Lovskogen Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 (endret) Min fremtidige kjæreste nonstep Endret 17. januar 2007 av Løvskogen Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 i skikkelige nettleser kan man velge om man vil ha "logging av heviser" av- eller påslått. Konseptet går ut på at når jeg prøver å åpne bildet så forteller jeg samtidig at jeg kom fra/besøker nettstedet foringshjoernet.awardspace.com. Dermed vet serveren at den som prøver å få tak i bildet faktisk surfer på nettsiden. Enkelte ganger kan det være greit å slå av logging av henviser. Men det er vel påslått som standard. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Å sammenligne det med innholdet i sitatene dine blir ikke annet enn banalt idiotisk. Vent og se, om førti år ler vi av deg. Lenke til kommentar
enden Skrevet 17. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2007 Å sammenligne det med innholdet i sitatene dine blir ikke annet enn banalt idiotisk. Vent og se, om førti år ler vi av deg. 7743693[/snapback] Om 40 år er dagens websinker døde, og det er du og jeg som sitter og tviholder på gammel lærdom til stor irritasjon for yngre mennesker som mener noe er unødvendig Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 hmm... Men da tror jeg nok at den sia der er ferdig, kanskje jeg putter inn litt reklame senere. Men ser du alle bildene qualbeen? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Min fremtidige kjæresteØyh! Hun er min! Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Jeg tror det er annerledes med oss som vokser opp med PC og et internett under stadig utvikling, enn eldre mennesker i dagens samfunn som skal lære seg å bruke internett i høyere alder. Selv om vi muligens sakker akterut etter hvert, tror jeg nok aldri at vi vil være like inkompetente som dagens sinker, siden vi faktisk var med sånn omtrent fra starten (jaja, nesten, i alle fall). Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Men ser du alle bildene qualbeen?7743711[/snapback] Ja, hvis jeg tillater logging av henviser. Så er ikke noe stort problem - trodde bare du hadde lagd et script selv som nektet folk å tyvlåne bilde-url'en. Men det tydeligvis awardspace som har lagt inn denne funksjonaliteten - og jeg forstår jo hvorfor. Linkene dine er forøvrig alt for trykt sammen. Også like jeg ikke fargevalget helt. Det blir for lyst/glorete. Også fyller ikke tabellen med tekst hele den vite ruta. (Bredden som er oppsatt i cutenews samsvarer ikke med bredden på ditt design). Ta en titt på siden i ulike nettlesere og ulik oppløsning, så forstår du sikkert hva jeg mener Lenke til kommentar
enden Skrevet 17. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2007 Jeg tror det er annerledes med oss som vokser opp med PC og et internett under stadig utvikling, enn eldre mennesker i dagens samfunn som skal lære seg å bruke internett i høyere alder. Selv om vi muligens sakker akterut etter hvert, tror jeg nok aldri at vi vil være like inkompetente som dagens sinker, siden vi faktisk var med sånn omtrent fra starten (jaja, nesten, i alle fall). 7743719[/snapback] Bare vent du Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Men ser du alle bildene qualbeen?7743711[/snapback] Ja, hvis jeg tillater logging av henviser. Så er ikke noe stort problem - trodde bare du hadde lagd et script selv som nektet folk å tyvlåne bilde-url'en. Men det tydeligvis awardspace som har lagt inn denne funksjonaliteten - og jeg forstår jo hvorfor. Linkene dine er forøvrig alt for trykt sammen. Også like jeg ikke fargevalget helt. Det blir for lyst/glorete. Også fyller ikke tabellen med tekst hele den vite ruta. (Bredden som er oppsatt i cutenews samsvarer ikke med bredden på ditt design). Ta en titt på siden i ulike nettlesere og ulik oppløsning, så forstår du sikkert hva jeg mener 7743764[/snapback] I see, får ivertfall fikse litt på linkene da. det hvite på høyre side av teksten er der mest så jeg kan sette inn reklame. Vi skal snakke om det i "kantinestyret" i mårra Får se litt mer på fargevalget senere, har så masse å gjøre for tiden Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Ja, så Digg ble tusen ganger raskere ved å fjerne javascripten dems. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 edit, han heter PølseTryne, og ikke PølseTass! 7743405[/snapback] Trodde vi hadde avklart i forfjor elns at den offisielle forklaringen er at PT står for PaiTrakt? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 (endret) Neitakk, bare å begynne å redirecte folk til http:// isteden for www, så når folk skal gi en adresse videre, sier de ikke www lengre - og over tid vil folk glemme www.7742935[/snapback] Lykke til med å si det til alle. Tipper 1 av 2 ganger må du forklare 'skal jeg ikke ha med www. foran?' Er det enden som har 1.plassen?7742904[/snapback] Seff edit, han heter PølseTryne, og ikke PølseTass! 7743405[/snapback] Ah, beklager. PaiTrakt er forøvrig det offisielle navnet, og det som kom først, ikke disse latterlige Pølsegreiene. Endret 17. januar 2007 av Marvil Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 edit, han heter PølseTryne, og ikke PølseTass!7743405[/snapback] Trodde vi hadde avklart i forfjor elns at den offisielle forklaringen er at PT står for PaiTrakt? 7744442[/snapback] Word. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Nei nei, det står for Pedersen Taule. Lenke til kommentar
enden Skrevet 17. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2007 Gir meg på navnet. Jeg har alltid kalt han pøsetryne, men det stemmer nok som dere sier at det er PaiTrakt vi ble enige om Nei nei, det står for Pedersen Taule. 7744464[/snapback] Du er passe teit da... Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Slemmingen! Hele greia med nicket er jo forresten at man finner på noe nytt med jevnlige mellomrom. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 iMac: 24": 14 000,-. iMac: 20" (2gb RAM) : 11832, MacBook Pro (15"): 14390,- MacBook (13", 2GB ram): 12 448,- Jeg ønsker portabilitet, at den er rask og har stor skjerm. Etter mine ønsker er det MacBook Pro som passer best, men er redd den er litt dyr for mitt budsjett. Da er det MacBook Sort med 2gb ram som er alternativet, men er redd skjermen er for liten for arbeidet jeg trenger den til (Grafisk design) erfaringer folkens? Klarer virkelig ikke velge her, er interessert i en 20" iMac og, pga skjermstørrelsen og at den er såpass rimelig.. Kan noen velge for meg? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 PaiTrakt, PølseTass, PreTeen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå