Dunestar Skrevet 9. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2004 Dunestar: Ut ifra din musikksmak tror jeg du kunne likt Bobby Conn, noe sært er det vel, men pokker heller så funky og rocka det er! Blink 182 er forresten ok, så lenge man holder seg til alle plater FØR Enema of The State /me altetende men likevel sær musikknerd Takker! Får vel pelle meg ned på Kvadrat en dag, da! Nettopp kjøpt et lass gamle U2-plater! De er så vanvittig dyktige! Nå skal ikke mitt eget eller Mikkas band glemmes! December Leafs to rule them all! Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 9. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2004 Storm er en del tøffere enn Gåte, black metal-versjoner av folkesanger. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 9. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2004 Ingen som hører på Gåte? Passer jo så godt sammen med PS, gir meg inspirasjon så det holder! JO! Seff gjør jeg det! Omtrent eneste dugelige nynorsk og folkemusikk kan brukes til Gåte - Bendik & Årolilja gir meg frysninger! Kan sterkt anbefales. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 9. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2004 http://ompatut.absentvoid.com/index.php?side=meg/musikk <= ! Dessuten er LOTR og The last samurai soundtracks ytterst bra. soundtracket til The Rock og Requiem for a dream også forresten.. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 9. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2004 cafe del mar (det gamle) er deff beste musikk for den kreative Takk, jeg har nettop funnet min venn på forumet Cafe Del Mar er inspirasjonsmusikk så det klinger.. Liker spess Vol 1,2 og 7.. De jeg har hørt mest på.. Ellers er "Greatest of 2003" et meget godt album Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2004 (endret) Hihi Dunestar, tipper jeg er den første her på forumet som har sagt noe som nærmer positivt om blink 182... Vel, som den oldskool 14'iss jeg er så har jeg min del med newpunk i min musikalske fartstid By the way, /me spillte også i band før, oppløst nå, men planlegger å få begynt å spille igjen etterhvert, /me trommedude, men har ikke trommesett nå Får se til sommeren/høsten . Bandet het forresten "Waat Hundt", uttales [waaat hUndtt][rart språk for "Våt Hund"] Når vi først prater om BLink 182 og trommer osv, de har _faktisk_ en utrolig dyktig trommis, bare så det er sagt. Imponerende god i diverse liveopptak, tenkes spess på noen ville soloer Samtidig er det litt kjipt at blink føkker opp alle de ellers gode liveopptakene sine med ELENDIGE vitser hele veien... jaja EDIT: Invictus: mulig å slå av postcount-telling her? Endret 9. februar 2004 av HalTan Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 9. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2004 Hihi Dunestar, tipper jeg er den første her på forumet som har sagt noe som nærmer positivt om blink 182... Mikka selger sjela si for Blink etter hva jeg har lest.. Lenke til kommentar
enden Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. februar 2004 la oss vinkle denne tråden _litt_ mot webdesign da, eller skan vi bare bruke so3... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 9. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2004 (endret) Trommisen i Tool dominerer Blink182 trommis lett! Moderatorer: Slå gjerne av postcount i denne tråden, trur det kan bli... "nyttig" Endret 9. februar 2004 av arve87 Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2004 Ja, apropos webdesign, har tilgang på et domene nå, http://www.lyxalig.com , har tenkt til å lage en side til den, noen gode forslag? Ikke kom med hele forslag btw... bare lurte på om noen hadde en spesiellt god idee som de fikk lyst til å dele med meg. Skal vel også lage en clanside for teh fjortissdude, så jeg lurer på om jeg skal bare ta min egen, bytte ut banner og footer og farger og gi ham får ikke en dritt for det uansett, så... Happy designin' Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 9. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2004 la oss vinkle denne tråden _litt_ mot webdesign da, eller skan vi bare bruke so3... Ikke så lett når den phukkings serveren min er nede! Lenke til kommentar
sparks Skrevet 9. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2004 Trommisen i Dimmu Borgir !!! eid Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 9. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2004 HalTan: Selg knark fra det domenet. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 9. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2004 Hihi Dunestar, tipper jeg er den første her på forumet som har sagt noe som nærmer positivt om blink 182... Mikka selger sjela si for Blink etter hva jeg har lest.. Å tipp hva! Han har smitta meg! Lenke til kommentar
PT Skrevet 9. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2004 http://www.lyxalig.com Stilig dopapir Lenke til kommentar
enden Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. februar 2004 (endret) HalTan: Selg knark fra det domenet. Tror det er det første jeg skulle søkt på hvis jeg lette etter knask ja qult navn hæltis edit; hæhæhæ, så ikke på siden før jeg så innlegget til PT Endret 9. februar 2004 av enden Lenke til kommentar
enden Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. februar 2004 Digg prosjekt! Nå holder jeg altså på å viderutvikle notisblokken til Outlook, så vi får se om jeg får det til er... Tar deg snart vann over hodet nå. Skal du implementere mye funksjonalitet, eller blir det bare et annet "skin" rundt teksten? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2004 Jepps, dasspapiret er det Ziggen som står for Er forøvrig min brors domene, men tror jeg skal få overta http på det, eventuellt subdomene, anyways, free & fast Lenke til kommentar
PT Skrevet 9. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2004 Digg prosjekt! Nå holder jeg altså på å viderutvikle notisblokken til Outlook, så vi får se om jeg får det til er... Tar deg snart vann over hodet nå. Skal du implementere mye funksjonalitet, eller blir det bare et annet "skin" rundt teksten? Hmm... Blir nok ikke bare et skin rundt teksten nei Dog jeg skal ikke finne på funksjoner til alle knappene Lenke til kommentar
enden Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. februar 2004 Dog jeg skal ikke finne på funksjoner til alle knappene DET kunne tatt tid. Er på MSN hvis det skulle være noe Hmm, lage fungerende outlook 2003 i asp.net i sommerferien? Noen som er med? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå