Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En liten begynnelse kunne jo være å legge linkene i a-elementet ;)

En annen ting er at du også bør legge menyen i en listen. Men det er ikke nødvendig for å få det til å fungere.

7844521[/snapback]

Hva mener du med det?

Beklager at jeg spør så mye, men har som sagt nettopp begynt med det :innocent:

Lenke til kommentar
Dere trenger jo et sted å vorse!

7844559[/snapback]

Men Holmlia? Man er jo edru igjen før man kommer seg fram til byen...

Avataren din er ganske fin, da  :hmm:

7844641[/snapback]

Takk, selv om enden tydeligvis ikke er endig.

Men han har ikke turt å slette den enda i hvert fall :p

7844914[/snapback]

:evil:
Lenke til kommentar

Windows Update maser om IE 7...

Skal, skal ikke, skal, skal ikke, skal, skal ikke? Hva mener dere? Trenger jeg IE 6? Er IE 7 sikrere? Har prøvd å få svar ved å søke, men er så mange forskjellige meninger.

Joda, jeg bruker Opera, men IE må brukes til enkelte ting.

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar

Når man trykker på at man har fått e-poster i MSN, åpnes det i IE. Jeg har prøvd å finne ut om det kan åpnes i andre nettlesere, men det ser ikke slik ut. Dessuten er det jo en del sider som ikke støtter Opera eller FF. Og en gang jeg betalte noe skjedde det noe feil med betalingen grunnet jeg ikke brukte IE, men Opera. Etter det når noe skal bestilles over nett pleier jeg å bruke IE, men ikke under innlogging til nettbank for der kan jeg visst bruke Opera.

Dessuten er jeg lat og gidder ikke styre med masse rart for å kunne ha både IE 6 og IE 7 installert... :p

Lenke til kommentar
TSP: Newbish å ha hotmail/msn-mail. Bytt, og lev livet.

7847318[/snapback]

Som sagt er jeg lat, det er mye lettere å bare se "oh, jeg har fått mail, kult, trykke, se." I stedet for å stresse med å gå inn på for eksempel gmail, logge inn og så se at man ikke har fått e-post, ser du poenget mitt? (sikkert ikke..)

Dessuten gjør jeg dette allerede en gang fra før med min "seriøse e-postadresse" og det er like skuffende hver gang å innse at man har gjennomgått alt "slitet" for ingenting :p

REDIGER: Fysj og fy! Hadde en og/å feil :no:

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
Som sagt er jeg lat, det er mye lettere å bare se "oh, jeg har fått mail, kult, trykke, se." I stedet for å stresse med å gå inn på for eksempel gmail, logge inn og så se at man ikke har fått e-post, ser du poenget mitt? (sikkert ikke..)
Min Thunderbird, som legger seg pent i tray når jeg minimerer, sier pent fra hver gang jeg får mail, og et 'mottatt mail'-ikon dukker også opp der nede. GMail kan du bruke med f.eks. Thunderbird.
Lenke til kommentar
TSP: Newbish å ha hotmail/msn-mail. Bytt, og lev livet.

7847318[/snapback]

Dessuten gjør jeg dette allerede en gang fra før med min "seriøse e-postadresse" og det er like skuffende hver gang og innse at man har gjennomgått alt "slitet" for ingenting :p

7847376[/snapback]

Bruk en dedikert mailklient? Du har jo allerede Opera, og der er det en innebygget allerede. Likegreit å bruke den?

Lenke til kommentar
Min Thunderbird, som legger seg pent i tray når jeg minimerer, sier pent fra hver gang jeg får mail, og et 'mottatt mail'-ikon dukker også opp der nede. GMail kan du bruke med f.eks. Thunderbird.

7847392[/snapback]

Hvordan får du til det? Lette i innstillingene, men fant ikke noen opsjon for det. Min Thunderbird minimeres bare til linja. Går ut ifra at vi snakker Windows?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...