Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eller argumenter som en gærning, slik at du får gjøre det på din måte, og få en 6'er.

7890336[/snapback]

Har du prøvd? Å argumentere mot læreren hele tiden pleier da ikke å være veldig lurt. Spesielt ikke vis han faktisk mener tabeller er det rette.

Tor: Bloglines > *

7890855[/snapback]

opera > *

7890916[/snapback]

* < Firefox

Firefox < Opera

Opera < Bloglines

Bloglines < Google Reader :thumbup:

Firefox og Opera er uansett elendige som RSS lesere. Selv IE7 gjør det bedre (dog etter mye hjelp fra Apple). Men nå er jo mye av ekstrafunsjonaliteten i Opera ganske dårlig samenlignet med eksterne programmer. Det eneste som faktisk er virkelig bra er IRC-klienten.

Kan ikke se at folket har samlet seg på #webapps @ OperaNet (irc.opera.com). Hvor blir det av folk?

Hmm.. Designene til Apple holder seg ikke lenge. Nok en grunn til å ikke skaffe seg en mac?

Lenke til kommentar
Eller argumenter som en gærning, slik at du får gjøre det på din måte, og få en 6'er.

7890336[/snapback]

Har du prøvd? Å argumentere mot læreren hele tiden pleier da ikke å være veldig lurt. Spesielt ikke vis han faktisk mener tabeller er det rette.

7892023[/snapback]

HUN hørte gjerne på argumentene mine, og lot meg får gjøre som jeg ville. Fikk til og med bruke tiden på å skrive et lite CMS i PHP, fordi det var snakk om databaser og SQL-spørringer. Da var hun fornøyd :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...