Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei, det er omtrent like ille som å bruke ketchup på alt av mat. Jada, jeg veit at du misliker ketchup, men du gjør jo akkurat det samme med den gourmet-sennepen din. ;)

7777453[/snapback]

Du må for all del ikkje tru at eg smører sennepen ut over alt. Ein liten klatt på sida av fatet som resten av maten kan dyppast nedi i blant er midt i blinken. :)

Lenke til kommentar

Tenk - ein liten klatt med noko som ser ut som avfall frå ei orntli rennaræv på sida av fatet, som du i tillegg absolutt skal dyppe maten i.

Neitakk, du.

Sendte nettopp spørsmål til STW om dei kjem til å installere Django. Om eg er heldig så slepp eg installere det på eiga maskin for å lære litt :D

Lenke til kommentar
Kvar sin smak - kvar sine oppfatningar. :)

Installasjon av Django er easy-peasy, Ærve. Og eg trur ikkje at STW kjem til å installere det. Dei hadde ingen planar forrige gong vi prata saman, iallfall.

7777743[/snapback]

Kanskje det er fort gjort og lett og alt det der, men det er fortsatt meirarbeid kontra å la STW gjere det :p

Og angåande sennepen så er mitt syn det einaste riktige, sorry. :ph34r:

Lenke til kommentar
Haha, på hvilken måte var bildene irriterende? :p

7777111[/snapback]

Det er unødvendig. Det stod noe om det i retningslinjene en gang også, men det er ut til å ha forsvunnet i en eller annen revisjon.

Anyhow, dette brødet her er himmelsk. Surdeigsbrød fra Meny, ristet, med margarin, damn!

7777921[/snapback]

Ødelegge gode brødet med å riste det? Det burde kvalifisere som kardianlsynd - i alle fall hvis brødet er ferskt!

Nok sennepsprat her snart eller?

Endret av enden
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...