Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan lager man egendefinerte hendelsesvarsler som varsler mer enn bare en ting (stod at man måtte lage dette, men finner ikke ut hvor)?

7748777[/snapback]

Høyreklikk på en kontakt, velg Egenskaper for Messenger Plus!>Hendelsesvarsling>Opprett ny varsling og konfigurer ut i fra det.

Eller du kan trykke på Messenger Plus!-ikonet>Instillinger>Egendefiner!>Hendelsesvarsling, for deretter å merke flere kontakter samtidig og ordne varsling.

7748976[/snapback]

Hm, ja så langt har jeg også kommet, men på den måten får man bare tilordnet en varsling, f.eks når de logger seg på. Jeg vil ha varsling på flere ting, f.eks endrer status, navn, osv..

Lenke til kommentar

Trenger hjelp til å imortere et bilde inn i Dreamweaver 8 slik at jeg kan bruke det som design på hjemmesiden min.

Fant en tutorial på nett og så syntes jeg designet på den siden var ganske tøff, så jeg fulgte den tutorialen. Nå er jeg ferdig med den, og ble veldig fornøyd med resultatet. Men så kom problemet med å få det bilde inn i Dreamweaver slik at jeg kan redigere siden.

Noen som vet hvordan jeg kan gjøre det?

Legger ved et bilde av den slik at dere kan se:

EDIT: Jeg har hele Macromedia Studio 8, så hvis det er noen programmer jeg kan bruke der så har jeg alle :p

EDOT2: Har løst problemet nå. Brukte slices i ImageReady

Endret av _Zero
Lenke til kommentar
Hvordan lager man egendefinerte hendelsesvarsler som varsler mer enn bare en ting (stod at man måtte lage dette, men finner ikke ut hvor)?

7748777[/snapback]

Høyreklikk på en kontakt, velg Egenskaper for Messenger Plus!>Hendelsesvarsling>Opprett ny varsling og konfigurer ut i fra det.

Eller du kan trykke på Messenger Plus!-ikonet>Instillinger>Egendefiner!>Hendelsesvarsling, for deretter å merke flere kontakter samtidig og ordne varsling.

7748976[/snapback]

Hm, ja så langt har jeg også kommet, men på den måten får man bare tilordnet en varsling, f.eks når de logger seg på. Jeg vil ha varsling på flere ting, f.eks endrer status, navn, osv..

7749478[/snapback]

Så bruk GAIM istedet, da. Du kan velge hva som skal trigge varslingen (away/return, login/logout, start/stop typing, skriver noe etc.), og hva som skal trigges _av_ varslingen (et program kan kjøres, lage lyd, popup-notis, sende mail/melding etc). Den kjører til og med på Windows... :)

Lenke til kommentar
Så bruk GAIM istedet, da. Du kan velge hva som skal trigge varslingen (away/return, login/logout, start/stop typing, skriver noe etc.), og hva som skal trigges _av_ varslingen (et program kan kjøres, lage lyd, popup-notis, sende mail/melding etc). Den kjører til og med på Windows... :)

7749670[/snapback]

Eller enda bedre: Om du er i OS X, bruk Adium, som i bunn og grunn er GAIM med eit pent skall. :)

"Hive på en taco?"

Endret av Henrik Lied
Lenke til kommentar

7749670[/snapback]

Men kan jeg da ha webcamsex med Tor og alle mine andre hotte venninner?

Stilling ledig @ NRK forresten

Endret av PT
Lenke til kommentar

7749670[/snapback]

Men kan jeg da ha webcamsex med Tor og alle mine andre hotte venninner?

Stilling ledig @ NRK forresten

7749703[/snapback]

Med 2.0 bør du kunne bruke webcamet ditt til alle dine perverterte formål. :)

Lenke til kommentar

Er det virkelig noen som ikke vet at http og www ikke er det samme? Jeg tror jeg lærte dette ganske tidlig på skolen. TK-fagene for NITH-ere

orket ikke lese alle sidene, så sorry hvis noen allerede har påpekt dette.

edit, Neitakk, godt poeng med alias :)

edit2; nei jeg husker ikke definisjonen på www, så ikke spør meg. Jeg har alt for mange bøker som kan inneholde den, så det kommer til å ta litt tid før jeg får lett den fram :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...