Haraldson Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Haha, tar du med fritida på jobben altså? Trodde du visste bedre Lenke til kommentar
PT Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 (endret) Haha, du har jo faktisk et problem der også @ Tor altså Endret 18. januar 2007 av PT Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Hvordan lager man egendefinerte hendelsesvarsler som varsler mer enn bare en ting (stod at man måtte lage dette, men finner ikke ut hvor)? 7748777[/snapback] Høyreklikk på en kontakt, velg Egenskaper for Messenger Plus!>Hendelsesvarsling>Opprett ny varsling og konfigurer ut i fra det. Eller du kan trykke på Messenger Plus!-ikonet>Instillinger>Egendefiner!>Hendelsesvarsling, for deretter å merke flere kontakter samtidig og ordne varsling. 7748976[/snapback] Hm, ja så langt har jeg også kommet, men på den måten får man bare tilordnet en varsling, f.eks når de logger seg på. Jeg vil ha varsling på flere ting, f.eks endrer status, navn, osv.. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Der også? Pss, går fint jeg holder meg litt i skinnet. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 (endret) Berg: Tja... Vi har sittet og redigert film i dag, og da kan utsagn som «Det der var jo dritbra!» fort bli tolket sarkastisk om man ikke har superduperhappy tonefal. Morro er det jo uansett Endret 18. januar 2007 av Jesper Karsrud Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 (endret) Moro blir ikke mer 'morro' med to r'er i moro Endret 18. januar 2007 av Løvskogen Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Haha, i datasammenheng skal man ha en sær humor, og ingen skal bli støtt av sarkasme og lignende. Sånn var det i alle fall på medialinja, og det begynner vel å bli litt sånn på NITH og. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 True dat. Var sånn i programmeringen på allmenn også... Men der var det bare vi som var geeks som hadde den tonen overfor alle andre OT? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 OT? - Kafeens bærebjelke. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Right you are Argh, hvorfor funker ikke YourFreedom og IRC på tynne klienter? Maks irriterende.. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 True dat. Var sånn i programmeringen på allmenn også... Men der var det bare vi som var geeks som hadde den tonen overfor alle andre 7749510[/snapback] Programmering på VGS? Hvilket fag snakker vi? Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 (endret) Trenger hjelp til å imortere et bilde inn i Dreamweaver 8 slik at jeg kan bruke det som design på hjemmesiden min. Fant en tutorial på nett og så syntes jeg designet på den siden var ganske tøff, så jeg fulgte den tutorialen. Nå er jeg ferdig med den, og ble veldig fornøyd med resultatet. Men så kom problemet med å få det bilde inn i Dreamweaver slik at jeg kan redigere siden. Noen som vet hvordan jeg kan gjøre det? Legger ved et bilde av den slik at dere kan se: EDIT: Jeg har hele Macromedia Studio 8, så hvis det er noen programmer jeg kan bruke der så har jeg alle EDOT2: Har løst problemet nå. Brukte slices i ImageReady Endret 18. januar 2007 av _Zero Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Hvordan lager man egendefinerte hendelsesvarsler som varsler mer enn bare en ting (stod at man måtte lage dette, men finner ikke ut hvor)? 7748777[/snapback] Høyreklikk på en kontakt, velg Egenskaper for Messenger Plus!>Hendelsesvarsling>Opprett ny varsling og konfigurer ut i fra det. Eller du kan trykke på Messenger Plus!-ikonet>Instillinger>Egendefiner!>Hendelsesvarsling, for deretter å merke flere kontakter samtidig og ordne varsling. 7748976[/snapback] Hm, ja så langt har jeg også kommet, men på den måten får man bare tilordnet en varsling, f.eks når de logger seg på. Jeg vil ha varsling på flere ting, f.eks endrer status, navn, osv.. 7749478[/snapback] Så bruk GAIM istedet, da. Du kan velge hva som skal trigge varslingen (away/return, login/logout, start/stop typing, skriver noe etc.), og hva som skal trigges _av_ varslingen (et program kan kjøres, lage lyd, popup-notis, sende mail/melding etc). Den kjører til og med på Windows... Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 sftu Tenkte liksom å gjøre noe mer enn å bare steke greiene da. 7749458[/snapback] Du kan steke det, blande det med ymse grønnsaker og hive på en saus, taco eller noe slikt Funker fett Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 (endret) Så bruk GAIM istedet, da. Du kan velge hva som skal trigge varslingen (away/return, login/logout, start/stop typing, skriver noe etc.), og hva som skal trigges _av_ varslingen (et program kan kjøres, lage lyd, popup-notis, sende mail/melding etc). Den kjører til og med på Windows... 7749670[/snapback] Eller enda bedre: Om du er i OS X, bruk Adium, som i bunn og grunn er GAIM med eit pent skall. "Hive på en taco?" Endret 18. januar 2007 av Henrik Lied Lenke til kommentar
PT Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 (endret) Så bruk GAIM istedet, da. Du kan velge hva som skal trigge varslingen (away/return, login/logout, start/stop typing, skriver noe etc.), og hva som skal trigges _av_ varslingen (et program kan kjøres, lage lyd, popup-notis, sende mail/melding etc). Den kjører til og med på Windows... 7749670[/snapback] Men kan jeg da ha webcamsex med Tor og alle mine andre hotte venninner? Stilling ledig @ NRK forresten Endret 18. januar 2007 av PT Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Så bruk GAIM istedet, da. Du kan velge hva som skal trigge varslingen (away/return, login/logout, start/stop typing, skriver noe etc.), og hva som skal trigges _av_ varslingen (et program kan kjøres, lage lyd, popup-notis, sende mail/melding etc). Den kjører til og med på Windows... 7749670[/snapback] Men kan jeg da ha webcamsex med Tor og alle mine andre hotte venninner? Stilling ledig @ NRK forresten 7749703[/snapback] Med 2.0 bør du kunne bruke webcamet ditt til alle dine perverterte formål. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Stilling ledig @ NRK forresten 7749703[/snapback] Come work with me Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Må man jobbe i Oslo? Lenke til kommentar
enden Skrevet 18. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2007 Er det virkelig noen som ikke vet at http og www ikke er det samme? Jeg tror jeg lærte dette ganske tidlig på skolen. TK-fagene for NITH-ere orket ikke lese alle sidene, så sorry hvis noen allerede har påpekt dette. edit, Neitakk, godt poeng med alias edit2; nei jeg husker ikke definisjonen på www, så ikke spør meg. Jeg har alt for mange bøker som kan inneholde den, så det kommer til å ta litt tid før jeg får lett den fram Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå