Cucum(r) Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Sennep må til på alt av kjøtt. 7777249[/snapback] Du er berre ekkel no, Henrik. Påstår du at du et sennep på biff og denslags òg? 7777345[/snapback] Absolutt. Spesielt French's Spicy Brown eller Classic Yellow, som tidlegare nemnd: Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Nei, det er omtrent like ille som å bruke ketchup på alt av mat. Jada, jeg veit at du misliker ketchup, men du gjør jo akkurat det samme med den gourmet-sennepen din. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Nei, det er omtrent like ille som å bruke ketchup på alt av mat. Jada, jeg veit at du misliker ketchup, men du gjør jo akkurat det samme med den gourmet-sennepen din. 7777453[/snapback] Du må for all del ikkje tru at eg smører sennepen ut over alt. Ein liten klatt på sida av fatet som resten av maten kan dyppast nedi i blant er midt i blinken. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Tenk - ein liten klatt med noko som ser ut som avfall frå ei orntli rennaræv på sida av fatet, som du i tillegg absolutt skal dyppe maten i. Neitakk, du. Sendte nettopp spørsmål til STW om dei kjem til å installere Django. Om eg er heldig så slepp eg installere det på eiga maskin for å lære litt Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Kvar sin smak - kvar sine oppfatningar. Installasjon av Django er easy-peasy, Ærve. Og eg trur ikkje at STW kjem til å installere det. Dei hadde ingen planar forrige gong vi prata saman, iallfall. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Kvar sin smak - kvar sine oppfatningar. Installasjon av Django er easy-peasy, Ærve. Og eg trur ikkje at STW kjem til å installere det. Dei hadde ingen planar forrige gong vi prata saman, iallfall. 7777743[/snapback] Kanskje det er fort gjort og lett og alt det der, men det er fortsatt meirarbeid kontra å la STW gjere det Og angåande sennepen så er mitt syn det einaste riktige, sorry. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 God sennep > god ketchup Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 God sennep > god ketchup Godt salt > godt pepper. Mmh, teit utsagn. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Anyhow, dette brødet her er himmelsk. Surdeigsbrød fra Meny, ristet, med margarin, damn! Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Sennep kan gå og dø på veggen. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Sennep kan gå og dø på veggen.Tviler litt, da sennep ikke er levende. Lenke til kommentar
enden Skrevet 22. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2007 (endret) Haha, på hvilken måte var bildene irriterende? 7777111[/snapback] Det er unødvendig. Det stod noe om det i retningslinjene en gang også, men det er ut til å ha forsvunnet i en eller annen revisjon. Anyhow, dette brødet her er himmelsk. Surdeigsbrød fra Meny, ristet, med margarin, damn! 7777921[/snapback] Ødelegge gode brødet med å riste det? Det burde kvalifisere som kardianlsynd - i alle fall hvis brødet er ferskt! Nok sennepsprat her snart eller? Endret 22. januar 2007 av enden Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 enden, hugs at Tor truleg har hatt det brødet liggande i skuffa i pulten sin nokre dagar. Betre at det er rista (Tørt, sprøtt og varmt) enn berre tørt og hardt Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Hvem er det ikke som ikke ikke har brødet i skuffa? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Veit ikkje. Eg har det i sånne plastboksar i messa, eller i matpapir Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 (endret) Hvem er det ikke som ikke ikke har brødet i skuffa? 7778087[/snapback] Hvorfor gjemme det bort i skuffen, når man bare kan ha det på kjøkkenbenken. Ingen vits å gjøre det mer tungvint enn man trenger. Endret 22. januar 2007 av JonT Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Brød oppbevares best kaldt, da. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Current and Upcoming CSS3 Support in Opera Er det noen plan for når CSS3 skal komme ut? Lenge til? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 ALA Issue 231! *Yes* Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Kvifor ser denne sida ( http://stian.mojo-media.net/haugetun/ ) fin ut i Firefox menst det er diverse feil i explorer? Det vesentlege sporsmalet er vel korleis eg fiksar dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå