Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når begynte vi å snakke om .NET? Jeg angrep ASP, trodde det var det du holdt på med. :)

7721614[/snapback]

Jeg vet ikke jeg. Det er du som troller og trekker inn helt irrelevante ting i en diskusjon - type Linux-idioter som sier at Linux kan gjøre alt mye bedre i en diskusjon angående en windows-sak. Eller PHP er myyye bedre enn .NET, som du gjorde nå. Du bør jo i det minste få med deg hva du hijacker :p

Må si jeg ler bra når det idiotiske programmet en eller annen dott har skrevet i asp.net tar kvelden å faktisk viser frem koden som går galt. Kan du gjøre saken mer sårbar?

7709980[/snapback]

(min utheving)

Eid?

Og ja, man kan fint spore f.eks. c# tilbake til C like lett som PHP - det burde du vite siden du er programmeringsguru :) Jeg er usikker på VB.NET, men C# kan i alle fall håndtere prosesser.

7722597[/snapback]

ASP.NET gir deg ikke tillatelse til å trekke inn C# eller andre irrelevante .NET-språk. Men svar på spørsmålet mitt. :)

Lenke til kommentar

Orsus: du kløna ikke. Du lo av en ting og jeg var enig. Det er jorgis som kløna her da han begynte å trolle om PHP i en diskusjon som ikke hadde noe med PHP å gjøre. Han har fortsatt til gode å få noe fornuftig ut av det annet at PHP kan noe alle bør forvente av slike språk - som fortsatt ikke er en døyt relevant for at du og jeg er lei av noobs som ikke klarer å skru av debug etter seg.

ASP.NET gir deg ikke tillatelse til å trekke inn C# eller andre irrelevante .NET-språk. Men svar på spørsmålet mitt. :)

7723126[/snapback]

Noen her, altså ikke deg, snakket om error handling i asp.NET. Dette gjøres normalt i web.config, som strengt tatt er XML og ikke har noe med hvilket .NET-språk som benyttes. Så kom du og prekte om at PHP er mye bedre enn .NET, og du fikk svar på tiltale. EOD :)

Magnus: ingen sta og uregjerlig Jørgen, inegn webkafekrangel :wee:

Lenke til kommentar

@jon-t. 1.8835067749E-8 er da vitterlig et normalt tall! eventuel kan man skrive det som 1.8835067749 * 10^-8. Men hvis du vil ha det på brøkform så er det sikkert enklere å komme med tallene som førte til dette svaret.

Eller: 0.000000018835067749. et lavt tall mao. (7 nuller etter komma)

Endret av qualbeen
Lenke til kommentar
Vet det er ett helt vanlig tall. Men når man skal skrive ut tallet vil man gjerne ikke ha tallet skrevet på standard form.

7727109[/snapback]

Skulle tro at man da ender opp med et ikke-normalt tall, noe som er helt motsatt av hva du ba om :wee:

Lenke til kommentar
Vet det er ett helt vanlig tall. Men når man skal skrive ut tallet vil man gjerne ikke ha tallet skrevet på standard form.

7727109[/snapback]

Når tall går over/under en viss størrelse (grensen for hvor stor en integer kan være), blir den automatisk omgjort til et flyttall, som skrives ut på normalform (1.478975e15, f.eks.). Prøv å type-caste til integer eller bruk intval(). Husk at integer har en maks-størrelse (fra -2147483647 til 2147483647), og om du trenger å regne med større tall må du ty til BCMath eller andre ekstra-biblioteker. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e
Noen som vet om en fin PHP-Guide for å lære seg objektsprogrammering i PHP skikkelig?

+Andre ting fra det stadiet?

7726641[/snapback]

Start med php.net/OOP5 - Kjøp så denne boka. Vet den er anbefalt av mange. Selv har jeg så vidt sett litt i den, og ser veldig bra ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...