Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Uansett, har et lite php-problem. Serveren har norsk tid, men vi vil ha pacific standard time (9 timer bak Norge) på gjestebok-innleggene våre. Jeg bruker bzabook, og såvidt jeg kan se bestemmer den tiden på innleggene slik:

PHP

$time = time();

$date = date("F j Y h:ia", $time);

Hva skal jeg skrive inn for å få $time til å trekke fra 9 timer fra servertiden?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg kan forresten meddele at Django fungerer ypperlig hos Subsys. Dessverre har eg enda ikkje klart å legge inn trunk, trass i det faktum at eg har lagt opp stien til min "lokale" installasjon av Django i .bash_profile og kjørt source på denne.

Er det nokon som har andre idear?

Endret av Henrik Lied
Lenke til kommentar

Tenkte jeg skulle oversette en artikkel fra Alistapart til Webkaféen.no :) Ikke for å blande inn webkafé i webkafé, men jeg tror kanskje det er nødvendig å standardisere noen slike ord, slik at det blir brukt det samme ordet over hele siden.

Lenke til kommentar

Oversetting er ikke enkelt. Særlig ikke om man skal oversette alle de små humoristiske vendingene og underpoengene, slik som den ene overskriften i denne teksten: «Toast, anyone?»

(Refererer selvfølgelig til slices, «a slice of bread» :))

Lenke til kommentar
Er det lenge siden images.google.no realigna? Syns den hoveren på bildene var irriterende, informasjon om størrelse og url er ting jeg vil vite uten å måtte hovre.  :hrm:

Edit: Hmm, ser ut som at det ikke alltid er sånn, noen ganger er det som det var før også.  :hmm:

7785400[/snapback]

Få screen 'a, tøs.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...