Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-df17e
Den blir vel litt svett, og viftene får ikke pumpet ut luft. Anbefaler deg ikke å pakke inn Macen latex. :p

7748242[/snapback]

Latex, i sammenheng med IT, er ikke noe man kler hardware med, men et oppmarkingsspråk :wee:

Lenke til kommentar
Den blir vel litt svett, og viftene får ikke pumpet ut luft. Anbefaler deg ikke å pakke inn Macen latex. :p

7748242[/snapback]

Greit det kan bli svett og varmt, men tenk deg hvilken sexbombe det vil bli..

Er det mulig å få MSN til å bare gi beskjed når personer jeg har definert på forhånd logger på..? Har litt for mange på lista til at jeg vil ha varsling på alle, men en liste med noen personer hadde vært kjekt å ha varsling på..

Endret av Marvil
Lenke til kommentar
Er det mulig å få MSN til å bare gi beskjed når personer jeg har definert på forhånd logger på..? Har litt for mange på lista til at jeg vil ha varsling på alle, men en liste med noen personer hadde vært kjekt å ha varsling på..

7748467[/snapback]

MSN Plus tror jeg kan gjøre det.

7748487[/snapback]

Korrekt.

Lenke til kommentar
Hvilken mobil har du Sebastian? Evt. hvilket program bruker du?

7746382[/snapback]

K800i med innebygde sync og kalender!

www bør redirectes til uten www.

greit at noen alltid vil skrive www, men det trenger da ikke plage oss som ikke gjør det?

Ingen av delen bør videresendes til noen av delene. I beste fall bør uten www være et alias for www. Det skal ikke ligge websider på roten av domenet. Rart at dere alltid skal følge boka når man snakker om HTML, men gir fullstendig F i det samme når det kommer til støttende teknologier.

SmartClub har reklame der de sier smartclub.no, men man må faktisk ha www forran.

Tåpelige saker..

Rart at ikke Neitakk hoppet på denne - får gjøre det jeg. da. Folk flest ar ingen problemer med denne reklamen, siden det er så innarbeidet at en web-side skal ha www forran :)

7747336[/snapback]

Det plaget meg veldig at man MÅ ha www forran

Ingen av delen bør videresendes til noen av delene. I beste fall bør uten www være et alias for www. Det skal ikke ligge websider på roten av domenet.

7747336[/snapback]

Problemet da er at brukere kan risikere å få to forskjellige cookies, alt etter om de skriver www eller ikke. Dette var et stort problem på min nettside for operabrukere, så derfor redirecter jeg nå alle til www-subdomenet.

Nettsider som ikke fungerer uten www, ber forresten om tap av besøkstall.

7747383[/snapback]

Godt poeng. Ser ikke noe problem med å redirecte til uten www

Don't make the demo look done

7747909[/snapback]

OiOi, HCI at work. Det var det vi dreit oss ut med når vi lot Tor designe siden vår. Den så liksom ferdig ut.

7748242[/snapback]

Sexxxy

7748467[/snapback]

I AMSN er det hvertfall mulig :thumbup:

Lenke til kommentar
MSN Plus tror jeg kan gjøre det.

7748487[/snapback]

Korrekt.

7748537[/snapback]

Takker, fungerte knall! :)

Hvordan lager man egendefinerte hendelsesvarsler som varsler mer enn bare en ting (stod at man måtte lage dette, men finner ikke ut hvor)?

I AMSN er det hvertfall mulig  :thumbup:

7748671[/snapback]

Takk for tips, men la inn Plus-greiene nå inntil videre vertfall.. :)
Lenke til kommentar
Hvilken mobil har du Sebastian? Evt. hvilket program bruker du?

7746382[/snapback]

K800i med innebygde sync og kalender!
Hvordan funker gmail på den?
www bør redirectes til uten www.

greit at noen alltid vil skrive www, men det trenger da ikke plage oss som ikke gjør det?

Ingen av delen bør videresendes til noen av delene. I beste fall bør uten www være et alias for www. Det skal ikke ligge websider på roten av domenet. Rart at dere alltid skal følge boka når man snakker om HTML, men gir fullstendig F i det samme når det kommer til støttende teknologier.

SmartClub har reklame der de sier smartclub.no, men man må faktisk ha www forran.

Tåpelige saker..

Rart at ikke Neitakk hoppet på denne - får gjøre det jeg. da. Folk flest ar ingen problemer med denne reklamen, siden det er så innarbeidet at en web-side skal ha www forran :)

7747336[/snapback]

Det plaget meg veldig at man MÅ ha www forran

www er outdated i min øyne.
Ingen av delen bør videresendes til noen av delene. I beste fall bør uten www være et alias for www. Det skal ikke ligge websider på roten av domenet.

7747336[/snapback]

Problemet da er at brukere kan risikere å få to forskjellige cookies, alt etter om de skriver www eller ikke. Dette var et stort problem på min nettside for operabrukere, så derfor redirecter jeg nå alle til www-subdomenet.

Nettsider som ikke fungerer uten www, ber forresten om tap av besøkstall.

7747383[/snapback]

Godt poeng. Ser ikke noe problem med å redirecte til uten www

Fra www til http:// er det beste, mener jeg også.

7747909[/snapback]

OiOi, HCI at work. Det var det vi dreit oss ut med når vi lot Tor designe siden vår. Den så liksom ferdig ut.

Old njus, Jesper :tease: - Hva skjedde med siden jeg lagde, Sebba?

7748242[/snapback]

Sexxxy

Grrr.
Lenke til kommentar
Hvordan lager man egendefinerte hendelsesvarsler som varsler mer enn bare en ting (stod at man måtte lage dette, men finner ikke ut hvor)?

7748777[/snapback]

Høyreklikk på en kontakt, velg Egenskaper for Messenger Plus!>Hendelsesvarsling>Opprett ny varsling og konfigurer ut i fra det.

Eller du kan trykke på Messenger Plus!-ikonet>Instillinger>Egendefiner!>Hendelsesvarsling, for deretter å merke flere kontakter samtidig og ordne varsling.

Lenke til kommentar

7747909[/snapback]

Old njus, Jesper :tease: - Hva skjedde med siden jeg lagde, Sebba?

7748779[/snapback]

Old news, ja. Men det gjør det jo ikke noe mindre relevant.. :)

Edit: Ingen som vet om det finnes en Opera-bloglines-widget? Evt. en til konfabulator (yahoo! widgets)? Hadde vært nice å fått alle bloglines-feeds inn i ett enkelt program.. Thunderbird blir for tungvint, og oppdaterer noen ganger allerede leste feeds, som gjør at man ender opp med 10-20 kopier av hver nye post :/

Endret av Jesper Karsrud
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...