Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kun eg som er oppe (og på jobb) så tidlig?

Ja..

Har vært her en stund jeg da. Men lurer meg på om ikke Nikkor snek seg til noe gratis, for jeg tror kafeen stod ubetjent i den tiden...

Hm..

Når har jeg nettopp hatt frokost @ McDonalds. 6 cheese og en cola-light.

Nice.. :w00t: Den i sentrum..? Attmed kinoen..?

var nettopp inne ei dame som ville ha "hardiskoppheng", sånn at ho kunne feste prosessoren under pulten

Hehe, husker vi hadde en sånn Support-tråd på VGD der alle kunne poste de dummeste tingene de hadde opplevd. Husker en som sa at ei dame på jobben hadde sagt at hun ville ha harddisken skrudd fast under bordet, og så spurte han hvor hun ville ha resten av maskina..:lol:

Åssn FTP klient bruker du??

Den var ikke til meg, men WS_FTP og WinSCP2 er ganske fine..

Humm, visste dere at Post-It notes er merkevare?

Ja seff..

BTW: Dere husker kanskje jeg snakket litt om han admin'en på skolen min med bmw? Han kræsja faktisk ganske alvorlig på torsdag kveld, med to 16årige jenter i baksetet. Tror vi snakker hastigheter opp mot 140-150 kilometer i timen, også kom de borti en liten snøfonn og fikk sleng så de stod 90 grader i forhold til veien, på en måte og seilet bortover. Det gikk jo bra helt til veien ikke var dekket av snø lenger, men asfalt. Da begynte bilen å rulle rundt sidelengs. Den rullet ca 140 meter. Den ene av jentene ble slengt ut bakruta. Hun andre jenta klarte seg fint selv om hun var inni hele tida. Sjåføren selv fikk arma si slengt ut av vinduet og under bilen, slik at bilen rullet/skled oppå den. Den er nå amputert.

Oi.. :no: Viser bare hvor fort det egentlig er å krasje.. :thumbdown: Skli 140 meter..? Det langt det.. :ermm:

Sjøl om det faktisk er ganske morro å sitte på i BMW M5 med 400hk 0-160 km/h på vanlig vei....

Vent til du blir gammel nok og kan kjøre selv.. Husker da jeg fikk prøve en slektning sin Saab 9-3 Viggen, mest ekstreme 9-3 du får. 230 hester og turbo osv.. Har forresten kjørt i 160 med Golf 2 GT Syncro i ei 60-sone.. Satt på, men though.

Da har jeg stått opp og gått gjennom dagsorden (les alle poster) og er klar til kamp.. :w00t:

Mongoquotefunksjon.. :mad:

Endret av Marvil
Lenke til kommentar
Hvordan går det med skjermen da, sparkhey?

Meget bra.. Men den skrur seg av noen ganger! Har bare blitt plaget av det 2 ganger.. Men det er ikke så kult det!

Kjøpte meg j00gurt til lunsj, og en slik pariser pizza av noe slag :) 3 min i mikroen.. Men venter litt :) Og solo pasjonsfrukt..!

Slutter kl 5.. Da skal jeg hjem å gjøre lekser.. Er maks missunnelig på deg polecat.. virker som du kan bare sitte å slappe av :)

Lenke til kommentar
Kjøpte meg j00gurt til lunsj, og en slik pariser pizza av noe slag :) 3 min i mikroen.. Men venter litt :) Og solo pasjonsfrukt..!

Neineineinei.. Ikke spis det blandet.. Gjorde det på LAN og da kom det opp igjen.. :yucky: Det var ikke noe feil med de produktene, men sammen gikk det adundas.. Mulig det var meg da, men.. :roll:

Lenke til kommentar

Meget bra.. Men den skrur seg av noen ganger! Har bare blitt plaget av det 2 ganger.. Men det er ikke så kult det!

Skjedde med meg også den første dagen, men nå har det slutta helt. Har hørt om andre også som hadde samme problem i innkjøringsfasen. Sikkert bare et stadie i livet skjermen må gjennom. Skal litt til for å tilpasse seg sin nye eier osv..

EDIT: Ja, i dag slapper jeg kun av! :D

Endret av PoleCat
Lenke til kommentar
Nice.. :w00t:  Den i sentrum..? Attmed kinoen..?

Den på norges største kjøpesenter. :green:

Har dem em-c-donald på Kvadrat..? Husker ikke jeg, men den i sentrum husker jeg..:) Dem har ganske gode burgere. Ikke like gode som dem på Kypros, men though.. :cool:

Lenke til kommentar

Skjedde med meg også den første dagen, men nå har det slutta helt. Har hørt om andre også som hadde samme problem i innkjøringsfasen. Sikkert bare et stadie i livet skjermen må gjennom. Skal litt til for å tilpasse seg sin nye eier osv..

EDIT: Ja, i dag slapper jeg kun av! :D

Tilpasse nye eier! kjøpte ikke brukt da :p:green:

Lenke til kommentar
var da plutselig så det eskploderte med liv her da!

Økonomien går stadig oppover her på kafèen! :D

BTW; Såg "The Italian job" i går, sinnsvakt stilig film :woot:

Blæææ! Jeg har bare CD2 av den..:)

Regner med at det er nyinnspillingen av filemn du snakker om..? Dem gamle er faktisk ganske morsom den også.. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...