Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Er man avhengig om man betaler 59,- for 20 minutt med nettilkobling på flyplassen? :p

Det avhenger av en rekke faktorer, som personlig inntekt, hvor lenge du har gått uten å surfe, hvor lite du har å gjøre på osv. Hvis du kommer med litt fakta, skal jeg sette opp en ligning som returnerer en boolsk verdi til deg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ok, ikke så veldig givende :nei:

Får det meste av mediaen min fra BT.

Henke: Ja, 16-17 du vere i Oslo. Må friske opp ålesund-dialekta mi!

7798979[/snapback]

Skal prøve. ;)

Fekk brukernavn og passord til Joost for litt over ei veke sida, men Joost støtter ikkje OS X. Nokon som vil prøve?

Berg: Vi tar det seinare, boardinga byrjar.

Endret av Henrik Lied
Lenke til kommentar
Ok, ikke så veldig givende :nei:

Får det meste av mediaen min fra BT.

Man ser ikke så mye på screenshot, det er hvordan programmet funker. Alle som ikke overbevist enda, bør få bruke det i fem minutter, og de vil bli. Det noe med det som er vanskelig å beskrive med ord, screenshots eller video.

Håpet til de som lager programmet er å få avtaler med kanaler i usa slik at de kan sende lost, prison break osv på joost. Hvis det skjer, kan jeg love dere at det kommer til å revlusjonere vårt syn på TV og internett.

Lenke til kommentar
Har de bedre oppløsning enn HR HDTV-episodene eller 720p-episodene som er på finne på nett da? Vansklig å se for meg servere med nok BW til å streame slikt.

7799240[/snapback]

Er kansje ikke HD kvalitet på videoene, men de lover og det er tilnærmet dvd kvalitet, noe som jeg tror vil holde for de fleste på en pc sjerm.

Et av det nye med joost er at de bruker P2P teknologi til å spre innholdet, slik at brukerene deler mellom hverandre, mens serverene er mer som en backend og til å starte spredningen.

EDIT:

Har ingen invites enda, de deler bare ut når de ser at de har nok servere til at det skal fungere glatt for x antall nye brukere. Men skal nevne det her når jeg får ;)

Endret av zokra
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...