Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
og til Garreth: qualbeen har en godt poeng, den enkelste og kanskje sikreste metoden er vel muligens bilde eller flash, jeg tror jeg selv ville brukt et bilde, du kan jo også bruke et PHP scriprt for å generere bildet om du vil kunne redigere teksten, da blir det såpass mye styr for de som vil ha teksten, selvsagt kan de printe det ut og scanne det inn igjen for så å bruke et program for å lese av, men det tviler jeg på at noen gidder.

7773251[/snapback]

Bilde er ikke holdbart heller, kan gi deg en one-liner i Bash som kan printe ut innholdet i klartekst. OCR krever ikke at du printer og scanner, og et fullt OCR-kjør på dataskrevet tekst har nær 100% presisjon. :)

Lenke til kommentar
...

7773251[/snapback]

Bilde er ikke holdbart heller, kan gi deg en one-liner i Bash som kan printe ut innholdet i klartekst. OCR krever ikke at du printer og scanner, og et fullt OCR-kjør på dataskrevet tekst har nær 100% presisjon. :)

7775035[/snapback]

Erru nerd eller? :hrm:

Uansett. Black Google, det er jeg for.

Lenke til kommentar
...

7773251[/snapback]

7775035[/snapback]

Erru nerd eller? :hrm:

Ja.

Uansett. Black Google, det er jeg for.

7775047[/snapback]

Nei.

Lenke til kommentar

7775035[/snapback]

w00t?

Gi me en slik en da?

Jeg gjorde jo slik på jobben for en tid tilbake siden, tenkte ikke over at det programmet kunne ta TIFF bildefiler, er jo bare å lagre bildet som .tiff det da...

Faen, I have b33n 0wn3d

Endret av Equerm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...