Marvil Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 @Ueland; Du er så mye on-topic.. Slapp av og ta en off-topic-diskusjon.. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 (endret) Jeg er ferdig med et designforslag nå, men gidder ikke laste det opp før i morgen. Jeg er lat. WTF: Thumpsup leser tråden, han SA han skulle bort i helgen. Mulig han spionerer på bedriften for å finne uærlige ansatte elns. Endret 5. mars 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 (endret) Bytter ut bilen min med denne. Den må jo bare dra damer den greia der? Hvordan en slik side kan ha så dårlig design blir for meg et mysterium... Endret 5. mars 2004 av Sigmoideus Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Bytter ut bilen min med denne. Den må jo bare dra damer den greia der? Det skal du ikke se bort ifra.. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 WTF: Thumpsup leser tråden, han SA han skulle bort i helgen. Mulig han spionerer på bedriften for å finne uærlige ansatte elns. *gjemme alle spesialtilbud og ureglementerte gjester* Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Har allerede tenkt for meg åssn eg vil ha teh matisde design Får mekke den i morra, og så kan du marvil begynne å skrive utfyllande og gode tester/anmeldelser. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Har allerede tenkt for meg åssn eg vil ha teh matisde design Får mekke den i morra, og så kan du marvil begynne å skrive utfyllande og gode tester/anmeldelser. Dem kommer på rekke og rad.. Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Sigmoideus: hehe, rart hva "jeg kjeder meg"-stunden kan gi Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Sigmoideus: hehe, rart hva "jeg kjeder meg"-stunden kan gi Lurer på hva som blir det neste... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Nei, da er det vel på tide å å ta kvelden.. La meg halv 4 i natt, sto opp klokka halv 7.. Det er 3 timer + en halvtime i ettermiddag.. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Nei, da er det vel på tide å å ta kvelden.. La meg halv 4 i natt, sto opp klokka halv 7.. Det er 3 timer + en halvtime i ettermiddag.. Jeg gjør det samme! Natta, alle sammen! Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Alene i kaféen, nyter jeg teen. Denne kaféen blir kjent verden viden, ingen over, ingen ved siden. Stå opp av intet, og den eneste du ut kan få printet. Her er det åpent for alle som vil, men du blir kastet ut om du ikke er snill. Her er det åpnet for liten og stor, du kan diskutere alt mellom himmel og jord. Her har vi fått et lukket miljø. som en øde øy, omkranset av sjø. Mang en kaffe har blitt drukket, for her er dørene aldri lukket. Om du vil hjelpe eller lære, velkommen skal du være. Det er forresten en skam at Webkaféen ikke har fått plass i PXstreeten Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Hvorfor er ikke du dikter, Sigmoideus? Må nok lage noe lignende selv, men er ikke våken nok. NÅ, tar jeg kvelden. Nattinatt. Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Hvorfor er ikke du dikter, Sigmoideus? Må nok lage noe lignende selv, men er ikke våken nok. NÅ, tar jeg kvelden. Nattinatt. Tror jeg tar kvelden nå... Men har egentlig lyst til å lage en ny side Logger meg i hvert fall av kaféen... Lenke til kommentar
epsil Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Det er forresten en skam at Webkaféen ikke har fått plass i PXstreeten Ja! Dette må da noen av pikselguruene kunne ta hånd om. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 (endret) Haha nice dikt EF.. Angående Cafè i PixelStreet; /me er på saken, tanken har vært der lenge, men tiden er knapp.. Skal komme litt lenger i morgen er planen.. Edit; Endret 6. mars 2004 av Marvil Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Til alle som tar tbanen i Oslo, bestill a-kort! Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Hva er akort? er litt imponert over hvor lite problemer dem har hatt i det siste, når blir neste "problem?... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Hva er akort? *stille seg bak Mr.Ueland* Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 A-kort er sporveienes "abonnements månedskort" koster bare 295 kroner (om du er under 20 år da) kortet får du tilsendt det hver mnd. et par dager før mnd skiftet. Beløpet blir trukket fra den 1. i hver mnd og tro meg, det gir STATUS! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå