Gjest Slettet-df17e Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 400 filer, høres ut som er rotete prosjekt Lenke til kommentar
MC2 Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Faktisk det mest oversiktlige jeg noensinne har skrevet. Alt sitter i mappe strukturen, altså hvor logisk den er. Aldri i livet om jeg husker hvor ting er, finner ut det på nytt igjen hver gang. Btw, ikke alt som blir brukt for hver kjøring heller, også tar caching systemet (som ikke funker som det skal enda) noen snarveier. Men det som var fantastisk denne gangen var at tingen som skjedde var helt tilfelige. Ikke ting som du vanligvis ser hvis noe gæli skjer. Altså av og til ble ting skrevet ut to ganger, av og til ingenting, iblandt halve. Når jeg sletter filer forsatte tingen. Uendelige looper osv. Det virket som om systemet mitt klarte å gjenne weed.php inni der et sted... Lenke til kommentar
PT Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Er slike feil som ofte er de verste å feilsøke, og de har som oftest rot i en liten "brukerfeil" Lenke til kommentar
Alex Moran Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Finnes det noe alla XAMPP, som inneholder både php, mysql og ruby on rails? ... for Windows? har bare funni med kun ruby on rails. Lenke til kommentar
zokra Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Finnes det noe alla XAMPP, som inneholder både php, mysql og ruby on rails? ... for Windows? har bare funni med kun ruby on rails. 7867482[/snapback] Installer alt selv da Lenke til kommentar
enden Skrevet 4. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2007 Hvilket program for å lage thumbnails av mange bilder? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Bildebutikk og handlinger. Eller Photoshop og actions, da. Batch actions er fint. Lenke til kommentar
PT Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Actions i Photoshop funker vel fint til det? Ellers tror jeg min gamle far har hatt stor suksess med Express Thumnail Creator, selv om det koster litt cash. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Ellers tror jeg min gamle far har hatt stor suksess med Express Thumnail Creator, selv om det koster litt cash. I forhold til gratisprogrammet Photoshop, så klart. Lenke til kommentar
KillYou Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Finnes det noe alla XAMPP, som inneholder både php, mysql og ruby on rails? ... for Windows? har bare funni med kun ruby on rails. 7867482[/snapback] xampp finnes da til windows men det inneholder vel ikke ruby Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 xampp finnes da til windows men det inneholder vel ikke ruby 7870985[/snapback] Derfor han skrev alá (=noe lignende) XAMPP Men jeg tror det ikke skal være veldig vanskelig å legge til RoR i Apache. Lenke til kommentar
PT Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Ellers tror jeg min gamle far har hatt stor suksess med Express Thumnail Creator, selv om det koster litt cash. I forhold til gratisprogrammet Photoshop, så klart. 7870946[/snapback] De fleste her har vel benyttet seg av tilbudet fra Adobe om en gratis utgave av Photoshop? Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Hvis du sender en søknad til adobe hvor du tilkjennegir deg for å være webdesigner av hjertet og WDS-er til siste dråpe blod får du tilbud om en gratis versjon. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Hvis du sender en søknad til adobe hvor du tilkjennegir deg for å være webdesigner av hjertet og WDS-er til siste dråpe blod får du tilbud om en gratis versjon. Jasså? (Takk for denne sjansen til å bruke sikle-smileyen.) Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 (Takk for denne sjansen til å bruke sikle-smileyen.) 7871213[/snapback] Bare hyggelig Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Må nesten poste min tusende post i WDS i kaféen. Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Nice JonT Men kan dette gjøres uten javascript? Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Men kan dette gjøres uten javascript? 7871366[/snapback] Ja Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Da lurer jeg på hvordan? Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Se css-navigation-techniques-showcase Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå