Lovskogen Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Don't ask employees to be passionate about the company!, grei lesning. Kjekt for dere med Firefox, som bare hare live-bookmarks, at jeg poster her, så vet dere når feeds oppdatere seg. Om dere i det hele tatt har feeds da, virker litt strevsomt i Firefox. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Noen som husker Fjelg? 7890837[/snapback] Hehe, satt faktisk å leste i den tråden der for noen dager siden.. Artig å se gjennom poster man har skrevet for 3-4 år siden.. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Tor: Bloglines > * 7890855[/snapback] opera > * Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 (endret) Tor: Bloglines > * 7890855[/snapback] opera > * 7890916[/snapback] Gidd Noen som vet om en god editor - til Windows - med muligheten for å jobbe mot en SFTP server ? EDIT: Gjerne Subversion, også, men ikke noe must. Endret 7. februar 2007 av Slettet-df17e Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Tor: Bloglines > * 7890855[/snapback] opera > * 7890916[/snapback] Gidd Noen som vet om en god editor - til Windows - med muligheten for å jobbe mot en SFTP server ? EDIT: Gjerne Subversion, også, men ikke noe must. 7891024[/snapback] ZDE ? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Apple sin hjemmeside, gjennom tidene. Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 (endret) Tor: Bloglines > * 7890855[/snapback] opera > * 7890916[/snapback] Gidd Noen som vet om en god editor - til Windows - med muligheten for å jobbe mot en SFTP server ? EDIT: Gjerne Subversion, også, men ikke noe must. 7891024[/snapback] Eclipse er genialt! En mengde plugins for å legge bedre til rette for forskjellige språk/scenarioer, og mener det er et par for Subversion støtte.. En bra plugin for Eclipse igjen er Aptana (for javascript/ajax/etc), som du også får som standalone om du ikke trenger resten av Eclipse IDE'et.. Endret 7. februar 2007 av cfenzo Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 (endret) Har tenkt på ZDE, ja - får sjekke hvordan ZDE sin syntax hl. er på Perl, når jeg kommer hjem. EDIT: Kanskje jeg skal teste Eclipse, også. Har bare så vidt brukt det litt en gang jeg skulle leke med Java. Endret 7. februar 2007 av Slettet-df17e Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Eclipse er Open Source ja Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 (endret) Offtopic (som om det finnes noe anna.. vi er jo i webkafeen): Er det no rss feed til hver enkelt tråd her i forumet? lenge sia jeg har brukt forumet nå.. Endret 7. februar 2007 av cfenzo Lenke til kommentar
PT Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Nupe, men det hadde vært ganske så finfint. Finnes for mine innlegg, det er vel kanskje det nærmeste du kommer. Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Haff.. Typisk. Hadde jo vært utrolig praktisk til f.eks. webkafeen.. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Tor: Bloglines > * opera > * Veeeeel. I motsetning til deg kan jeg følge feeds'ene mine fra hvilken som helst plattform uten å måtte installere noe ekstra, og fra hvilken som helst enhet så lenge den har internett-tilgang og basic HTML-støtte. Du = pwned Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 (endret) Tor: Bloglines > * opera > * Veeeeel. I motsetning til deg kan jeg følge feeds'ene mine fra hvilken som helst plattform uten å måtte installere noe ekstra, og fra hvilken som helst enhet så lenge den har internett-tilgang og basic HTML-støtte. Du = pwned 7891246[/snapback] Stiller meg så jævlig bak deg. Aptana såg faktisk veldig lovande ut. Problemet er at eg vil ikkje ha eit program som er laga i Java. :-) Endret 7. februar 2007 av Henrik Lied Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 @Henrik Lied: Hadde samme innstillinga før, syntes Eclipse var for tungt.. Men etter å ha brukt Aptana nå den siste tiden, så skjønner jeg ikke helt hvorfor jeg var mot det før Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 @Henrik Lied: Hadde samme innstillinga før, syntes Eclipse var for tungt..Men etter å ha brukt Aptana nå den siste tiden, så skjønner jeg ikke helt hvorfor jeg var mot det før 7891543[/snapback] Eg er i mot det av den enkle grunn at eg vil ha alle programmer på maskina i "Cocoastyle" Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 (endret) Så klart.. Hadde jeg vært så heldig at jeg var en "macwhore" jeg og. så hadde jeg nok hatt den samme tankegangen (men selvfølgelig har man jo bedriftsavtaler på jobben, så blir vel winXP på meg.. :/) Endret 7. februar 2007 av cfenzo Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Så klart.. Hadde jeg vært så heldig at jeg var en "macwhore" jeg og. så hadde jeg nok hatt den samme tankegangen (men selvfølgelig har man jo bedriftsavtaler på jobben, så blir vel winXP på meg.. :/) 7891698[/snapback] Heldigvis har eg ein arbeidsgiver som kjøper inn, og eg siterer - "det du føler deg mest produktiv på". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå