rødøye Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Fordi som ikke er kjent med "Ubuntu Vista" "Ubuntu Vista" 7883579[/snapback] Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 JonT, følte du deg litt oversett siste side? 7881701[/snapback] Er ikke akkurat lett å få svar på noe ontopic når Hein og Tor spammer oss i hjel og det eneste folk er villig til å diskutere er moleskin og Opera vs. Firefox. Men nei da. Har jeg jo fått svar på det meste egentlig. Eneste jeg ikke har fått svar på er om det er noe vits å ta informasjonsteknologi på vgs. Jeg trenger, som dere kanskje ser, hjelp til integrering/koding av ett bildegalleri. Hvor bør jeg spørre om dette? Altså, hvilket forum? 7883835[/snapback] Webprogramvare er nok det riktige stedet å spørre Og Tor, hva passer ikke bedre enn stor fin Web 2.0 logo med Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 (endret) Jeg tok IT, fikk jo 5, men måtte gjennom Visual Basic-helvete. Phanx, Janti. Endret 6. februar 2007 av Løvskogen Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 JonT, følte du deg litt oversett siste side? 7881701[/snapback] Er ikke akkurat lett å få svar på noe ontopic når Hein og Tor spammer oss i hjel og det eneste folk er villig til å diskutere er moleskin og Opera vs. Firefox. Men nei da. Har jeg jo fått svar på det meste egentlig. Eneste jeg ikke har fått svar på er om det er noe vits å ta informasjonsteknologi på vgs. 7884938[/snapback] Det er ingen vits å ta IKT Driftsfag på VGS, hvis det var det du trodde. Om ikke du ønsker å bli sysadmin-monkey, da. Lenke til kommentar
enden Skrevet 6. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2007 Det er ingen vits å ta IKT Driftsfag på VGS, hvis det var det du trodde. Om ikke du ønsker å bli sysadmin-monkey, da. 7884988[/snapback] Ja, for det er jo den dummeste jobben noen kan ha. Sånn rent bortsett fra programmerer i en mørk kjeller da Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 (endret) Det er ingen vits å ta IKT Driftsfag på VGS, hvis det var det du trodde. Om ikke du ønsker å bli sysadmin-monkey, da. 7884988[/snapback] Er ikke IKT Driftsfag det er snakk om, men informasjonsteknologi i programområdet realfag. Utifra lærerplanen ser det ut til at man skal lære litt om websider, databaser og programmering. Men hvor mye man faktisk lærer og på hvilket nivå det er, er det vanskelig å få greie på. Endret 6. februar 2007 av JonT Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 vurderer og installere Ubuntu men har hørt at det er veldig vanskelig og installere ting (feks; ps,spill osv) inne i os. noe commando greier eller ? 7884278[/snapback] Vi har en egen del her på forumet dedikert til GNU/Linux. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Men hvor mye man faktisk lærer og på hvilket nivå det er, er det vanskelig å få greie på.7885091[/snapback] Det er VGS, så jeg ville ikke forventa allverdens. Lenke til kommentar
MC2 Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Noen som kjenner seg igjen? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Går iallefall og ser på forskjellige skrifttyper. Lurer på om ikke Bergens Kunsthus(hall?), er satt i Avenir. Lenke til kommentar
PT Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Vedder på at det var et av sjekketriksene du trakk frem for å hale Mari i land "Hey, babe, ser du Bergen Kunsthall der borte? Skrifttypen er Avenir." "Aww, store sterke Tor, du er helten min <3" Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 (endret) Går iallefall og ser på forskjellige skrifttyper. Lurer på om ikke Bergens Kunsthus(hall?), er satt i Avenir. 7885989[/snapback] Eller f.eks skriften på coveret til første pressa av Solefalds debut skive The Linear Scaffold er i Bernhard Modern Std Endret 6. februar 2007 av Jernlov Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Går iallefall og ser på forskjellige skrifttyper. Lurer på om ikke Bergens Kunsthus(hall?), er satt i Avenir.7885989[/snapback] Det stemmer nok sikkert, da den fonten er en av de mer lesbare fontene på avstand, uavhengig om man sterkt syn, svakt syn eller 'normalt' syn.. Lenke til kommentar
enden Skrevet 6. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2007 Steike, dere er beinharde nerds! Jeg skjemmes nesten over å vite av dere Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Noen som kjenner seg igjen?Tja. Bare 4, 8, 19 og 23 går. Steike, dere er beinharde nerds! Jeg skjemmes nesten over å vite av dereKom igjen, du visste hva du gikk til... Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 @enden: Jeg vet du liker servere litt mer enn vanlige folk. Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Du hadde vel en hard tid da Server forliste ved Fedje, Enden. Det som skjedde var at propellen trakk luft, som igjen gjorde at turtaller steg. Slike motorer er ikke laget for å gå noe fortere enn enn 100 rpm (varierer fra type til type) og slites enormt mekanisk hvis denne grensen overskrides. Derfor har noen smarte funnet ut at pådraget kuttes hvis turtallet stiger. Resultat: farten synker til, i de rådende forholdene, under styrefart. Det tar lang tid å få opp turtallet - og farten igjen. Nok teknisk OT fra meg Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Fritt for å få et trekk av det rødøye har i pipen sin. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Tog du'an isje, Løvskogen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå