Haraldson Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Jo takk. Gief hsim-fisk, da. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 En liten begynnelse kunne jo være å legge linkene i a-elementet En annen ting er at du også bør legge menyen i en listen. Men det er ikke nødvendig for å få det til å fungere. 7844521[/snapback] Hva mener du med det? Beklager at jeg spør så mye, men har som sagt nettopp begynt med det Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Avataren din er ganske fin, da 7844641[/snapback] Takk, selv om enden tydeligvis ikke er endig. Men han har ikke turt å slette den enda i hvert fall Lenke til kommentar
enden Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2007 Dere trenger jo et sted å vorse! 7844559[/snapback] Men Holmlia? Man er jo edru igjen før man kommer seg fram til byen... Avataren din er ganske fin, da 7844641[/snapback] Takk, selv om enden tydeligvis ikke er endig. Men han har ikke turt å slette den enda i hvert fall 7844914[/snapback] Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Jeg tviler nok på at jeg gidder å dra til Holmlia, lettere å dra på byen. Og med tanke på at jeg må tidlig hjem uansett, er det lettere å dra hjem fra byen enn Holmlia litt sent på kvelden. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 (endret) Windows Update maser om IE 7... Skal, skal ikke, skal, skal ikke, skal, skal ikke? Hva mener dere? Trenger jeg IE 6? Er IE 7 sikrere? Har prøvd å få svar ved å søke, men er så mange forskjellige meninger. Joda, jeg bruker Opera, men IE må brukes til enkelte ting. Endret 1. februar 2007 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 IE 7 er et HAV bedre enn IE6, på den måten er det ingen tvil om at du bør oppgradere. Men et problem, hvis du driver med webutvikling er det alltid kjekt å ha IE6 for hånden, for det har en lei tendens til å aldri virke som det skal i IE6 Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Genialt sitat: At some point in the past rolling out an application to 300,000 people was the pinnacle of engineering excellence. Today it means you passed your second round of funding and can move out of your parents garage. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 @TSP: Hva bruker du IE til? Selv har jeg 5.5, 6.0 og 7.0 Lenke til kommentar
TSP Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Når man trykker på at man har fått e-poster i MSN, åpnes det i IE. Jeg har prøvd å finne ut om det kan åpnes i andre nettlesere, men det ser ikke slik ut. Dessuten er det jo en del sider som ikke støtter Opera eller FF. Og en gang jeg betalte noe skjedde det noe feil med betalingen grunnet jeg ikke brukte IE, men Opera. Etter det når noe skal bestilles over nett pleier jeg å bruke IE, men ikke under innlogging til nettbank for der kan jeg visst bruke Opera. Dessuten er jeg lat og gidder ikke styre med masse rart for å kunne ha både IE 6 og IE 7 installert... Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 TSP: Newbish å ha hotmail/msn-mail. Bytt, og lev livet. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 (endret) Du burde bytte til gmail, assa. Om du bruker Opera får du jo også melding nederst til høyre når du får mail. Endret 1. februar 2007 av Løvskogen Lenke til kommentar
TSP Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 (endret) TSP: Newbish å ha hotmail/msn-mail. Bytt, og lev livet. 7847318[/snapback] Som sagt er jeg lat, det er mye lettere å bare se "oh, jeg har fått mail, kult, trykke, se." I stedet for å stresse med å gå inn på for eksempel gmail, logge inn og så se at man ikke har fått e-post, ser du poenget mitt? (sikkert ikke..) Dessuten gjør jeg dette allerede en gang fra før med min "seriøse e-postadresse" og det er like skuffende hver gang å innse at man har gjennomgått alt "slitet" for ingenting REDIGER: Fysj og fy! Hadde en og/å feil Endret 1. februar 2007 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Som sagt er jeg lat, det er mye lettere å bare se "oh, jeg har fått mail, kult, trykke, se." I stedet for å stresse med å gå inn på for eksempel gmail, logge inn og så se at man ikke har fått e-post, ser du poenget mitt? (sikkert ikke..)Min Thunderbird, som legger seg pent i tray når jeg minimerer, sier pent fra hver gang jeg får mail, og et 'mottatt mail'-ikon dukker også opp der nede. GMail kan du bruke med f.eks. Thunderbird. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 TSP: Newbish å ha hotmail/msn-mail. Bytt, og lev livet. 7847318[/snapback] Som sagt er jeg lat, det er mye lettere å bare se "oh, jeg har fått mail, kult, trykke, se." I stedet for å stresse med å gå inn på for eksempel gmail, logge inn og så se at man ikke har fått e-post, ser du poenget mitt? (sikkert ikke..) Dessuten gjør jeg dette allerede en gang fra før med min "seriøse e-postadresse" og det er like skuffende hver gang og innse at man har gjennomgått alt "slitet" for ingenting 7847376[/snapback] Bruk en dedikert mailklient? Du har jo allerede Opera, og der er det en innebygget allerede. Likegreit å bruke den? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 (endret) E-postklient for din seriøse mail er kanskje ikke så dumt (om den støtter det)..? Edit; Bra det var ingen andre over meg som sa akkurat det samma. Endret 1. februar 2007 av Marvil Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Jesper: Skjer med at du ikke vil til Holmlia a? Er jo simpelt for deg å dra derifra, bare ta 79 bussen? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Jeg holder meg av prinsipp unna både 79-bussen og Holmlia Dessuten tenker jeg på at det er lettest for alle å dra på byen, i stedet for å dra på fest på Holmlia. Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Min Thunderbird, som legger seg pent i tray når jeg minimerer, sier pent fra hver gang jeg får mail, og et 'mottatt mail'-ikon dukker også opp der nede. GMail kan du bruke med f.eks. Thunderbird. 7847392[/snapback] Hvordan får du til det? Lette i innstillingene, men fant ikke noen opsjon for det. Min Thunderbird minimeres bare til linja. Går ut ifra at vi snakker Windows? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Vi snakker Windows, og Minimize to Tray-extension. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå