Haraldson Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Jeg bryr meg egentlig minimalt, men tror du virkelig folk flest har 20.000 Eurobonuspoeng, eller 'kan teknikken' som du kaller det? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Pappa får alle sine Biz og 1st class-reiser sponset, så han drar inn hauger med bonuspoeng. Derfor vi kan reise fire stykker på biz til og fra Singapore, med hotell inkludert på kun bonuspoeng Er vel et lite depositum inne i bildet også, men det er ikke av betydning her Lenke til kommentar
enden Skrevet 26. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2007 ARGH &/%=/()=¤&¤/&/)=(=?(&)¤%#&¤/(&)/)=(?=) Spammerne har oppdaget bloggen min. Det var så digg å ha den helt åpen uten å måtte dikke med noe spamfilter... Noen tips til wp-plugin? 7800936[/snapback] Sett at kommentarer som inneholder mer enn to linker blir holdt igjen til moderering Seff, men jeg blir jo spamma til døde med kommentarer til moderering da. og skaff deg en Akismet API-key Da er du stort sett i boks. Ja, jeg blir også nedspammet 7801429[/snapback] Takker, skal teste Og knepene for å bli oppgradert gratis ble publisert på Dinside for ikke så lenge siden, så det er ikke såå hemmelig... Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 ARGH &/%=/()=¤&¤/&/)=(=?(&)¤%#&¤/(&)/)=(?=) Spammerne har oppdaget bloggen min. Det var så digg å ha den helt åpen uten å måtte dikke med noe spamfilter... Noen tips til wp-plugin? 7800936[/snapback] Sett at kommentarer som inneholder mer enn to linker blir holdt igjen til moderering Seff, men jeg blir jo spamma til døde med kommentarer til moderering da. og skaff deg en Akismet API-key Da er du stort sett i boks. Ja, jeg blir også nedspammet 7801429[/snapback] Takker, skal teste 7804840[/snapback] Husker en gang jeg ikke hadde vært på bloggen min på en stund, og det var 800 kommentarer. Én eneste av dem var fra en ekte bruker. Hva er Aksimet API-key? =) Lenke til kommentar
enden Skrevet 26. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2007 Hva er Aksimet API-key? =) 7804900[/snapback] Akishmet er en tjeneste for å vaske kommentarer før de sendes bloggen din. Den luker ut masse spam for deg, som aldri vil komme inn i bloggen. Nøkkelen brukes for å koble din blog opp mot akishmet. Les FAQ-en http://akismet.com/ Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Aha, takk. Da var den installert, skal bli deilig med litt mindre spam. Lenke til kommentar
PT Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Askimet er genialt Slettet sikkert 100 kommentarer om dagen @ vikingboard.com før, men nå går ting rett i båssæ, som Tor ville sagt. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 (endret) Hm, Dreamhost har visst fått støtte for PIL. Det er bra. Berre rart at Django påstår at @register.filter er feil her: http://next.fourmargins.com/front/ Feilen kjem av at Dreamhost kjører Python 2.3, som bruker litt annan syntaks enn 2.4. Python 2.3: def foo() # foo = register.filter(foo) Python 2.4: @register.filter def foo() # Likevel fungerer det ikkje. :/ Endret 26. januar 2007 av Henrik Lied Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 http://www.youtube.com/watch?v=EvjdzfV2iFQ <= Trur eg hadde brutt regelen og slått ho der. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Hehe, det er på grensa, ja.. Btw litt old, men god. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 http://www.youtube.com/watch?v=EvjdzfV2iFQ <= Trur eg hadde brutt regelen og slått ho der. 7806123[/snapback] Old, men god. Kanskje dumt spørsmål, men trenger man å kunne noe Python før man lærer seg Django? Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Nyeste trend på Digg: Henge ut læreren sin på nettet Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 http://www.youtube.com/watch?v=EvjdzfV2iFQ <= Trur eg hadde brutt regelen og slått ho der. 7806123[/snapback] Old, men god. Kanskje dumt spørsmål, men trenger man å kunne noe Python før man lærer seg Django? 7806691[/snapback] egentlig ikke. Kan du et annet språk er det nok til å forstå den enkle overgangen Lenke til kommentar
FraXinuS Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Hm, Dreamhost har visst fått støtte for PIL. Det er bra. Berre rart at Django påstår at @register.filter er feil her: http://next.fourmargins.com/front/ Feilen kjem av at Dreamhost kjører Python 2.3, som bruker litt annan syntaks enn 2.4. Python 2.3: def foo() # foo = register.filter(foo) Python 2.4: @register.filter def foo() # Likevel fungerer det ikkje. :/ 7805482[/snapback] Sjekk at du har dette i thumbnail fila: from django.template import Library register = Library() Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Sjekk at du har dette i thumbnail fila: from django.template import Library register = Library() 7807372[/snapback] Har det, vettu Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 (endret) Jeg tok meg en før jeg Endret 27. januar 2007 av Løvskogen Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Morro. I panikk, etter å ha postet et over kanten bilde, sensurerer du med intet ringere enn avataren min. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 (endret) Morro. 7807830[/snapback] Det blir ikke mer med to r'er i moro, Hein. Natta. , nye muligheter Endret 27. januar 2007 av Løvskogen Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Eg er litt usikker på om eg likar den...biletlige måten å snakke på som du, Tor, har tilegna deg over dei siste postane dine. Skuffande lite aktivitet i kafèen i dag, igrunn. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Vi har begynt å kompensere med å være aktive på visse dager, samtidig. Da blir det naturlig nok stillere perioder, og vi kan ikke alltid tilpasse dødperiodene til øvelsene dine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå