Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-df17e
Tor: Bloglines > *

7890855[/snapback]

opera > *

7890916[/snapback]

Gidd :wee:

Noen som vet om en god editor - til Windows - med muligheten for å jobbe mot en SFTP server ?

EDIT: Gjerne Subversion, også, men ikke noe must.

Endret av Slettet-df17e
Lenke til kommentar

7890855[/snapback]

opera > *

7890916[/snapback]

Gidd :wee:

Noen som vet om en god editor - til Windows - med muligheten for å jobbe mot en SFTP server ?

EDIT: Gjerne Subversion, også, men ikke noe must.

7891024[/snapback]

Eclipse er genialt! En mengde plugins for å legge bedre til rette for forskjellige språk/scenarioer, og mener det er et par for Subversion støtte..

En bra plugin for Eclipse igjen er Aptana (for javascript/ajax/etc), som du også får som standalone om du ikke trenger resten av Eclipse IDE'et.. ;)

Endret av cfenzo
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e

Har tenkt på ZDE, ja - får sjekke hvordan ZDE sin syntax hl. er på Perl, når jeg kommer hjem.

EDIT: Kanskje jeg skal teste Eclipse, også. Har bare så vidt brukt det litt en gang jeg skulle leke med Java.

Endret av Slettet-df17e
Lenke til kommentar

opera > *

Veeeeel. I motsetning til deg kan jeg følge feeds'ene mine fra hvilken som helst plattform uten å måtte installere noe ekstra, og fra hvilken som helst enhet så lenge den har internett-tilgang og basic HTML-støtte.

Du = pwned ;)

Lenke til kommentar

opera > *

Veeeeel. I motsetning til deg kan jeg følge feeds'ene mine fra hvilken som helst plattform uten å måtte installere noe ekstra, og fra hvilken som helst enhet så lenge den har internett-tilgang og basic HTML-støtte.

Du = pwned ;)

7891246[/snapback]

Stiller meg så jævlig bak deg.

Aptana såg faktisk veldig lovande ut. Problemet er at eg vil ikkje ha eit program som er laga i Java. :-)

Endret av Henrik Lied
Lenke til kommentar
@Henrik Lied: Hadde samme innstillinga før, syntes Eclipse var for tungt..

Men etter å ha brukt Aptana nå den siste tiden, så skjønner jeg ikke helt hvorfor jeg var mot det før :)

7891543[/snapback]

Eg er i mot det av den enkle grunn at eg vil ha alle programmer på maskina i "Cocoastyle" :)

Lenke til kommentar
Så klart.. Hadde jeg vært så heldig at jeg var en "macwhore" jeg og. så hadde jeg nok hatt den samme tankegangen :)

(men selvfølgelig har man jo bedriftsavtaler på jobben, så blir vel winXP  på meg.. :/)

7891698[/snapback]

Heldigvis har eg ein arbeidsgiver som kjøper inn, og eg siterer - "det du føler deg mest produktiv på". :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...