cfenzo Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Hmm.. tror jeg skal kjøpe kake til daglig leder i morra.. kanskje man er heldig? Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Eller argumenter som en gærning, slik at du får gjøre det på din måte, og få en 6'er. 7890336[/snapback] Har du prøvd? Å argumentere mot læreren hele tiden pleier da ikke å være veldig lurt. Spesielt ikke vis han faktisk mener tabeller er det rette. Tor: Bloglines > * 7890855[/snapback] opera > * 7890916[/snapback] * < Firefox Firefox < Opera Opera < Bloglines Bloglines < Google Reader Firefox og Opera er uansett elendige som RSS lesere. Selv IE7 gjør det bedre (dog etter mye hjelp fra Apple). Men nå er jo mye av ekstrafunsjonaliteten i Opera ganske dårlig samenlignet med eksterne programmer. Det eneste som faktisk er virkelig bra er IRC-klienten. Kan ikke se at folket har samlet seg på #webapps @ OperaNet (irc.opera.com). Hvor blir det av folk? Apple sin hjemmeside, gjennom tidene. 7891074[/snapback] Hmm.. Designene til Apple holder seg ikke lenge. Nok en grunn til å ikke skaffe seg en mac? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Hehe, nei, ikke god nok grunn, JonT. Men hvordan fungerer feeds i IE7? Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 (endret) Feeds i Flock fungerer ganske bra Endret 7. februar 2007 av Judofyr Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 * < FirefoxFirefox < Opera Opera < Bloglines Bloglines < Google Reader Har du ikke så bra kustus på hakene dine? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Feeds i Flock fungerer ganske bra 7892067[/snapback] Å melde seg på feeds. Men hvordan ser feed-behandlingen ut? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Er det nokon her som føler at dei har for få e-accounts? http://uselessaccount.com/ Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Hehe, nei, ikke god nok grunn, JonT. Men hvordan fungerer feeds i IE7? 7892056[/snapback] Akkurat som i Safari. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Akkurat som i Safari. Hvordan fungerer feeds i Safari? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Eller argumenter som en gærning, slik at du får gjøre det på din måte, og få en 6'er. 7890336[/snapback] Har du prøvd? Å argumentere mot læreren hele tiden pleier da ikke å være veldig lurt. Spesielt ikke vis han faktisk mener tabeller er det rette. 7892023[/snapback] HUN hørte gjerne på argumentene mine, og lot meg får gjøre som jeg ville. Fikk til og med bruke tiden på å skrive et lite CMS i PHP, fordi det var snakk om databaser og SQL-spørringer. Da var hun fornøyd Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Hehe, nei, ikke god nok grunn, JonT. Men hvordan fungerer feeds i IE7? 7892056[/snapback] Akkurat som i Safari. 7892265[/snapback] E du satans dom i haue? Lenke til kommentar
enden Skrevet 7. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2007 Noen som husker Fjelg? 7890837[/snapback] *kosepå* HUN hørte gjerne på argumentene mine 7892346[/snapback] Jasså du *wink win nudge nudge* JonT; du får lov å lage deg en avatar igjen altså - bare så du ikke tror at muligheten ble fjernet permanent. Du ser liksom litt naken ut for tiden Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Jeg syns ikke JonT fortjener avatar, når han ikke greier å forklare for seg :-( Jesper has been around. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 (endret) Noen som husker Fjelg? 7890837[/snapback] *kosepå* 7892411[/snapback] Edit: Fant Geir sangen. :!: Endret 7. februar 2007 av Runar Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Akkurat som i Safari. Hvordan fungerer feeds i Safari? 7892270[/snapback] Video av Safari JonT; du får lov å lage deg en avatar igjen altså - bare så du ikke tror at muligheten ble fjernet permanent. Du ser liksom litt naken ut for tiden 7892411[/snapback] Neida. Kommer nok med noe snart. Men syns nesten ikke jeg kan slenge opp sauen igjen. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Video av Safari Hva får deg til å tro at jeg får spilt av den? ;D Lenke til kommentar
PT Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Neida. Kommer nok med noe snart. Men syns nesten ikke jeg kan slenge opp sauen igjen. Hvorfor ikke? Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Neida. Kommer nok med noe snart. Men syns nesten ikke jeg kan slenge opp sauen igjen. Hvorfor ikke? 7892721[/snapback] Så du mener du likte sauen? Kan jo alltids bruke den her (<--), nå som du har tatt min. Lenke til kommentar
mikaelfr Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Kan noen hjelpe meg? jeg trenger et redigeringsprogram som redigerer filer på mp4. takk for all hjelp jeg kan få Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Kan noen hjelpe meg? jeg trenger et redigeringsprogram som redigerer filer på mp4. takk for all hjelp jeg kan få Prøv riktig kategori :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå