Jernlov Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Da lurer jeg på hva i all verden det er du gjør med denne notisblokken for at den faller sammen. 7853059[/snapback] Har den i baklommen 24/7. Alle andre jeg har prøvd blir revet fra hverandre, enten de er ringbasert eller limt. 7853064[/snapback] Åssen er det å sitte på en sånn klomp som molekin eller hva det heter da? Jeg klarer ikke sitte på lommeboka mi engang. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Moleskine. D'oh. Å Jernlov, du er så utdatert. Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Moleskine. D'oh.Å Jernlov, du er så utdatert. 7853101[/snapback] Usofistikert, mener du? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Potitoe/potatoe. http://hest' target='_blank'> Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Moleskine. D'oh.Å Jernlov, du er så utdatert. 7853101[/snapback] Hahahaha, jeg ler AV deg uansett om du tuller eller er seriøs. Penn og papir er visst the wave of the future, and here I sit using my computer like an idiot! Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Hvordan skal man navngi de forskjellige divene man har (f.eks. #container, #wrapper, #navbar osv.)? Er det noen som bryr seg om jeg kaller dem hva jeg vil? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 The_Fire: Nei, det er vel ingen som bryr seg så mye. Det eneste måtte være at du bør kalle dem med navn som forklarer funksjonen, sånn for å bruke god kodepraksis. Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Hvordan skal man navngi de forskjellige divene man har (f.eks. #container, #wrapper, #navbar osv.)? Er det noen som bryr seg om jeg kaller dem hva jeg vil? 7853189[/snapback] Nope. Kall de for bananer og agurker. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 (endret) Hvordan skal man navngi de forskjellige divene man har (f.eks. #container, #wrapper, #navbar osv.)? Er det noen som bryr seg om jeg kaller dem hva jeg vil? 7853189[/snapback] Bare å kalle dem hva du vil ja. Men helst kall dem noe som gjør at det er enkelt å forstå html/css-koden for andre. EDIT: Men når det gjelder input elementer bør du navngi name attributten med det de fleste ville kalt det felte f.eks. email, phone, mobile, address, name, zip osv. siden Opera bruker navnet på disse feltene til å autofylle felt med riktig verdi med tryllestaven. Endret 2. februar 2007 av JonT Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 (endret) Moleskine. D'oh.Å Jernlov, du er så utdatert. 7853101[/snapback] Hahahaha, jeg ler AV deg uansett om du tuller eller er seriøs.7853127[/snapback] Om du ikke skjønte om jeg var seriøs eller ikke, får du heller bare le av begge muligheter, ja. Endret 2. februar 2007 av Marvil Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Moleskine. D'oh.Å Jernlov, du er så utdatert. 7853101[/snapback] Hahahaha, jeg ler AV deg uansett om du tuller eller er seriøs. Penn og papir er visst the wave of the future, and here I sit using my computer like an idiot! 7853127[/snapback] Noen av oss har ikke tusenvis av kroner å bruke på laptop. Håper å spare opp nok til å kjøpe meg macbook til studiestart, men er neimen ikke sikker på om jeg rekker det. En moleskine eller to funker veldig fin-fint som erstatning frem til da. Lenke til kommentar
enden Skrevet 2. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2007 (endret) Penn og papir er visst the wave of the future, and here I sit using my computer like an idiot! 7853127[/snapback] Det morsomme er at papirforbruket er drastisk økt her i verden etter at datamaskinene, som skulle gjøre papir overflødig, tok over. Nå er det så lett å fylle et ark at man ser på det som forbruksvare. Før hadde papirarket mer verdi da det lå langt mer arbeid i å fylle det med tekst. PS; det forsvant et par innlegg til. Endret 2. februar 2007 av enden Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 The_Fire: Prøv å gi elementene navn etter funksjon, ikke form. Altså ikke #blue_bar, men #menu. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Penn og papir er visst the wave of the future, and here I sit using my computer like an idiot! 7853127[/snapback] Det morsomme er at papirforbruket er drastisk økt her i verden etter at datamaskinene, som skulle gjøre papir overflødig, tok over. Nå er det så lett å fylle et ark at man ser på det som forbruksvare. Før hadde papirarket mer verdi da det lå langt mer arbeid i å fylle det med tekst. 7853549[/snapback] For ikke å snakke om alle idiotene som skal printe ut hver mail de får, å printe ut alt de skal lese! Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Bare jeg som synes de nye ikonene på WebDevToolbar var stygge? Blir sikkert vandt til dem, men uvant nå.. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 (endret) Var ikke så veldig dekorative, nei.. Men som du sier, det blir vel en vanesak. Endret 2. februar 2007 av Marvil Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Syns det var helt greit, egentlig. Ikke noe som har blitt verre å forstå, i alle fall. Ser mer på teksten uansett. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 De har klart å bruke mer logiske og fortellende ikoner på mange av funksjonene, vertfall.. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Det er nesten så jeg synes de gamle ikonene så bedre ut. Noen av ikonene gir mer mening nå, men en del av de andre gjør det ikke. Samme kan det være, blir en vanesak. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Hoy! Er det noen nerder her som husker at det ble lenket til en spørreundersøkelse om drikkevarer fra en eller annen seksjon på forumet her i høst en gang? Vel, i alle fall mottok jeg Saw II som takk for at jeg deltok i dag. Trodde hele greia var BS, men jeg tok feil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå