Movieheart Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 a:hover .meny? 7843455[/snapback] Nope Det kan hende det er feil i oppsettet mitt. Er ny på dette feltet så jeg er ikke så sikker på alt... Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Bruk PT sin måte på forrige side (for de med standard oppsett). Eller hvis du er lat: .meny a:hover {} Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Bruk PT sin måte på forrige side (for de med standard oppsett). Eller hvis du er lat: .meny a:hover {} 7844313[/snapback] Det funket ikke det heller Legger ved CSS filen og index filen så dere kan få se hvordan den er bygd opp. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Noen som kan poste et css-script som gjør at linken skifter farge når musen er over? 7843110[/snapback] -- WDS mennesker som migrerer mot oslo den 16. : Noen som har noe imot at vi treffes på stor fest på holmlia hos "venninden" min? Må være der, men jeg var hjertelig velkommen til å dra med alle nerdene Jesper: Du har jo møtt hun før, hun lovte å ikke bli SÅ full. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 En liten begynnelse kunne jo være å legge linkene i a-elementet En annen ting er at du også bør legge menyen i en listen. Men det er ikke nødvendig for å få det til å fungere. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Holmlia-drapet? 7844523[/snapback] Det skal IKKE skje igjen! -- Kansje Tor ikke er like velkommen da... Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Må være der, men jeg var hjertelig velkommen til å dra med alle nerdene Visste ikke at du var en sånn tøffel. Neida, du skal være med oss ut, du. Venninna di kan du se hele tida ellers. Sorry gutt. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Må være der, men jeg var hjertelig velkommen til å dra med alle nerdene Visste ikke at du var en sånn tøffel. Neida, du skal være med oss ut, du. Venninna di kan du se hele tida ellers. Sorry gutt. 7844547[/snapback] Dere trenger jo et sted å vorse! Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 (endret) Holmlia-drapet? 7844523[/snapback] Tatt for mye solarium i det siste eller? Så vidt jeg skjekket drepte ikke rasister hvitinger. (I hvert fall ikke nazistrasister) Endret 31. januar 2007 av JonT Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Kansje Tor ikke er like velkommen da... Sant, kanskje ikke det lureste å dra med seg Tor-Hitler opp i lia. Så vidt jeg skjekket drepte ikke rasister hvitinger.Kommer jo helt an på hvilken vei rasismen går. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Kansje Tor ikke er like velkommen da... Sant, kanskje ikke det lureste å dra med seg Tor-Hitler opp i lia. Så vidt jeg skjekket drepte ikke rasister hvitinger.Kommer jo helt an på hvilken vei rasismen går. 7844581[/snapback] Hadde vært mindre redd som pakistaner i de gatene der altså! - Spess siden eksen til angelika(hun jeg(vi) skal til er pakistaner) Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Tror ikke Tor tør å gå så langt fra hotellet, egentlig. Hørte han klynka noe om at han var redd for å tråkke på sprøytespisser. Hva gjør folket her egentlig når dere har idetørke? Min har vart litt lenge nå, føler ikke at jeg får til så mye fint for tida, mtp. thesign. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Kommer jo helt an på hvilken vei rasismen går. 7844581[/snapback] Sant det.. Mange farlige pakistanere. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Hva gjør folket her egentlig når dere har idetørke? Min har vart litt lenge nå, føler ikke at jeg får til så mye fint for tida, mtp. thesign. 7844611[/snapback] Venter... Hittil har jeg ventet hele livet og har enda ikke kommet på noe skikkelig bra enda. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Hittil har jeg ventet hele livet og har enda ikke kommet på noe skikkelig bra enda.Haha, det funker litt dårlig, dog. Har ikke lyst til å vente. Avataren din er ganske fin, da Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Hva gjør folket her egentlig når dere har idetørke? Min har vart litt lenge nå, føler ikke at jeg får til så mye fint for tida, mtp. thesign. 7844611[/snapback] Venter... Hittil har jeg ventet hele livet og har enda ikke kommet på noe skikkelig bra enda. 7844630[/snapback] Haha, da er vi to Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Tror ikke Tor tør å gå så langt fra hotellet, egentlig. Hørte han klynka noe om at han var redd for å tråkke på sprøytespisser. Hva gjør folket her egentlig når dere har idetørke? Min har vart litt lenge nå, føler ikke at jeg får til så mye fint for tida, mtp. thesign. 7844611[/snapback] Beware. Surf litt rundt, føler liksom ikke på meg at du har bookmark'a CSS Beauty, Stylegala og sånn Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Surf litt rundt, føler liksom ikke på meg at du har bookmark'a CSS Beauty, Stylegala og sånn Hjelper meg ikke så mye, dog. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Nei detta var imponeranes! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå