Lovskogen Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 @Jarmo: Jeg vil gjerne få vite hvilke personer som ønsker meg lykke, og hvilket som ikke, så om du kan liste opp brukere under gratulasjonen, så skal jeg se bort i fra at du fjernet de personlige hilsnene til meg. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Dette var teit gjort Er jo tradisjon i kaféen å kunne gratulere folk, uten at det skal bli slettet... Og når det er snakk om Tor, så må vi nesten få gratulere fyren når han er halvveis til 40 Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 enden sin gratulasjon ble ikke fjerna. Diskriminering. Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Hmm, vi får bare begynne på nytt da? Gratulerer med dagen Tor! Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 @Jarmo: Jeg vil gjerne få vite hvilke personer som ønsker meg lykke, og hvilket som ikke, så om du kan liste opp brukere under gratulasjonen, så skal jeg se bort i fra at du fjernet de personlige hilsnene til meg. 7882439[/snapback] Det var egentlig ingen, Jarmo prøvde bare være snill fordi det ikke kom flere gratulasjoner Huff, nei, får være snill med deg idag da. Fått noe fancy? Moleskin kansje? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Gratulerer med dagen, Tor. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Orsus: Moleskine har jeg fra før av. Jeg har hittil fått endel gratulasjoner, penger og gleden av å kode Java side-om-side med Hein. Om jeg kan klassifisere det som en gave, er jeg ikke sikker på enda. Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 jonT: cet er central european time - altså samme sone som Norge ligger i http://no.wikipedia.org/wiki/Central_European_Time Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 @Jarmo: Jeg vil gjerne få vite hvilke personer som ønsker meg lykke, og hvilket som ikke, så om du kan liste opp brukere under gratulasjonen, så skal jeg se bort i fra at du fjernet de personlige hilsnene til meg. 7882439[/snapback] Så vidt jeg kan se hadde Henrik, Marvil, Jesper og Judofyr ønsket deg gratulerer med dagen. Dette var forresten min gave til deg, gratulerer. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Ikke så verst gave, når får jeg medlemskapet til Diggnation som du vet jeg ønsker meg, Robbie? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Mr.Berg kopierte min bursdagshilsen. Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 <a href='http://www.jævlahæstkuk!.com' target='_blank'></a>7883287[/snapback] ? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Jasså, qualbeen - du oppdaget mitt topphemmelige forsøk på å sende informasjon til NSA? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Windows Vista Ultimate er den ultimate versjonen av Windows Vista. Dette er det første operativsystemet der de avanserte infrastrukturelle funksjonene i ett foretaksinnrettet operativsystem kombinert med håndterings- og effektivitetsfunksjonene hos et mobilitetsinnettet operativsystem og de digitale underholdningsfunksjonene i et kundeinnrettet operativsystem. Er det nokon som kan tyde dette til meg, eller? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Jasså, qualbeen - du oppdaget mitt topphemmelige forsøk på å sende informasjon til NSA? 7883325[/snapback] Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Der har du funnet en skikkelig IQ-nøtt, Henke. :/ Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Windows Vista Ultimate er den ultimate versjonen av Windows Vista. Dette er det første operativsystemet der de avanserte infrastrukturelle funksjonene i ett foretaksinnrettet operativsystem kombinert med håndterings- og effektivitetsfunksjonene hos et mobilitetsinnettet operativsystem og de digitale underholdningsfunksjonene i et kundeinnrettet operativsystem. Er det nokon som kan tyde dette til meg, eller? 7883451[/snapback] De vet egentlig ikke hva den gjør Prøv heller Ubuntu Vista Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Fordi som ikke er kjent med "Ubuntu Vista" "Ubuntu Vista" Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 (endret) Jeg trenger, som dere kanskje ser, hjelp til integrering/koding av ett bildegalleri. Hvor bør jeg spørre om dette? Altså, hvilket forum? Endret 6. februar 2007 av NorthGarden Lenke til kommentar
pedsti Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 vurderer og installere Ubuntu men har hørt at det er veldig vanskelig og installere ting (feks; ps,spill osv) inne i os. noe commando greier eller ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå