Equerm Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 (endret) Ta-da! Hva skjer med at forumet er så treigt, forresten? 7785527[/snapback] Ueland har pewse Hva heter forresten den exstension til FF du bruker der? Den som lager sann fancy greie rundt bildene. Husker aldri hva den heter.. Er det slik fra før kanskje? Endret 23. januar 2007 av Equerm Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Ta-da! Hva skjer med at forumet er så treigt, forresten? 7785527[/snapback] Ueland har pewse Hva heter forresten den exstension til FF du bruker der? Den som lager sann fancy greie rundt bildene. Husker aldri hva den heter.. Er det slik fra før kanskje? 7785645[/snapback] Null extension, det er en liten realign fra google sin side. Den er ikke slik hos meg med dåttkåmm-google. :/ Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Null extension, det er en liten realign fra google sin side. Den er ikke slik hos meg med dåttkåmm-google. :/ 7785671[/snapback] Dett oppdaget jeg også nå nettopp, fancypants Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Trist, syns jeg. Jørgen: Både på .no og .com her. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 den har vært sånn lenge, da Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Ikke her. :S Eller, mulig de ikke får bestemt seg eller noe, for jeg mener å ha sett versjonen jeg tok skjermdump av nå og da, men jeg har for det meste sett den gamle gode... Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 (endret) Ikke her. :S Eller, mulig de ikke får bestemt seg eller noe, for jeg mener å ha sett versjonen jeg tok skjermdump av nå og da, men jeg har for det meste sett den gamle gode... 7785867[/snapback] Jeg har aldri merket noe slikt der før, merket at Henrik hadde det en gang da Endret 23. januar 2007 av Equerm Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 =/ Er jeg den eneste som har hatt sånn Google Images lenge? Har det kanskje noe med om man er logget inn eller ikke? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Hva skjer med at forumet er så treigt, forresten? 7785527[/snapback] Informasjon om akkurat det her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=701981&hl= Lenke til kommentar
PT Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Ikke her heller. -- Hihi, Larven begynner å tvile på armyen virkelig er så bra allikevel Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Hoho, henriklied.no is in teh wørks. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Men pao MSN e du ikkje ao finne. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Blockage! http://example.org' target='_blank'> Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 JEG HAR FUNNET VERDENS MEST GENIALE PROGRAM. LAUNCHY. Grunnen til at jeg skriver dette i store bokstaver, er for å demonstrere min begeistring for denne programvaren. Kort og godt: det er en "command line" som lar det åpne akkurat den vil. Jeg trykker ALT SPACE og den magisken boksen åpnes. Jeg skriver "Opera" og trykker enter og Opera åpnes. Jeg kan skrive IMDB Scarface og den vil søke på IMDB. Uansett hvor jeg er i Windows... Nå har jeg indeksert all musikken min, så jeg kan skrive akkurat hvilken mp3-fil jeg vil, og den vil bli spillt av. Jeg har global hotkeys i Winamp óg, men dette er bare for å demonstrere ze Power of teh Application. Never again trenger jeg å åpne startmenyen! And I almost forgot: http://www.launchy.net Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Dette burde være bra. Men vet ikke om jeg trenger. Eneste jeg bruker er isåfall 'charmap' eller 'calc' Resten har jeg i quicklaunch. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 JEG HAR FUNNET VERDENS MEST GENIALE PROGRAM. LAUNCHY. Grunnen til at jeg skriver dette i store bokstaver, er for å demonstrere min begeistring for denne programvaren. Kort og godt: det er en "command line" som lar det åpne akkurat den vil. Jeg trykker ALT SPACE og den magisken boksen åpnes. Jeg skriver "Opera" og trykker enter og Opera åpnes. Jeg kan skrive IMDB Scarface og den vil søke på IMDB. Uansett hvor jeg er i Windows... Nå har jeg indeksert all musikken min, så jeg kan skrive akkurat hvilken mp3-fil jeg vil, og den vil bli spillt av. Jeg har global hotkeys i Winamp óg, men dette er bare for å demonstrere ze Power of teh Application. Never again trenger jeg å åpne startmenyen! And I almost forgot: http://www.launchy.net 7786326[/snapback] Noen av oss foretrekker ekte terminaler fremfor teletubbie-terminaler laget for dere windows-barn. Og ja, min terminal gjør alt det og veldig mye mer til. Det finnes knapt noe program som kan gjøre mer enn bash. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Noen av oss foretrekker ekte terminaler fremfor teletubbie-terminaler laget for dere windows-barn. Og ja, min terminal gjør alt det og veldig mye mer til. Det finnes knapt noe program som kan gjøre mer enn bash. 7786346[/snapback] QFT Hva skulle jeg gjort uten yakuake Lenke til kommentar
enden Skrevet 24. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2007 Noen av oss foretrekker ekte terminaler fremfor teletubbie-terminaler laget for dere windows-barn. Og ja, min terminal gjør alt det og veldig mye mer til. Det finnes knapt noe program som kan gjøre mer enn bash. 7786346[/snapback] I'm with stupid Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Quicksilver for OS X Til info for "Windows Barn", har dere et program som dere vil opne kjapt kan dere lage run-kommandoer til det, legg en snarvei til programmet eller fila i windows mappa, så er det bare å skrive navnet på snarveien i run og det starter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå