mikaelfr Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 takk:D men jeg har dårlig tid så jeg bare gikk på den tråden som hadde blitt skrivd på nærmest denne tiden som er nå takk for linken (L) Lenke til kommentar
enden Skrevet 7. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2007 Hmm, lurer på om det er lov å gi advarsler for latskap Neida, bare kødder - nesten... Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Apple sin hjemmeside, gjennom tidene. 7891074[/snapback] Usefull.. Tor: Bloglines > * opera > * Veeeeel. I motsetning til deg kan jeg følge feeds'ene mine fra hvilken som helst plattform uten å måtte installere noe ekstra, og fra hvilken som helst enhet så lenge den har internett-tilgang og basic HTML-støtte. Du = pwned 7891246[/snapback] Hadde jo vært greit, gleder meg til opera får sån public profiles! :o Hmm, lurer på om det er lov å gi advarsler for latskap Neida, bare kødder - nesten... 7893126[/snapback] Har ikke skjedd enda altså? Har egnetlig ikke fått med meg denne latheten til JonT :\ Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Var vel ikke JonT enden tenkte på, Sebastian. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Intype Alpha 0.2.1 Released Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Var vel ikke JonT enden tenkte på, Sebastian. 7893360[/snapback] Aw, nå datt jeg helt ut Sån går det når man ikke rekker å dra hjem om natten engang... Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Har Intype en modul/plug-in som kan gjøre at den får direkte tilkobling til ftpen? Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Har Intype en modul/plug-in som kan gjøre at den får direkte tilkobling til ftpen? 7894073[/snapback] Nei. Men det vil antagelig komme i fremtiden. Dog vil Intype sikkert koste noen røde lapper når det kommer ut. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Har Notepad++ mulighet for plugin som gjør at ÆØÅ automatisk blir &;Aelig osv? Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Har Notepad++ mulighet for plugin som gjør at ÆØÅ automatisk blir &;Aelig osv? 7894222[/snapback] Hvorfor skal du gjør det? Det er da mye bedre å la æ være æ, og å være å. Det er tross alt ikke verre enn å bruke riktig tegnsett. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Har Notepad++ mulighet for plugin som gjør at ÆØÅ automatisk blir &;Aelig osv? 7894222[/snapback] Hvorfor skal du gjør det? Det er da mye bedre å la æ være æ, og å være å. Det er tross alt ikke verre enn å bruke riktig tegnsett. 7894243[/snapback] Å? Fortell Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Har Notepad++ mulighet for plugin som gjør at ÆØÅ automatisk blir &;Aelig osv? 7894222[/snapback] Hvorfor skal du gjør det? Det er da mye bedre å la æ være æ, og å være å. Det er tross alt ikke verre enn å bruke riktig tegnsett. 7894243[/snapback] Å? Fortell 7894250[/snapback] Sånn setter du serveren til å sende riktig tegnsett. <?php header('Content-type: text/html; charset=utf-8'); ?> <!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01//EN" "http://www.w3.org/TR/html4/strict.dtd"> <html lang="no-bok"> <head> <meta http-equiv="Content-type" content="text/html; charset=utf-8" /> <title>Min lille side</title> </head> Husk å stille inn notepad til å skrive med riktig tegnsett. I Notepad++: innstillinger ->Preference -> New Dokument -> Encoding UTF-8 burde funke bra. Vis filene dine ikke er skrevet i UTF-8 kan du konvertere til UTF-8 med; Format -> Gjør om til UTF-8 (uten BOM). Vis du velger med BOM vil PHP gi en feilmelding om at header ikke kunne sendes siden det allerede er sendt informasjon til nettleseren. Det er fordi BOM (Byte order mark) er et usynlig tegn som legger seg helt først i filen. Lenke til kommentar
MC2 Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 (endret) En del sommerjobb hos Dagbladet hvis noen er interessert Edit: sorry, så nettopp søknadsfristen. Endret 7. februar 2007 av MC2 Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 En del sommerjobb hos Dagbladet hvis noen er interessert 7894729[/snapback] Er bare journaliststillinger da. Og ingen av dem har noe med IT å gjøre . Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 En del sommerjobb hos Dagbladet hvis noen er interessert Edit: sorry, så nettopp søknadsfristen. 7894729[/snapback] VG sine sommerjobber; https://secure.recruiter.no/lists/vacPos.as...oupID=2&lang=NO Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Greier Thunderbird å bounce tilbake mails? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 8 Web Design Tactics to Help You When You're Stuck Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Greier Thunderbird å bounce tilbake mails? 7895444[/snapback] Det er vel opptil mailserveren å bounce mailer? Gratulerer med dagen, Marvil! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Gratulerer med dagen, Marvil! 7895806[/snapback] Takk for det, Robbie. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå