Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hmm.. Noen som kommer på noen geniale funksjoner jeg kan ha på quizzen min?

Den begynner forresten å ta litt form nå. Etter mine mål iaffal! :D

Karakterskala;

If $score=<2

include "demoted.org/ilderskala/0_6.gif"

Elns..;)

Endret av Marvil
Lenke til kommentar

Ahhh... Da var jeg tilbake.

EF: Søk på journalist/forfatterskolen elns. Du har naturtalent.

Dagens story, skal seffers skrives ut, og henges opp på veggen i nerdebula. :yes:

Ueland: God ide, skal prøve på noe slikt.

Før jeg kom hjem, stakk jeg innom hos en kamerat av meg. Der var det full fest, ca 40-50 stykker eller noe. Hyggelig nok det.

Etter en tid, er det en fyr som slår av musikken, og hiver i en cd han "hadde med hjemmefra". Hmmm, ok... Dunkingen begynner, og alle aner fred og ingen fare. Men så, til min store forskrekkelse viser det seg altså at noen (gudene vet hvem) har klart å lage en techno-dunk-dunk-cover-låt av en all-time klassiker, nemlig Alice Coopers "Posion". At det er mulig å skjende et stykke genialt arbeid på denne måten, vil være det samme som om noe skulle redesigne 2advanced.com i Paint.

Så jeg gikk.....

Lenke til kommentar

@ Dunestar (og alle andre jeg måtte ha glemt). Dere kommer med neste gang ;)

Bildet til høyre? Hmmm, kanskje det, men da blir liksom både bilde og reklame boltret samme på en måte. Nå er det litt mer jevnt fordelt. Men den "Les mer" linken er jo helt misplassert etter min mening.

Lenke til kommentar

Sigmoideus: synes "» Les mer «" hadde passa bedre under ingressen.. og ikke under bildet... men det er jo smak og behag.. ;)

ellers.. utrolig bra historie.. *glede seg til den blir ferdig*

@enden: mener jeg for 20-30 sider sia greide å surve meg til en plass i kafèen... :p

(sånn ang. låse døra... ;) )

Lenke til kommentar
Hmm.. Noen som kommer på noen geniale funksjoner jeg kan ha på quizzen min?

Den begynner forresten å ta litt form nå. Etter mine mål iaffal! :D

En highscoregreie? Greier du alle får du en ilder i posten... :yes:

@Polert... Skal du ha historien på veggen? Jeg trodde du hadde ildertapet all over the place, og den skal være ren, uten bilder og diplomer og andre ting... :yes:

@cfenzo. Kanskje legge den helt til høyre? Mulig jeg kan gjøre setningene litt kortere også, altså tabellen de ligger i blir det vel. Syns bare det ser stygt ut slik det er nå... :ermm:

Endret av Sigmoideus
Lenke til kommentar

/me har slutta helt med spilling..:) Har spilt Elasto Mania i 4 timer i dag elns, men det er jo en klassiker.. :laugh:

Ny test;

Tilslørte Bondepiker ferdigdessert fra Kos elns..

Paking;

Skinnet bedrar..! Pakken er finfin i motsetning til resten. Skeien er fint pakket inn og lettere å få opp/ut enn de vanlige..

Produkt;

Makan til dårlig innvestering.. Består av "3" lag.. Krem, eplemos og brunet kavring (vertfall det jeg bruker når jeg lager, bare med flere lag).. Kremen er 2/3 av hele desserten og smaker ... ekkelt.. Krem på plastikboks er mulig vanskelig å få til å smake godt, men da unngår man å lage det. På bunnen fant jeg litt eplemos, og den hadde blanda seg med kavringen slik at kavringen var våt.. :yucky: Mosen og kavringen var litt malplassert i min så mulig det var en produksjonsfeil, men uansett hele idèen stinker..! Det var slik at jeg vurderte å gå å kjøpe en til for å sjekke om alle var slik eller om jeg hadde kjøpt katta i sekken.. :ermm:

