Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
*få svar nr 40.000*

f9s :)

7763686[/snapback]

WTF. Her tror jeg det er trygt å forlate tråden i en time for å se band of brothers, og så sniker du til deg post # 40 000? :mad:

7763817[/snapback]

Det var timet og tilrettelagt, så du hadde ikke klart det uansett. :)
Lenke til kommentar
Alle med respekt for seg sjølv gjer det dei kan for å delta i ekte stridsområder sjølv! Mwahaha. :p

Ja, så når drar du så vi slipper oppsynet ditt her i kafeen? :)

7763962[/snapback]

Nei, ikkje eigentleg. Om eg får reise, så har eg uansett plenteh av fritid der nede, og tilgang til Internett er der òg. :)

Lenke til kommentar
Alle med respekt for seg sjølv gjer det dei kan for å delta i ekte stridsområder sjølv! Mwahaha. :p

7763946[/snapback]

Eller lar andre gjør drittjobben mens man selv sitter og gjør andre ting. :)

Ja, så når drar du så vi slipper oppsynet ditt her i kafeen? :)

7763962[/snapback]

Nei, ikkje eigentleg. Om eg får reise, så har eg uansett plenteh av fritid der nede, og tilgang til Internett er der òg. :)

7763997[/snapback]

Tror du misforstod innlegget hans. :)

Han sa ikke at når du drar så slipper vi deg, han spurte om når du drar, slik at vi vet når vi slipper oppsynet ditt (ja, jeg las det først slik også). :)

Endret av Marvil
Lenke til kommentar

7763946[/snapback]

Eller lar andre gjør drittjobben mens man selv sitter og gjør andre ting. :)

Tja, sjølv synest eg det virkar som ei fin erfaring. Dessuten så ser det greit ut på CVen med et halvår i utenlandstjeneste, samt at det er ok lønn der :)

Tror du misforstod innlegget hans. :)

Han sa ikke at når du drar så slipper vi deg, han spurte om når du drar, slik at vi vet når vi slipper oppsynet ditt (ja, jeg las det først slik også). :)

7764015[/snapback]

Aah. :p

Om eg får muligheten, så startar oppsettinga rett etter påskeferien, og utreise i månadskifte juni/juli såvidt eg veit.

He du internett yve radiolink nede pao slagmarka, Arve?

Er sikkert vanlige ISPs der nede òg :p

Endret av Arve Systad
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...