Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
høgst sansynlig den nye jah :)

Aston Martin Vanquish er en seksi bil.

Tipper det var dem gamle da ja.. ;)

huh? Vanquish er en relativt ny bil, og filmen virka å vere ganske ny, og dei kjørte ny mini, ergo, det må ha vert den nye.

HAH!

Endret av arve87
Lenke til kommentar
høgst sansynlig den nye jah :)

Aston Martin Vanquish er en seksi bil.

Tipper det var dem gamle da ja.. ;)

huh? Vanquish er en relativt ny bil, og filmen virka å vere ganske ny, og dei kjørte ny mini, ergo, det må ha vert den nye.

HAH!

Oi, det skulle stå nye.. :blush:

*fikse*

Lenke til kommentar

Fankern som dere skriver folkens... :ermm:

Hørtes ikke noe særlig behagelig ut det Mikka fortalte egentlig. Var for en stund siden en idiot som skulle leke seg på motosykkel i sentrum. Han kjørte forbi en bil, la seg på et hjul før han mistet kontrollen, skled igjennom en 160 meter tunnel og stoppet til slutt i motsatt kjørefelt der det kom en bil i mot. Den klarte så vidt å stoppe, og fyren trodde han hadde flaks som ikke ble overkjørt. Men som kom en bil som ikke klarte å stoppe, den krasjet inn i den som hadde stoppet, som igjen ble skjøvet over motorsykkelisten. Han slapp vel egentlig unna med vond rygg, og han kan jo egentlig takke seg selv når han kjørte så fort og skulle leke stuntmann...

Tåen min har i dag riktig farge igjen :w00t:

Lenke til kommentar
Tåen min har i dag riktig farge igjen  :w00t:

Hva har skjedd med tåa di? Har den hatt feil farge? :lol:

Smelte den inn en dørkarm eller noe for et par dager siden. Først var den større en storetåen, så ble den svart, før den ble lilla, før den i dag ser noen lunde grei ut, men fortsatt er den så stor at den kunne mettet en sulten tiger...

Lenke til kommentar
Tåen min har i dag riktig farge igjen  :w00t:

Hva har skjedd med tåa di? Har den hatt feil farge? :lol:

Smelte den inn en dørkarm eller noe for et par dager siden. Først var den større en storetåen, så ble den svart, før den ble lilla, før den i dag ser noen lunde grei ut, men fortsatt er den så stor at den kunne mettet en sulten tiger...

Klarte å gjøre det samma for noen måneder siden.. Klarte ikke bøye tåa på leeeeeeeeeeeeenge.. Tåa er fremdeles rød/lilla under nagla.. F0 fan det var vondt..! :realmad:

Endret av Marvil
Lenke til kommentar
Moste tær er irriterende jah. Marvil: Kunne du tenke deg at en slem doktor tok tak i stortånagla di med ei tang, og drog den heilt vekk med makt?...

Nehei..?

Da hadde han ligget paddeflat og trynet hadde vært smålig modifisert og ommøblert.. :laugh:

Lenke til kommentar
Nice.. :w00t:  Den i sentrum..? Attmed kinoen..?

Den på norges største kjøpesenter. :green:

Har dem em-c-donald på Kvadrat..? Husker ikke jeg, men den i sentrum husker jeg..:) Dem har ganske gode burgere. Ikke like gode som dem på Kypros, men though.. :cool:

De har en ganske stor en på Kvadrat! Den i sentrum er ganske liten!

BTW, jeg skal på Kvadrat! :w00t: Stikker om ikke så altfor lenge!

God morgen, godtfolk!

Lenke til kommentar
Men siden kan jo umulig bli bra hvis han er nybegynner og resten av siden skal passe til headeren. Headeren alene gjør jo ikke en side bra. Det blir som å kjøpe sidespeilet til en Porsche og sette på min gamle Toyota Corolla...  Bilen blir ikke knaskens for det om...

Nå har det seg slik da at M3-speil er noe av det mest solgte ekstrautstyr..:) Man kjøper det og setter det på sin egen bil, for eksempel en Audi.. ;)

Lenke til kommentar
Moste tær er irriterende jah. Marvil: Kunne du tenke deg at en slem doktor tok tak i stortånagla di med ei tang, og drog den heilt vekk med makt?...

Var den en invitasjon til noe kinky greier? :scared::p

Tror nok det ja.... :ermm:

[/spam]

nei, men akkurat det har skjedd med meg.. Det var _vondt_ når bedøvelsen forsvant, og eg blødde sikkert ... vel, masse.. Hadde et ca 3cm tjukt lag bandasje rundt heile tåa (ja, det såg litt snålt ut), og likevel var den tvers igjennom søkkvåt av blod etter en halvtime... det var mindre behagelig :woot:

Lenke til kommentar
nei, men akkurat det har skjedd med meg.. Det var _vondt_ når bedøvelsen forsvant, og eg blødde sikkert ... vel, masse.. Hadde et ca 3cm tjukt lag bandasje rundt heile tåa (ja, det såg litt snålt ut), og likevel var den tvers igjennom søkkvåt av blod etter en halvtime... det var mindre behagelig :woot:

Hadde jeg aldri gått med på.. :mad:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...