Karakter; 1/6 :thumbdown: . Mest bortkasta 14 kronene jeg har brukt på en dessert, og i fremtiden blir det Piano Karamellpudding på meg.. :w00t: Den råkker, den får 5+/6.. Men husk på at skikkelige Tilslørte Bondepiker er knallgodt og at den ferdigpakken ikke representerer slik det skal smake.. :yes:

Endret av Marvil
Lenke til kommentar

Marvil teh matprofet har talt :w00t:

Kaféen burde hatt sin egen side med blant annet dine mattester... :yes: Med ilderskala på produktene selvsagt... "Webkaféen hjelper deg"

*sparks og dunestar er notert bak øret* :thumbup:

Endret av Sigmoideus
Lenke til kommentar
Arve dundrer ned trappen og styrter ut til sin grønne tråsykkel med sidevogn. Her er det ingen tid og miste. I full fart raser han mot hovedveien, men lengre borte svinger Marvil inn med lastebilen sin. Han er på vei til enden med dagens rasjon av boller. Som daglig leder ved Webkaféen lengre nede i åsen er han sitt ansvar bevisst. Og når kunden vil ha 15 kasser med boller om dagen, så er ikke Marvil den som ser problemene, men mulighetene ved dette.

Den må skrives om.. "Han" må byttes til navn da det kan forveksles med at Marvil er daglig leder.. "Han (Marvil) er på vei til enden" og "er han (enden) sitt ansvar bevisst"

;)

Kaféen burde hatt sin egen side med blant annet dine mattester...

Hehe..:)

Endret av Marvil
Lenke til kommentar

<Bortforklaringsmode>

@Marvil, går til tider litt fort på tastaturet, og det er ikke lett å se setningene jeg skriver på skjermen når røyken fra tastaturet gjør at alt på skjermen blir umulig å lese

</Bortforklaringsmode>

Hei... forresten, det er meningen at du er daglig leder Marva... Du vet, innen skriverier kan alt være mulig... Eller misforstå jeg hva du misforstå i misforståelsen nå? :cry:

Endret av Sigmoideus
Lenke til kommentar
Hvorfor lærer man ikke hva konstruktiv kritikk er på skolen?

Fordi skolesystemet er helt feil oppbygd. Det finnes noen som har skjønt det, men de fleste bruker samma system som for 40 år siden.. På skolen vår er gjennomsnittsalderen 50+, og det merkes på læremåten. Siden min mor er gammel lærer og jobber med Vidergående Utdanning vet hun en del om slikt og er imot prøver osv osv, og jeg får vite en god del om hvordan det _KAN_ (og burde) gjøres.. Det finnes noe som heter Læringsmodellen (som er bevist!) som tilsier at tavleundervisning gir rundt 5% lærdom og at det mest nyttefulle er prosjektarbeid.. Dette tar jeg opp gang på gang på skolen, men hjelper det..? NEI! Rektoren vår er ikke spes gammel og prøver å legge om systemet, han vet bedre, men har store problemer fordi det er minst arbeid for lærerne å bruke tavla. Da kan dem bruke samma opplegget år etter år etter år..

Tilbake til ditt spørsmål; At elever gir konstruktiv kritikk til hver andre sitt arbeid er en meget god måte å lære på.. Se bare hvor mye vi lærer her på forumet da..! Vi har jo bevist den teorien for lengst.. Nei, skolen må legges om og lærerene må omplasseres når dem passerer 50. ;)

Lenke til kommentar
<Bortforklaringsmode>

@Marvil, går til tider litt fort på tastaturet, og det er ikke lett å se setningene jeg skriver på skjermen når røyken fra tastaturet gjør at alt på skjermen blir umulig å lese

</Bortforklaringsmode>

Hei... forresten, det er meningen at du er daglig leder Marva... Du vet, innen skriverier kan alt være mulig... Eller misforstå jeg hva du misforstå i misforståelsen nå? :cry:

Hehe.. Ja men da er det greit da..:)

:love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...