Steinmann Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Ja, jeg er nok en som liker "alt". 7880532[/snapback] Uansett alder og kjønn Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Men faen, er Uken i slutten av mars..? >_< Da har jo vi designprosjekt som sikkert tar mye tid, og som i alle fall betyr at vi må møte på skolen til visse tider, noe som igjen utelukker muligheten til å være ute på byen til langt på natt og stikke på konserter. Lenke til kommentar
PT Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 (endret) Haha, MrBerg, y00 pøssi Marvil: Uka != Uken Endret 5. februar 2007 av PT Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Jeg skal iallefall se Big Bang Alle vet jo at prosjekter blir bedre med litt øl, Hein. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 (endret) Haha, MrBerg, y00 pøssiJaja, men vi har hatt forelesning om risikoene et prosjekt har, der et av punktene er at folk ikke møter til satte tider osv. Marvil: Uka != Uken Det var det jeg som skulle si. Jeg skal iallefall se Big Bang Alle vet jo at prosjekter blir bedre med litt øl, Hein.Bigbang er i alle fall jævlig gøy med mye drikke innabords, det var det forrige gang. Endret 5. februar 2007 av Mr.Berg Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Haha, MrBerg, y00 pøssiJaja, men vi har hatt forelesning om risikoene et prosjekt har, der et av punktene er at folk ikke møter til satte tider osv. Marvil: Uka != Uken Det var det jeg som skulle si. Jeg skal iallefall se Big Bang Alle vet jo at prosjekter blir bedre med litt øl, Hein.Bigbang er i alle fall jævlig gøy med mye drikke innabords, det var det forrige gang. 7880594[/snapback] BigBang er genniale live, sett de endel ganger. Er et must Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 (endret) Kan ikke folk begynne å skrive Bigbang riktig? Gratulerer med dagen, Tor! Endret 5. februar 2007 av Mr.Berg Lenke til kommentar
Vibeke S Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Gratulerer! Er det bare jeg som syns Bigbang er kjedelig live? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Altså, alt du kan synge med på av full hals er gøy live. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Noen har for mye tid/penger/osv.. http://www.flickr.com/photos/soyburger/set...57594228629049/ Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Alle moderne nettlesere burde ha UTF-støtte i adresser. 7880035[/snapback] Spesielt når diverse RFC'er og W3C-dokumenter forbyr det. @Mr.Berg, få høre min stereotyp utfra Boards of Canada, Kyuss, Queens of the Stone Age, Tycho og Daft Punk. Du er han som ikke klarer å bestemme seg og går med litt av hvert og ikke helt greier å bestemme seg for en stil! 7880490[/snapback] Alteter er en stil, det óg. Her går det mye i Pink Floyd og generell progrock fra søttitallet, men det hindrer meg ikke i å høre på Neal Morse, Daft Punk og Toto i tillegg. Er det kvalitet, kan jeg høre på det. Og nei, R'n'B, hip-hop, alle former for rap, alle former for trance/dance/rave og listepop er ikke kvalitet. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 14iss-trance er kvalitet. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 14iss-trance er kvalitet. 7881282[/snapback] Vi sittar här i venten å spelar lite dota __ Experimental/avantgarde-metal og post-black metal is the shit! Lenke til kommentar
sparks Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 (endret) Gratulerer med dagen som var igår Tor! Beklager at jeg er for sen Big Bang er fantastiske live, så de for ikke lenge siden. Har pådratt meg kyssesyken og må holde meg vekke fra alkohol i en god stund fremover, så blir nok ikke øl eller noen særlige konserter på meg i tiden fremover. Håper jeg er i form igjen til russetiden. Syntes kafeen har vært veldig av-tema siste nå. Endret 6. februar 2007 av sparks Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 (endret) Takk Alteter er en stil, det óg. Nei, det syns jeg ikke det skal få være. Hater de som liker "alt" Sparks, her er on-topic: ALA ISSUE 232 (Orsus og Kars; haha) Multicolumn med borders var ganske fiffig i grunn. Må vel begynne å leke meg litt med CSS igjen. Endret 6. februar 2007 av Løvskogen Lenke til kommentar
enden Skrevet 6. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2007 JonT, følte du deg litt oversett siste side? HBD lilleTor! Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Multicolumn med borders var ganske fiffig i grunn. Må vel begynne å leke meg litt med CSS igjen.Nifty. sparks: Han har fortsatt bursdag. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 ALA ISSUE 232(Orsus og Kars; haha) 7881663[/snapback] Pøkk, jeg som trodde jeg skulle slå deg denne gangen. Men siden du blir 18( ) idag får det vel gå. Grattis med dagen tøsa! Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Gratulerer med dagen, Tor! 7880763[/snapback] Hehe Vi lar denne grattisen stå som en hilsen fra alle sammen i denne tråden. Ble litt for mange slike så slettet noen vekk. (ikke vondt ment) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå