Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Kjeder meg... noen som har en idé til noe å gjøre?

Jepp: Gå til nærmeste sjappe å be om den største hamburgeren de har. Etterpå sier du i kassen "to pakker General og en pakke Petterøes 3 Blanding".

Skjønner?

Uhm... nei, tror ikke det... orker ikke en 350 grams hamburger nå... har akkurat spist 1 og en halv Calzone... tror jeg ser på film i stedet :p:grin:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hmm... *går en tur bort i kassen for å se hvem som er der; INGEN!* Hvor er alle sammen

Jeg hadde matpause.. PC skulle passe kassen..:realmad:

*sniker seg inn og setter seg i stolen*

*finne frem dw og starte dagens programmering*

Kult..:)

Husk at vi har spise/drikkeplikt, og siden enden er på hjemtokter og spiser middag, har vi tilbud på endenbolle, valgfri drikke fra Umbertamaskinen og en Bache XO (kom over en trailerlast som vi selger billig)

EDIT2: Noen som har en godt forslag på hva som kan være i logoen på programmer.no. Til nå har jeg bare noe tull, for å fylle plassen...

Jeg er jo ganske fotogen.. :laugh:

to pakker General og en pakke Petterøes 3 Blanding

Røyk og snus er oppskrytt, helseskadelig og borti viddene unødvendig..

*støtte ny røykelov* <-- For å underbygge; Jeg liker ikke å sitte i røyken, og jobber i bar/restaurant og det er ekkelt å måtte gå i det hele kvelden, dessuten er det helseskadelig å være passiv røyker. :thumbdown:

/me har been away due to a feedingbreak, but is now back and ready to serve teh people for several hours..! :w00t:

Lenke til kommentar
/me har been away due to a feedingbreak, but is now back and ready to serve teh people for several hours..!  :w00t:

Flott! kanskje det endelig blir litt liv igjen! Lurer på hvor PC gikk... Kanskje han sitter på bakrommet og laged programmer.no design?? :grin: *ser på Pitch Black*

Han svarer ikke på MSN, muligens det har noe med at det står PoleCat svarer kanskje ikke forti statusen hans er satt til Borte.. :dontgetit:

Idol nå, så spille Elasto Mania (aka Across), det er fanden meg _GENIALT_ spill..! :w00t:

Lenke til kommentar

Må først si at dette er et resultat av kjedsommelighet. Jeg var tom for idéer til reisesiden, og begynte på dette her. Jeg avsluttet historien når jeg var virkelig tom for idéer. Det nedenfor er selvsagt basert på en sann historiene og alle rollefigurene er å finne i virkeligheten...

Må beklage på det dypeste hvis noen finner dette totalt uinteressant :p

Et innblikk i webdesignerland

Tåken lå som et mykt slør over det kuperte landskapet. Høyt oppe i åsen står en bonde og speider utover sin enorme tomt. Han står der stolt og klør seg lett på magen. Den morgenfriske luften får han i et godt humør, og gir han en god start på dagen. Mannen er enden. Ikke vet jeg hvordan han fikk navnet, men ryktene forteller at han var bakdelen på en hest på skolerevyen for en del år siden. Han trekker pusten for siste gang før han trekker seg inn i stua. Med en bolle i den ene hånden og fjernkontrollen i den andre har han hendene fulle de neste timene.

Et kraftig brøl, etterfulgt av "Å herregud, hvor er den rosa skjorta mi!" kommer ovenfra. Der bor Arve. Enden syns det er helt greit å ha Arve som leieboer over seg. Dessuten har han det moro med å kle på kuene sine rosa skjorte når Arve er på skolen. Noe må han jo fordøye tiden med. En morsom hobby syntes enden selv, men føler at det er litt hans skyld at HalTan er på psykiatrisk. HalTan så faktisk rosa kuer på jordet den dagen, selv om ingen ville tro han.

Arve dundrer ned trappen og styrter ut til sin grønne tråsykkel med sidevogn. Her er det ingen tid og miste. I full fart raser han mot hovedveien, men lengre borte svinger Marvil inn med lastebilen sin. Han er på vei til enden med dagens rasjon av boller. Som daglig leder ved Webkaféen lengre nede i åsen er Marvil sitt ansvar bevisst. Og når kunden vil ha 15 kasser med boller om dagen, så er ikke Marvil den som ser problemene, men mulighetene ved dette.

Webkaféen er han meget stolt av. Den fikk han gratis av Mr. Ueland. Det han ikke vet er at denne kaféen er overvåket av Ueland selv. Han selger alt av interesse videre til TVNorge som sender dette i beste sendetid på torsdager. Dette vet selvsagt ikke Marvil selv, da han for det meste sitter logget på internett på jakt etter bolleoppskrifter de sene kveldstimer. Ueland selv tjener gode penger på dette. Til daglig, som et skalkeskjul for sitt overvåkningsprosjekt, driver han til daglig et firma som har spesialisert seg på å male hvite flekker på kuene. Enden er blant bøndene i området som gikk fem på når Ueland banket på døra og sa at kuene trengte et nytt strøk med maling for å unngå at pelsen ble sår.

Nede på kaféen sitter Mikka. Gutten måtte flykte fra Røros etter at han lokket hele byens befolkning langt ut på viddene får så å dra tilbake alene for å selge alle husene til en vedkjøper. Befolkningen i byen trodde lite på at hele Røros hadde blitt tatt med til det ytre rom av en av UFOene i Hessdalen. Mikka flyktet. De første milene gikk tregt, men ved Dombås fikk han haik med en moskus som skulle sørover.

Rekende gatelangs med halen på slep leter PoleCat etter dagens frokost. Etter at han ble kåret til "Årets ilder 2005" har livet gått litt opp og ned for han. Han har tatt bopel i HalTans luksusleigheten i sentrum av byen. HalTan selv har ikke godtjent dette, men ettersom han er buret inne på ubestemt tid, så har PoleCat ingenting å frykte. Dessuten tar han på seg supermanndrakt en gang i måneden og lister seg inn på avdelingen der HalTan får behandling. Og hver gang HalTan hevder han ser en ilder i supermanndrakt blir han værende i hvert fall en måned til. Men HalTan ser likevel lyst på fremtiden. Han fikk klekkelig betalt av mange kriminelle for at han skulle tegne feilaktige fantomtegninger av de. På den måten fikk politiet aldri vite hvordan gjerningsmennene så ut, mens både HalTan og de kriminelle tjente gode penger.

Endret av Sigmoideus
Lenke til kommentar
Røyk og snus er oppskrytt, helseskadelig og borti viddene unødvendig..

*støtte ny røykelov* <-- For å underbygge; Jeg liker ikke å sitte i røyken, og jobber i bar/restaurant og det er ekkelt å måtte gå i det hele kvelden, dessuten er det helseskadelig å være passiv røyker.

Hehe! Ja... *Støtte ny røykelov jeg også*. Snus og røyk er fysj!

Lenke til kommentar
:love:

Me får sjå om det blir mere etter hvert. Blir sikkert flere idéløse netter på meg...

Noen som har et bra oppsett for en ingress? (er det ikke det det heter mon tro). Syns den som jeg bruker på hovedsiden nå er så rotete. Noen som har noen idéer til hvordan det burde sett ut?

Du bør kanskje ha med noe om grunnlaget for siden, målgruppe osv..?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...