Haraldson Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 enden: Selvfølgelig påpekte vi forskjellen. Hmm, begynner å nærme oss 2000 sider / 40 000 innlegg. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Uff, da kan du ikke bli med ut i morgen, Hein Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Eg skal ut på laurdag, eg. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Begge dagene. Does not compute Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 (endret) Drunks. Simply drunks. ----- Endelig har folk klart å fastslå at DTD-er i deira noværande former ikkje passar på nettet. Happy Cog Me. Endret 18. januar 2007 av Henrik Lied Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Endelig har folk klart å fastslå at DTD-er i deira noværande former ikkje passar på nettet. Happy Cog Me. 7751039[/snapback] Hva er det som egentlig er så "nødvendig" med DTD? Har aldri helt fått det med meg egentlig. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 True dat. Var sånn i programmeringen på allmenn også... Men der var det bare vi som var geeks som hadde den tonen overfor alle andre 7749510[/snapback] Programmering på VGS? Hvilket fag snakker vi?7749565[/snapback] Tipper Systemutvikling eller Brukersystemer..? Så bruk GAIM istedet, da. Du kan velge hva som skal trigge varslingen (away/return, login/logout, start/stop typing, skriver noe etc.), og hva som skal trigges _av_ varslingen (et program kan kjøres, lage lyd, popup-notis, sende mail/melding etc). Den kjører til og med på Windows... 7749670[/snapback] Har akkurat samme mulighetene med den Plus-greia, eneste er at jeg ikke kan legge til flere 'hva skal trigge varslingen' i en omgang, så må manuelt gjøre det i flere omganger.Men er forsåvidt bare '<nick> har logget på' som er intressant har jeg funnet ut, så da er det ikke noe problem. Eller enda bedre: Om du er i OS X7749685[/snapback] Får være måte på.. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Drunks. Simply drunks. ----- Endelig har folk klart å fastslå at DTD-er i deira noværande former ikkje passar på nettet. Happy Cog Me. 7751039[/snapback] Gjelder ikke den artikkelen kun for XML? Ser slik ut for meg i hvertfall: Isn’t a doctype needed to trigger the standards layout in browsers?For text/html content, yes, but this isn’t about HTML. For documents served using an XML content type, no. Eller er det bare jeg som misforstår? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Jeg ringte Sebstian her isted og spurte hva de solgte på SmartClub; Alt Morragretten klokka halv ti, seriøst, Sebba? Ringte også Henke, som var omtrent like morrahes, hva skjer med forfallet av personer fra Kaféen? Ringte jo Gjesper også, men han tok den ikke, og ikke har han ringt tilbake heller Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Klokka er/var 10, you do the math. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 (endret) Hvilken mobil har du Sebastian? Evt. hvilket program bruker du?7746382[/snapback] K800i med innebygde sync og kalender!Hvordan funker gmail på den? Har ikke testa, bruker bare imap nå jeg. Får mer spennende mail på skolemailen så Old njus, Jesper - Hva skjedde med siden jeg lagde, Sebba? Fikk jo B på den da, eller hele rapporten Fra www til http:// er det beste, mener jeg også. Right you are [15:08] <PaiTrakt> Hva skal jeg mekke til middag når jeg har to stykk kyllingfilet?[15:08] <Lovskogen> Kyllingfilet Han er hjelpeløs 7749446[/snapback] E1d Man er ikke ekte nerd før man er god til å lage mat! Jeg ringte Sebstian her isted og spurte hva de solgte på SmartClub;Alt Morragretten klokka halv ti, seriøst, Sebba? Ringte også Henke, som var omtrent like morrahes, hva skjer med forfallet av personer fra Kaféen? Ringte jo Gjesper også, men han tok den ikke, og ikke har han ringt tilbake heller 7754869[/snapback] Hva faan a! Hva skal jeg gjøre oppe så tidlig. Tror foresten jeg sa vi selger alt mellom himmel å ben! Fra Biler til Tamponger! --- Da har jeg endelig nett igjen! nextgentel fjernet subnet og fast ip uten å si ifra(eller de har sagt ifra men jeg har ikke hørt på) så da funka ingenting. -- Edit: quote et quote rikt innlegg er hardt ja Endret 19. januar 2007 av orsus Lenke til kommentar
j-- Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Driver og konfigruerer Apache (kjører på Ubuntu Edgy Eft) til hjemmebruk, og har to spørsmål jeg mener ikke trenger en egen tråd. 1) Jeg vil kunne sette opp subdomener. Er dette noe som har med apache sin bruk av" Name-based vhost"? eksempel på hva jeg kan tenke meg skal brukes: <VirtualHost *:80> ServerName subdomene1.domene.no DocumentRoot /home/www/subdomene1 </VirtualHost> <VirtualHost *:80> ServerName subdomene2.domene.no DocumentRoot /home/www/subdomene2 </VirtualHost> Er dette ca. riktig? 2) Den andre tingen jeg lurte på (går vel litt mer over på linux, men forsatt webrelatert). Hvordan gjøre serveren oppmerksom på domenenavnet sitt? Sett at jeg har et domene som jeg peker mot (den lokale) serveren min. Jeg la til domene.no 127.0.0.1 i /etc/hosts. Er det noe jeg må legge inn i apache i tillegg? (tenker jeg i det heletatt riktig på dette feltet?) Takker for svar ihvertfall (: Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Jeg ringte Sebstian her isted og spurte hva de solgte på SmartClub;Alt Morragretten klokka halv ti, seriøst, Sebba? Ringte også Henke, som var omtrent like morrahes, hva skjer med forfallet av personer fra Kaféen? Ringte jo Gjesper også, men han tok den ikke, og ikke har han ringt tilbake heller 7754869[/snapback] Hva i all verden skulle jeg gjøre oppe så tidlig når jeg skulle vært på jobb en time tidligere? Du vekket meg i hvertfall og fikk meg i dusjen. Dessuten hadde jeg ikke nummeret ditt lagret, så da svarte jeg ikke Ringte meg jo opp igjen senere da, så pfft på deg Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Gjelder ikke den artikkelen kun for XML?... 7754822[/snapback] XHTML er jo XML. Derfor man har "<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?>" i xhtml dokumenter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Den her var litt kjekk. Nå kan vi faktisk forestille oss hvordan det er å surfe på den store nettbølgen om man er fargeblind - for ikke å snakke om optimalisering av websider for fargeblinde Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Den her var litt kjekk. Nå kan vi faktisk forestille oss hvordan det er å surfe på den store nettbølgen om man er fargeblind - for ikke å snakke om optimalisering av websider for fargeblinde 7756147[/snapback] Glemt link ellerno? Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Den her var litt kjekk. Nå kan vi faktisk forestille oss hvordan det er å surfe på den store nettbølgen om man er fargeblind - for ikke å snakke om optimalisering av websider for fargeblinde 7756147[/snapback] Tenker du på artikkelen på HWB? Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 53 CSS-Techniques You Couldn’t Live Without. Har sett flesteparten av de før, men greit å ha alle samlet (Og med beskrivende screenshots). Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 53 CSS-Techniques You Couldn’t Live Without. Har sett flesteparten av de før, men greit å ha alle samlet (Og med beskrivende screenshots). 7756416[/snapback] Internal server error! Nice Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Får den noen ganger jeg også, prøv refresh. Servern sliter sikkert litt fordi den har 2000 diggs ellerno Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå