Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kun eg som er oppe (og på jobb) så tidlig?

Har vært her en stund jeg da. Men lurer meg på om ikke Nikkor snek seg til noe gratis, for jeg tror kafeen stod ubetjent i den tiden...

Typisk at både tjeltazone.com og demoted.org ikke tar imot innloggingspassordet mitt når jeg skal laste opp programmer.no-forslaget.

Får håpe det kommer seg utover dagen.

Når har jeg nettopp hatt frokost @ McDonalds. 6 cheese og en cola-light. :)

Lenke til kommentar

haha PC, STW hater deg! :p

mitt domene funker iallefall fint, og det liker /me.... :D

Frukost på McDonalds ffs!? det suger. Heimelaga burger er SÅ masse bedre! :w00t:

:lol:

var nettopp inne ei dame som ville ha "hardiskoppheng", sånn at ho kunne feste prosessoren under pulten :lol:

Endret av arve87
Lenke til kommentar
FTP-klient? You don't wanna know...

neeeeeeeeeeeeeeeeei! :woot:

Kan sende deg en fin klient når eg kommer heim fra jobb... :)

Hehe, har FlashFXP installert da, men om jeg laster opp vha dette, phukker det opp fp-extensions og jeg må resette dette for hver gang.

Uansett tviler jeg på at det er her problemet ligger.

:dontgetit:

Lenke til kommentar

åh.. da så.. flashfxp er deilig forresten :D

Humm, visste dere at Post-It notes er merkevare?

Vi har en billigtype av sånne lapper også; "Tartan". Dei er så godt som identiske, men post-it koster det dobbelte :woot:

er såååå frista til å opne en av dei kiloboksane med melkesjokolade :p

edit: noken som veit åssn type minne som sitter på Hercules 9800pro?

Endret av arve87
Lenke til kommentar
er såååå frista til å opne en av dei kiloboksane med melkesjokolade :p

Gjør det! Gjør det! Gjør det! :w00t:

hmm, var tilfeldigvis en boks uten forsegling på lokket, og.. om det forsvinner et par tre kuler er det ingen som merker :w00t:

Ser mikka har stått opp også, velkommen skal du vere! Skal du ha en kaffe? ;)

Klokka er 11:11 :D

Lenke til kommentar
Ser mikka har stått opp også, velkommen skal du vere! Skal du ha en kaffe? ;)

*gjesp* :)

Står over kaffen, men jeg tar gjerne en cola hvis det er greit? :cool:

BTW: Dere husker kanskje jeg snakket litt om han admin'en på skolen min med bmw? Han kræsja faktisk ganske alvorlig på torsdag kveld, med to 16årige jenter i baksetet. Tror vi snakker hastigheter opp mot 140-150 kilometer i timen, også kom de borti en liten snøfonn og fikk sleng så de stod 90 grader i forhold til veien, på en måte og seilet bortover. Det gikk jo bra helt til veien ikke var dekket av snø lenger, men asfalt. Da begynte bilen å rulle rundt sidelengs. Den rullet ca 140 meter. Den ene av jentene ble slengt ut bakruta. Hun andre jenta klarte seg fint selv om hun var inni hele tida. Sjåføren selv fikk arma si slengt ut av vinduet og under bilen, slik at bilen rullet/skled oppå den. Den er nå amputert.

EDIT: Når man tenker litt over det, så hadde de helt utrolig flaks. De kunne jo like gjerne ha gått ivei alle tre. :no::cry:

Endret av Mikka
Lenke til kommentar

Huff huff @ folk som kjører for fort..

Sjøl om det faktisk er ganske morro å sitte på i BMW M5 med 400hk 0-160 km/h på vanlig vei.... :p

edit: polecat, det var _du_ som ville ha aktivitet her, så da får du vere aktiv sjøl :p

:love:

Endret av arve87
Lenke til kommentar
edit: polecat, det var _du_ som ville ha aktivitet her, så da får du vere aktiv sjøl :p

Dynamikk i frontpage er tydeligvis tidkrevende. :p

EDIT: Arve, driver du å spionerer på meg? Svarer i alle trådene jeg har svart på i det siste ser jeg. :p

(ok, så var det bare to da)

:w00t:

Endret av PoleCat
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...