jorgis Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Gratulerer med dagen. Til dere som trenger litt designinspirasjon Rune Grammofon lager utrolig mange pene CD-omslag. 7898687[/snapback] Er det CD-omslag du vil se på, er det nok Storm Thorgerson og resten av Hipgnosis som er tingen. Stort bedre surrealistiske omslag har jeg aldri sett. Fyren er et geni, og det må en jo være for å komme opp med noe så genialt som omslaget til Dark Side of The Moon. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Dark Side of the Moon er far fra genialt, jeeses. Maken til makkverk. Lenke til kommentar
MC2 Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Mener dere dette? http://www.canaltrans.com/musica/images/en...of-the-moon.jpg Hva er det som er så genialt med det? Det er jo bare en tegning av dispersion fenomenet. Ta en lys stråle og skyt den mot en prisme og du får den effekten. (Har med bølgelenge på de forskjellig fargene og refraction fenomendet å gjøre) Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Åja. So jo mer avansert det blir, jo bedre blir det? Lenke til kommentar
MC2 Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Nei, men jeg ser bare ikke det geniale med det. Selvom noen ganger mindre er mer, så synes jeg i dette tilfellet at mindre, bare er mindre, og jeg er vanligvis veldig keen på mindre, men dette var for lite. Pent, men ikke genialt -- min mening. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Skjønner egentlig ikke hvorfor Jørgen dro fram DSotM... Echoes er tøffere. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Skjønner egentlig ikke hvorfor Jørgen dro fram DSotM... Echoes er tøffere. 7902806[/snapback] Yawn... Sånn skal album cover se ut (brukt på vinyl utgaven av In the Woods... - Omnio, er også å finne i bookleten på cd'n): Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 OK, greit. Jeg tok feil, du har rett. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 OK, greit. Jeg tok feil, du har rett. 7902865[/snapback] Flott Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 (endret) Men hvis thunderbird har fått noe å "bounce" tilbake, kan den jo likesågodt bare vise det til deg - så har du fått det. Det er serveren som tar seg av slikt.7902024[/snapback] Bare noe jeg hørte Kevin Rose si på Diggnation (#80 elns) - at Mac hadde et program som når man fikk mail, bare kunne trykke "Bounce" også fikk senderen varsel om at mailen ikke ble sendt. Musikken hørtes ganske Tool-inspirert ut, veldig kult. Skal snart designe mitt 5. cd-cover jeg. De skal få en annen til å lage illustrasjoner, så det kan bli interessant.7902551[/snapback] Mhm, Tool, Queens of the Stone Age og Kyuss. Få se coverene dine 'a Fyren er et geni, og det må en jo være for å komme opp med noe så genialt som omslaget til Dark Side of The Moon. 7902611[/snapback] Hvorfor er omslaget genialt? Forresten, drev å kikket på Jesper sin bloglines-side. Tenkte å signe opp, men ble heller Netvibes på meg, ser bedre ut. Når det kommer en ny post blir det markért med (1) - slår ikke notifyen jeg får i Opera, men kjekt for å sjekke feeds overalt. Hva syns dere? Endret 9. februar 2007 av Løvskogen Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Kommer jo (1) - eller antall nye updates i feeds i bloglines også. Og hvis du bare hadde brukt en ordentlig nettleser som tillater live styling av sidene, hadde ikke bloglines sett så forbanna stygt ut Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Jeg skal, sånn for å skyte inn det, ned på Rimi-posten i morra og hente min Firefox-merchandise, for å skape motvekt til Tors propaganda. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 User CSS, muligens? 7903199[/snapback] Nei. Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 (endret) Veldig OT: noen av dere som har fått handla dere Wii enda? .. og for å ikke hisse på meg enden Og i så fall: hvordan er Opera for Wii å surfe med? (f.eks. oppløsning, enkelthet, kompatibel med hilken pc-version, etc..) Endret 8. februar 2007 av cfenzo Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Opera har user CSS innebygget, Jesper "Extension" Karsrud. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Grattis småen. Snart tørr bak ørene nå jo. Eller, du vil alltid være en liten snørrunge for meg 7896475[/snapback] Hehe, takk. Regna med den der kom fra deg.. Grattis Marvil!7896105[/snapback] Får hive meg på og gratulere Andy, her kommer'em visst på løpende bånd 7896122[/snapback] Grattis, pølsa!7896909[/snapback] Gratulerer med dagen, Marvil7897191[/snapback] Happy b-day, mavva!7897530[/snapback] Gratulerer med dagen, Andy-boy 7897754[/snapback] Gratulerer med dagen.7898687[/snapback] Grattis med dagen marve.7898753[/snapback] Gratulerer med dagen!7899614[/snapback] Takk for det, alle sammen.. Jeg skal, sånn for å skyte inn det, ned på Rimi-posten i morra og hente min Firefox-merchandise, for å skape motvekt til Tors propaganda. 7903204[/snapback] Knall! Hva kjøpte du..? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Hva kjøpte du..? Et par t-skjorter, det ble litt for jalla med caps, sekk og paraply ;D Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 (endret) Hva kjøpte du..? Et par t-skjorter, det ble litt for jalla med caps, sekk og paraply ;D 7903364[/snapback] Er jo ingen som er tøffere enn en som går med Firefox t-skjorte, caps, sekk og paraply - mittvinters, samtidig. EDIT: Uansett, jeg forventer et bilde, av deg, hvor du poserer med t-skjorta... Endret 9. februar 2007 av Slettet-df17e Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Hehe, enig der, Berg (selv om det Skaflem foreslår høres litt knall).. Men nå kan jeg du og PoleCat lage paradetog med t-skjortene våre.. 'Fight Opera lizm'. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå