Lovskogen Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Extensions all over! Robbie: Hva er status på WDS-place? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Extensions all over!Sånn liker vi det. Robbie: Hva er status på WDS-place?På tide å legge fram noen ordentlige planer nå, ja. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Ingen vei tilbake nå, har installert IE 7. Og er bedre enn ventet og teksten ser usedvanlig sexy ut Hva er det som gjør teksten så annerledes? Det er på en måte noe mer smooth over sidene. Men men, jeg begynner ikke falle for IE om det er det dere tror, utseendet teller jo ikke noe... Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Kanskje IE7 har intern ClearType..? Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Kanskje IE7 har intern ClearType..? 7847681[/snapback] It Does™. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 (endret) Kanskje IE7 har intern ClearType..? 7847681[/snapback] Right you are. Litt sen, ja. Endret 1. februar 2007 av Jesper Karsrud Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 IE 7 er et HAV bedre enn IE6, på den måten er det ingen tvil om at du bør oppgradere. Men et problem, hvis du driver med webutvikling er det alltid kjekt å ha IE6 for hånden, for det har en lei tendens til å aldri virke som det skal i IE6 7847229[/snapback] Jeg vil absolutt ikke si at IE7 er bedre. Den har kanskje støtte for tabs, men hva hjelper det når man må vente i flere sekunder før man kan begynne å skrive inn webadresser i adresselinja. ...Dessuten er det jo en del sider som ikke støtter Opera eller FF. Og en gang jeg betalte noe skjedde det noe feil med betalingen grunnet jeg ikke brukte IE, men Opera. Etter det når noe skal bestilles over nett pleier jeg å bruke IE, men ikke under innlogging til nettbank for der kan jeg visst bruke Opera. 7847299[/snapback] Hva med å boikotte sider som ikke støtter noe annet enn IE, og sende en sint "standard"-epost til webansvarlig for siden. Dessuten er det vel ikke akkurat det store problemet. Jeg har enda til kode å komme over en side (som ikke er Microsoft sin) hvor jeg overhode ikke kan bruke Opera eller Firefox. Om du bruker Opera får du jo også melding nederst til høyre når du får mail. 7847353[/snapback] Hvordan gjør man det? Kan ikke se noe i mitt hjørne, og det er heller ikke noe Gmail valg i "Konfigurer E-post kontoer". Som sagt er jeg lat, det er mye lettere å bare se "oh, jeg har fått mail, kult, trykke, se." I stedet for å stresse med å gå inn på for eksempel gmail, logge inn og så se at man ikke har fått e-post, ser du poenget mitt? (sikkert ikke..) 7847376[/snapback] Bare å innstallere Msg Plus! så kan du enkelt konfigurere opptil fire POP-kontoer til å varsle deg når du får mail. Finnes vel noen plug-ins også vis du ikke vil ha resten av det Msg Plus! har å by på. Kanskje IE7 har intern ClearType..? 7847681[/snapback] Internt eller bare enabler den ClearType lokalt i programmet? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Jeg holder meg av prinsipp unna både 79-bussen og Holmlia Dessuten tenker jeg på at det er lettest for alle å dra på byen, i stedet for å dra på fest på Holmlia. 7847485[/snapback] Snakker jo vors da! Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 (endret) Avataren din er ganske fin, da 7844641[/snapback] Takk, selv om enden tydeligvis ikke er endig. Men han har ikke turt å slette den enda i hvert fall 7844914[/snapback] 7845729[/snapback] Her er beviset. Dahl hadde rett. Dere moderatorer misbruker virkelig makten deres. Må nesten klage deg inn for forumet styret nå altså. Endret 1. februar 2007 av JonT Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 IE 7 er et HAV bedre enn IE6, på den måten er det ingen tvil om at du bør oppgradere. Men et problem, hvis du driver med webutvikling er det alltid kjekt å ha IE6 for hånden, for det har en lei tendens til å aldri virke som det skal i IE6 7847229[/snapback] Jeg vil absolutt ikke si at IE7 er bedre. Den har kanskje støtte for tabs, men hva hjelper det når man må vente i flere sekunder før man kan begynne å skrive inn webadresser i adresselinja. Jeg er ingen Microsoft fanboy, men jeg lurer noe veldig på hva slags pc du har? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Jeg holder meg av prinsipp unna både 79-bussen og Holmlia Dessuten tenker jeg på at det er lettest for alle å dra på byen, i stedet for å dra på fest på Holmlia. 7847485[/snapback] Snakker jo vors da! 7847918[/snapback] Hotellbar? Nei, om det kun blir vors kan det jo funke.... Får se det an, er jo to uker til Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Hva blir «Feeds» på norsk? Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Tritrans.net "Feed" English->Norwegian "amme" føler jeg at er en god oversettelse Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 (endret) Jeg er ingen Microsoft fanboy, men jeg lurer noe veldig på hva slags pc du har? 7848019[/snapback] Windows XP Pro SP2 Pentium 4 3GHz 1 GB ram Radeon 9600 med 128 mb ram (til en 1280x1024 skjerm) Noe mer du trenger å vite? Problemet er det samme på skolen. Så jeg tviler på at det bare er min PC det er noe problem med. EDIT: Morsomt å ser du går til forsvarsposisjon før jeg i det hele tatt har prøvd å si noen fanboy ord om deg. Neida, jeg pleier ikke vanligvis å beskylde folk for å være Microsoft-fanboy, selv om jeg med en gang ville sett ned på deg vis du hadde sakt at Internet Explorer var favoritt nettleseren din. (Men selfølgelig la nå folk få bruke hva de vil så lenge de følger standarden.) Endret 1. februar 2007 av JonT Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Hva blir «Feeds» på norsk? 7848098[/snapback] Nyhetsstrøm er vel det beste ordet jeg kan komme på. Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 (endret) Jeg er ingen Microsoft fanboy, men jeg lurer noe veldig på hva slags pc du har? 7848019[/snapback] Windows XP Pro SP2 Pentium 4 3GHz 1 GB ram Radeon 9600 med 128 mb ram (til en 1280x1024 skjerm) Noe mer du trenger å vite? Problemet er det samme på skolen. Så jeg tviler på at det bare er min PC det er noe problem med. EDIT: Morsomt å ser du går til forsvarsposisjon før jeg i det hele tatt har prøvd å si noen fanboy ord om deg. Neida, jeg pleier ikke vanligvis å beskylde folk for å være Microsoft-fanboy, selv om jeg med en gang ville sett ned på deg vis du hadde sakt at Internet Explorer var favoritt nettleseren din. (Men selfølgelig la nå folk få bruke hva de vil så lenge de følger standarden.) 7848163[/snapback] Hehe, følte jeg ble veldig fanboy når jeg sa sånt om IE7 Jeg bruker faktisk IE7 som fast nettleser, klarer ikke å venne meg til å bruke Firefox eller Opera, selv om jeg har de installert. Men IE7 er utrolig kjapt her hos meg, kan skrive i adressefeltet med en gang, så bare lurte egentlig Edit: Er veldig glad i IE7 sin ClearType da Edit2: Skriveleif... Endret 1. februar 2007 av Kiman the king Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Problemet er at når jeg trykker på ctrl+t for å åpne en ny tab må jeg vente i over ett sekund før IE skifter til den tabben jeg nettop åpnet. *Fryktelig irriterende* ClearType kan man enkelt bruke i hele Windows XP (også Opera og Firefox) ved å gå inn på "Egenskaper for Skjerm" (merkelig Microsoft har valgt å skrive Skjerm med stor forbokstav.). Gå på skillebladet "Utseende" > trykk på "Effekter..." og merke "Bruk følgende metode for å bruke kantutgjevning av skjermskrifter" og velge "ClearType". Lenke til kommentar
enden Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2007 (endret) Bruk en dedikert mailklient? Du har jo allerede Opera, og der er det en innebygget allerede. Likegreit å bruke den? 7847395[/snapback] Jeg stoler ikke på at en tredjepart skal beholde mail + backup til evig tid. *kose på Thunderbird som har fått arkivet flyttet mellom 20-30 ulike PC-er/installasjoner* Jeg holder meg av prinsipp unna både 79-bussen og Holmlia 7847485[/snapback] Word, Det er skummelt der Vi snakker Windows, og Minimize to Tray-extension. 7847523[/snapback] What's the point? Er du neatfreak som ikke kan ha den på oppgavelinja? Eller er det noen annen fornuftig grunn Her er beviset. Dahl hadde rett. Dere moderatorer misbruker virkelig makten deres. Må nesten klage deg inn for forumet styret nå altså. 7847988[/snapback] Tok deg lang nok tid å oppdage det. Postet til og med et innlegg først [...] (merkelig Microsoft har valgt å skrive Skjerm med stor forbokstav.). [...] 7848344[/snapback] Hvor da? Finner ikke den teksten noe sted jeg Endret 1. februar 2007 av enden Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Tok deg lang nok tid å oppdage det. Postet til og med et innlegg først 7848360[/snapback] Sant det, vis du kaller 7 menutter for lang tid. [...] (merkelig Microsoft har valgt å skrive Skjerm med stor forbokstav.). [...] 7848344[/snapback] Hvor da? Finner ikke den teksten noe sted jeg 7848360[/snapback] Høyreklikk på skrivebordet og klikk "Egenskaper". Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 (endret) [...] (merkelig Microsoft har valgt å skrive Skjerm med stor forbokstav.). [...]7848344[/snapback] Hvor da? Finner ikke den teksten noe sted jeg 7848360[/snapback] Tittelen på den boksen som kommer opp når du høyreklikker på skrivebordet og velger Egenskaper..Regner med det er der det står, har engelsk XP, så får ikke sjekka.. Edit; For treig igjen. Endret 1. februar 2007 av Marvil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå