Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-df17e
Å tilby noe unikt (emnet trenger ikke være unikt) er i følge mitt syn et av kriteriene for et godt nettsted.

7740651[/snapback]

Helt klart. Og selvom det er mye sider der ute som ommhandler IT generelt, så tror jeg fortsatt man kan skrive litt om det :) Tipper det er noe som interesserer ca. 90% av internett brukerne. Men nå sklir vi nesten litt av hva vi starta på å diskutere.

Jeg mener fortsatt at innhold om webutvikling er fornuftig innhold.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har en backpack, fra Javazone, jeg bruker. Deilig sekk med egen lomme for laptop :wee:

7740845[/snapback]

Har en nerdebad fra Jinx, også med lomme for laptop opp til 15,4" tommer, som passer fint siden det er så stor min laptop er, den har også lommer for USB-sticks og integrert CD mappe :love:

Men dette er da voldsomt off topic

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e
Er jeg den eneste som ikke syntes noe spesielt om Fourmargins?  :dontgetit: Sorry altså

7741547[/snapback]

Neida, du har neitakk med på laget tror jeg :p

@neitakk: Blir litt feil å sammenligne blader, med websider - iallefall i denne diskusjonen. Men skjønner godt hva du mener. Syntes også det er litt tidlig og dra opp kritikk på emneinnholdet på en side. Eneste han har kommet med er designutkast. Hvordan vet du foresten hva han faktisk skal skrive om på siden ?

Som du har nevnt tidligere - er jo bare dummytekst der!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...