Minus Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Skal lage vår første hjemmeside på skolen nå. Det vi skal gjøre er å lage en side om oss selv, med flere websider på webområdet. Har egentlig ikke peiling på hvordan jeg skal gjøre det med informasjon på de forskjellige sidene. Får jo til å lage siden, men aner ikke hva jeg skal skrive. Hjelp/inspirasjon ønskes. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Kristian: Skriv litt om hvordan livet ditt har vært, hvordan livet er og hva dine fremtidsplaner er. Forsøk å gjøre det morsomt uten å være flåsete. Lenke til kommentar
zokra Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 zokra: Prøvd DemocracyTV? Noe det samme som Joost? 7800667[/snapback] Ja, men det er to forskjellige konsept. Democracy er en videospiller med innebygd podcast (netcast, kall det du vil) klient som også støtter torrent. Joost er en streaming tjeneste, blir mer som youtube med kvalitets kontroll på innholdet. Bruker P2P til å spre innholdet. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 ARGH &/%=/()=¤&¤/&/)=(=?(&)¤%#&¤/(&)/)=(?=) Spammerne har oppdaget bloggen min. Det var så digg å ha den helt åpen uten å måtte dikke med noe spamfilter... Noen tips til wp-plugin? 7800936[/snapback] Sett at kommentarer som inneholder mer enn to linker blir holdt igjen til moderering, og skaff deg en Akismet API-key Da er du stort sett i boks. Ja, jeg blir også nedspammet Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 ...7800403[/snapback] ... 7800720[/snapback] ... 7800907[/snapback] Sure. Når er det treffet er? 7801039[/snapback] 16 februar, litt på kvelden. Btw: Hein er en latsekk Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Sure. Når er det treffet er? Bare det ikke er i dag, er litt sliten av å ha sittet 13 timer i denne: {{ bilde av digge stoler }} 7801039[/snapback] Skal sitte i sånne stoler fra Frankfurt til Singapore den 17. februar, blir chill nok det Grunnet den turen kan jeg ikke bli alt for lenge ute den 16., da flyet tar av rundt 8 på morgenen, men ut skal jeg nontheless! Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Nice, flyr du LH eller SQ? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 LH til Frankfurt, og SQ videre Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 16 februar, litt på kvelden. 7801509[/snapback] Litt morsomt at dere treffes på bursdagen min da Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 16 februar, litt på kvelden. 7801509[/snapback] Litt morsomt at dere treffes på bursdagen min da 7802863[/snapback] Bor du i oslo, evt har mulighet til å komme til oslo`? Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 (endret) Bor du i oslo, evt har mulighet til å komme til oslo`? 7802874[/snapback] Bor faktisk i ganske nærme Oslo ja, ikke mange minuttene vestover (700-800 meter ville jeg tro). Hvor er det dere hadde tenkt å møtes? Endret 26. januar 2007 av JonT Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 *snip*Velkommen tilbake, da. Btw: Hein er en latsekk Mhm, eventuelt har jeg bare ødelagt døgnrytme og en skoleplass der dagene begynner for tidlig. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Nå er det mye drittkasting her! Men jeg syntes at robbiedeluxe skal fortsette han selvhøytidelige skryting av hvor mye penger han har, slik at når jeg til og med er syk ler så det gjør vondt i meg. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Nå er det mye drittkasting her!7804027[/snapback] Det er for lite, og det er 'jente13' preg over det.. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Nå er det mye drittkasting her! Men jeg syntes at robbiedeluxe skal fortsette han selvhøytidelige skryting av hvor mye penger han har, slik at når jeg til og med er syk ler så det gjør vondt i meg. 7804027[/snapback] Har du tenkt over at han muligens har ein arbeidsgiver som satsar på god trivsel? Det er nok dét som er faktum. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Ikke mot Robbie eller andre, men hvordan er selvhøytydelig skryt et moment for god trivsel..? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Ikke mot Robbie eller andre, men hvordan er selvhøytydelig skryt et moment for god trivsel..? 7804279[/snapback] Rekruttering? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Nå er det mye drittkasting her! Men jeg syntes at robbiedeluxe skal fortsette han selvhøytidelige skryting av hvor mye penger han har, slik at når jeg til og med er syk ler så det gjør vondt i meg. 7804027[/snapback] Huff. Jeg glemte det ikke er lov å fly business i Norge. Kommentaren min hadde forresten et snev av ironi i seg, man blir jo selvsagt ikke sliten av å sitte i slike seter. Håper du får anledning til å fly biz en gang i fremtiden, når du kommer over din alle-burde-fly-i-økonomi mentalitet - vel og merke. Og igjen, jeg beklager. Jeg skal nå gå tilbake og fortsette på "En flyktning krysser sitt spor". Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Håper du får anledning til å fly biz en gang i fremtiden, når du kommer over din alle-burde-fly-i-økonomi mentalitet - vel og merke. Så klart, for det kan jo simpelthen ikke være at folk flest ikke har så god råd at BC er et naturlig valg... Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Håper du får anledning til å fly biz en gang i fremtiden, når du kommer over din alle-burde-fly-i-økonomi mentalitet - vel og merke. Så klart, for det kan jo simpelthen ikke være at folk flest ikke har så god råd at BC er et naturlig valg... 7804464[/snapback] 2.400 kr + 20.000 Eurobonus poeng fikk meg i Biz til New York. Jeg har også blitt oppgradert flere ganger gratis - så lenge man kan "teknikken" er ikke dette fryktelig komplisert. Igjen, lurt å sjekke litt rundt temaet før man drar konklusjonen om at alle som flyr biz betaler fullpris. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå