Garreth Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Likte bedre at du brukte store forbokstaver i toppmemyen, og jeg likte veldig godt "les mer" linken på http://bildr.no/image/31865.jpeg, men ellers var http://fourmargins.com/flowery/2/ helt klart best! Veldig pent! Lenke til kommentar
............... Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 hvordan kan jeg legge legge inn et bilde på siden, som er forminska med "height" og "width", og linker til det store bilde. uten at jeg får en blå ramme rundt? Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Som flere andre har påpekt Henrik, dette ble meget bra Litt "uvanlig" og nytenkning synes jeg, noe du scorer høyt på! Skal bli spennende å se en kodet versjon! Btw, den Bilr-widgeten du snakket om, har du en link til den kanskje? Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Som flere andre har påpekt Henrik, dette ble meget bra Litt "uvanlig" og nytenkning synes jeg, noe du scorer høyt på! Skal bli spennende å se en kodet versjon! Btw, den Bilr-widgeten du snakket om, har du en link til den kanskje? 7732364[/snapback] Tror det er denne: iUpload Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 (endret) Kjempemessig Edit: Menne... det å dra bildet over, er det noe hokus pokus man må gjøre for å få dratt bildene over på widgeten eller? Endret 16. januar 2007 av Gabi Heinze Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Dra fila over widgeten og slepp, så blir fila lasta opp og URL-en pasta i clipboard. Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Dra fila over widgeten og slepp, så blir fila lasta opp og URL-en pasta i clipboard. 7732742[/snapback] Flott Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Dra fila over widgeten og slepp, så blir fila lasta opp og URL-en pasta i clipboard. 7732742[/snapback] Enten er det meg det er noe galt med, eller så jobber Mac'en mot meg tror jeg, for det er nemlig lettere sagt enn gjort... Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Enten er det meg det er noe galt med, eller så jobber Mac'en mot meg tror jeg, for det er nemlig lettere sagt enn gjort... 7732823[/snapback] Har du Dashboard-snarvei i et aktivt skjermhjørne? Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Har du Dashboard-snarvei i et aktivt skjermhjørne? 7732979[/snapback] Jepp, det har jeg vettu... Jeg får på en måte ikke tak i fila jeg skal dra over til widgeten... Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 iDrop for Yahoo! Widgets (tidligere Konfabulator). Lenke til kommentar
Runar Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Trykk på bildet og hold museknappen inne mens du trykker på F12. Da skal det funke Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Trykk på bildet og hold museknappen inne mens du trykker på F12. Da skal det funke 7733040[/snapback] Da er jeg med vettu Takker og bukker! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Sitter å prøver å komme opp med et design til min nye hjemmeside, men jeg er rett og slett tom for idèer! Har kikka på mye fint, men jeg får aldri til noe som jeg synes ser bra ut. Noen idèer til hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Henrik: Synes ikke noe særlig om den egentlig jeg. Den ble alt for boksete. Synes heller ikke menyen fikk noe fokus. Likte ikke linkene dine, de trenger en annen farge og helst understreking om ikke. Hva skjedde med det forige designet? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Du kan jo starte med typografien og innholdet ditt. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Henrik:Synes ikke noe særlig om den egentlig jeg. Den ble alt for boksete. Synes heller ikke menyen fikk noe fokus. Likte ikke linkene dine, de trenger en annen farge og helst understreking om ikke. Hva skjedde med det forige designet? 7733141[/snapback] Boksete = The Movement Against "Web 2.0" Layouts. :-P Menyen har for lite fokus, det er sant. Har ikkje linkane understreking i Opera? Det har dei iallfall i Faiarföx, i tillegg til fargebytte ved hover. Det forrige, altså http://fourmargins.com/fm.html? Dritlei. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Digg brødtekst. Jeg syns du burde jobbe videre med den selv om du er lei. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Start med php.net/OOP5 - Kjøp så denne boka. Vet den er anbefalt av mange. Selv har jeg så vidt sett litt i den, og ser veldig bra ut. 7728060[/snapback] Har hørt at Advanced PHP Programming (Developer's Library) (Paperback) er ganske bra. Dekker den OOP bra? Hva tror dere er best? Noen andre gode nettsteder? Foretrekker gratis så langt som mulig. 7729635[/snapback] Advanced PHP Programming er en kjempebok (sørg for å få deg 2nd edition), men går ikke så voldsomt i detalj når det gjelder OOP og andre mer koderelaterte ting. Boken antar at du har kunnskap fra PHP4-basert OOP-bruk fra før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå