Arve Systad Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Men jeg skal nok bli litt mer aktiv ja... Om det ikke er til skade for noen? WDS-delen trenger dyktige folk! Kjekt å ha deg tilbake! Takk takk takk! Håper virkelig jeg kan bidra med noe da! Duh! http://www.rober2.com/ says it all.. Fressht og deilig desgin, til tros for stygg mouseover på menyen du har ikkje vurdert å flytte den heilt ned i høgre hjørne forresten? Slutter liksom så brått synest eg.. Uansett ei vanvittig seksi side Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Men jeg skal nok bli litt mer aktiv ja... Om det ikke er til skade for noen? WDS-delen trenger dyktige folk! Kjekt å ha deg tilbake! Takk takk takk! Håper virkelig jeg kan bidra med noe da! Duh! http://www.rober2.com/ says it all.. Fressht og deilig desgin, til tros for stygg mouseover på menyen du har ikkje vurdert å flytte den heilt ned i høgre hjørne forresten? Slutter liksom så brått synest eg.. Uansett ei vanvittig seksi side Egentlig nei, jeg liker den oppe til høyre...men hvilken nettleser bruker du? Meningen er at siden skal strekke seg hele veien ned...men uansett, har ikke oppdatert siden min på leeengeee... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Bruker Opera, ser no at den ser skikkelig ut i IE. Få den gjerne validert, det er kult å ha validerbare sider, right PC? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Bruker Opera, ser no at den ser skikkelig ut i IE. Få den gjerne validert, det er kult å ha validerbare sider, right PC? _Det_ kan jeg også skrive under på! er ingenting som å ha en validert side! Spesielt hvis både html og css er validerer! Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Jej! Siden min validerer i XHTML Strict! Hjelper lite når headeren er heslig og veldig, veldig nero burning rom ripoff, samt at sida er bygd med tabeller Lag den med css/divs og få den feilfri, da snakker du validering! Vet det. Siden er egentlig en uferdig beta, som fort ble for dårlig til å fortsette med. Forsiden er på ca. 11KB, og er bygd opp av kjempemange tabeller inni hverandre. Skal se om jeg kan mekke en ny en snart. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Få den gjerne validert, det er kult å ha validerbare sider, right PC? Tydeligvis mye å le av her i dag gitt... @ alt sammen. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Tydeligvis mye å le av her i dag gitt... Å?? I så fall bør det bli en del meir aktivitet her på kafèen. Kundetap er ingen god ting! I dag blir en eksepsjonelt kjedelig dag, har eg følelsen av... :\ Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Ai ai ai... Ikke mye liv her. Utsolgt på endenboller? Får vel ta turen innom Kiwi Kiwi og sjekke om de har noe mat der til meg... Noen som gidder å fyre opp et banner med *tiden flyr, ilderen er et tøft dyr* som jeg kan smelle over panseret på bilen? Hmmm. Lyst på hamburger *skrive handleliste* Lenke til kommentar
wmdatafan Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Kjedelig og kjedelig... Men, men... Nå driver jeg å leter etter en html-guru som kan hjelpe meg med å lage to tabeller ved siden av hverandre... "En pils, takk!" Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Men, men... Nå driver jeg å leter etter en html-guru som kan hjelpe meg med å lage to tabeller ved siden av hverandre... Lag en 1x2 tabell, og sett en tabell inne i hver av cellene. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Hmm... for første gang på lenge har det bare vært tre innlegg på nesten en time! Hva skjer?!? jeg har spist litt mat nå, har planer om å spille litt Rise Of Nations nå; skal få russerne ut av europa! da har maya'ene hele Amerika, og Europa.. har bare igjen Asia, Afrika og Australia! kommer nok til å ta litt tid Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 *Kremt* ON topic er ulovlig i tråden her, men okei; Bruk DIVs og CSS, og gi blaffen i tabeller! (med mindre du skal bruke dei som dei er meint til) *kjede seg* Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 En uke borte og tråden har vokst med over 50 sider Jeg orker ikke lese alt på isdn. Venter til jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Haha jeg sovna.. .. Må slutte å sitte oppe til halv 4 og gjøre matte.. Jeg er dautrøtt, kan ikke du arve ta en lapdance elns slik at jeg våker litt.. Angående mat; Mor laga digg middag idag; Makaroni, fløte, bacon, krydder og litt annet.. Nammenammenam. Validering validuring.. Who cares..? Er PiRANhA eieren av den snaxne websida..? BeJeezes da. Den er sweeeeet. Velkommen (tilbake?).. Btw; jeg bruke IE og der funkern fint.. Hmm... for første gang på lenge har det bare vært tre innlegg på nesten en time! Hva skjer?!? Jeg sovna.. Men nå er /me back in buisniss.. *råkke og danse* Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Gå og legg deg Marvil, du har ikkje godt av å sitte oppe! *legge seg med hodet på pulten og tenke* Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Gå og legg deg Marvil, du har ikkje godt av å sitte oppe! *legge seg med hodet på pulten og tenke* Jamen jeg har jo nettopp sovet..? Lenke til kommentar
epsil Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Siden min validerer i XHTML Strict! Hjelper lite når headeren er heslig og veldig, veldig nero burning rom ripoff, samt at sida er bygd med tabeller Lag den med css/divs og få den feilfri, da snakker du validering! Da snakker vi strukturbasert kode, som faktisk er svært nyttig – ikke bare «kult». Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Siden min validerer i XHTML Strict! Hjelper lite når headeren er heslig og veldig, veldig nero burning rom ripoff, samt at sida er bygd med tabeller Lag den med css/divs og få den feilfri, da snakker du validering! Da snakker vi strukturbasert kode, som faktisk er svært nyttig ? ikke bare «kult». Hmm, får vel nesten gå over til å bruke XHTML på mine kommande sider da.. Design/kodeside på NYNORSK! Whee! Lenke til kommentar
epsil Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 (endret) Da snakker vi strukturbasert kode, som faktisk er svært nyttig – ikke bare «kult». Hmm, får vel nesten gå over til å bruke XHTML på mine kommande sider da.. XHTML 1.0 inneholder nøyaktig de samme mulighetene for strukturering som HTML 4.01, men er vanskeligere å ta i bruk på rett vis – jf. mine innlegg i tråden «HTML feil». Med mindre du er helt sikker på at du klarer å sette opp ting riktig (se artikkelen «Sending XHTML as text/html Considered Harmful» for kompatibilitetsløsninger), råder jeg deg til å bruke HTML 4.01 (Strict). Endret 5. mars 2004 av ePsiLON47 Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 (endret) SIDE 200! SVAR 3980! *starte opp PS igjen* Endret 5. mars 2004 av arve87 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå