Marvil Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 SIDE 200! SVAR 3980! *starte opp PS igjen* Nice.. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Jeg er godt i gang med programmer.no. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Jeg er godt i gang med programmer.no. /me er halveis ferdig med en halv fjerdedel av en pre-pre-alpha av teh upper, og kommer neppe til å komme spesielt masse lengre i kveld Lenke til kommentar
sparks Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Baack from work Var egentlig ganske greit.. Rolig dag.. Vil designe ikveld.. Bare laxen med pizza og designe.. Men bør gjøre lekser.. Fy ****** jeg har et stort problem på skolen nå.. 2 fremføringer på mandag.. IT SUX DAMN OMFG Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 *gå rundt cafèen og se om noen har hengt opp "stengt"-lapper* Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Jeg er godt i gang med programmer.no. /me 2! Blir vel ferdig til natta en gang! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Jeg er godt i gang med programmer.no. /me er halveis ferdig med en halv fjerdedel av en pre-pre-alpha av teh upper, og kommer neppe til å komme spesielt masse lengre i kveld Det var ditt innlegg nummer 500 i denne tråden.. Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Lekte litt med PS her, klippe ut bilde fra et annet bilde og lime inn i mitt eget bilde. Og hva annet kan være bedre enn "Counter-Strike" header som eksempel Brukte ideen til denne om å bruke pen-tool til å lage path. (Brukte make selection ut fra path etterpå med litt AA) Denne som original som jeg klippet bilde ut av. The progress and results: Bilde 1 Bilde 2 Bilde 3 Bilde 4 Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 (endret) ^^ Hehe nice.. Edit; umberto er for kjapp på tastaturet.. Den posten oppom igjen.. Edit2; ene linken går til dette bildet, Endret 5. mars 2004 av Marvil Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Btw, noen som er redd for å miste armen i en litt merkelig ulykke? Da er dette sykehuset for dere. Her syr dem den midlertidi på benet ditt så infeksjonen skal forsvinne for så å sy den på riktig plass igjen http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/stor...,442785,00.html Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 ^^ Hehe nice.. Edit; umberto er for kjapp på tastaturet.. Den posten oppom igjen.. Edit2; ene linken går til dette bildet, Hmm ok, du får åpne linken i eget vindu da Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 (endret) Dårlig med liv her, så jeg putter inn et innlegg på side 200, som jeg og gjorde på siden 100... Jeg skriver historie Endret 5. mars 2004 av Sigmoideus Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Hmm... *går en tur bort i kassen for å se hvem som er der; INGEN!* Hvor er alle sammen Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 *sniker seg inn og setter seg i stolen* *finne frem dw og starte dagens programmering* Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 (endret) Det er trangt om plassen, så det holder å sette seg på EN stol! EDIT: Og der ordna du det ja. EDIT2: Noen som har en godt forslag på hva som kan være i logoen på programmer.no. Til nå har jeg bare noe tull, for å fylle plassen... Endret 5. mars 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Virker til at opera henger seg litt når jeg poster Lenke til kommentar
wmdatafan Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Virker til at opera henger seg litt når jeg poster Ikke fortvil! Sånn har det vært til meg i 2 år; en vanesak! Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Kjeder meg... noen som har en idé til noe å gjøre? Lenke til kommentar
wmdatafan Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Kjeder meg... noen som har en idé til noe å gjøre? Jepp: Gå til nærmeste sjappe å be om den største hamburgeren de har. Etterpå sier du i kassen "to pakker General og en pakke Petterøes 3 Blanding". Skjønner? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå