posering Har du egentlig noe annet enn dritt å komme med? Hvis du hadde fulgt med, hadde du sett at Thomas etterspurte nettopp en pose. Edit: Jeg lar meg rive med, dobbelpost og greier. Endret 9. februar 2007 av Mr.Berg Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Enhance your page performance! Kjekt. Tror jeg skal begynne å legge js, som sIFR, i bunnen av siden. Er så irriterende med sider der overskriftene ikke lastes før sekunder etterpå, og man ikke ser de engang. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Gammel artikkel. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Gammel artikkel. 7904960[/snapback] Har du egentlig noe annet enn dritt å komme med? Hvis du hadde fulgt med, hadde postet artikkelen selv, etter at du hadde lest den. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Pfft. Man linker ikke til artikler på vitamin som er over en uke gamle uansett. Og slutt å pirk Hein i øret. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Tenkte bare noen ville ha nytte av å lese den. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Jesper: Jeg har ikke noe i mot nyttig lesestoff, selv om det er gammelt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 [...]Hvis du hadde fulgt med, hadde du sett at Thomas etterspurte nettopp en pose. 7904909[/snapback] Du var så fine atte Får vel kanskje bestille meg ei sånn t-skjorte selv. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Jesus, take it easy. Jeg sa nettopp dette på en kafee for å stoppe deg fra å make en scene mr.berg. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Jesus, take it easy. Jeg sa nettopp dette på en kafee for å stoppe deg fra å make en scene mr.berg.Ja, at dette er en kafetråd er en fin unnskyldning til å bare komme med negative innspill overalt hvor du får det til å passe i konteksten - hele tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå