Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ah, men da kan en gjøre det enda gøyere. :)

PHP

<?php

if ($_GET['debug'] == && $user->is_admin)

{

error_reporting(E_ALL);

}

else

{

error_reporting(0);

}

?>

Og sleng på en egnet error-handler. På Vikingboard logger vi til en CSV-fil. Du får mao. full error-reporting uten at noen uvedkomne får se hva som skjer. :)

7715087[/snapback]

.NET støtter også egne error-handlere. Min er fortsatt større enn din :)

7717493[/snapback]

Nei, min er fremdeles størst. At din såvidt kan gjøre det samme, gjør den ikke bedre. :)

Kan din gjøre dette?

PHP

<?php

sleep(5);

?>

:)

Lenke til kommentar

Når jeg quoter deg så får jeg helt feil ting i quote-en, så jeg svarer uten:

Min kan gjøre det i config for hele applikasjonen i stedet for bare inline i hvert dokument (som er den eneste formen jeg vet om med PHP). Kan PHP gjøre det?

Du er klar over at .NET kjører VB og C#? Selvfølgelig kan man programmere trådet :roll:

Skal vi holde på med pissekonkuransen lenge forresten? Kan du ikke bare innrømme at begge deler duger til sitt?

Lenke til kommentar
Når jeg quoter deg så får jeg helt feil ting i quote-en, så jeg svarer uten:

7720011[/snapback]

Brukerfeil, enden. Brukerfeil.

Kan du ikke bare innrømme at begge deler duger til sitt?

7720011[/snapback]

Det er jo ikke noe artig.. Få noe personhets ellerno, det løfter diskusjoner til nye høyder. :)
Lenke til kommentar

Ja, "designeren PT" (en tittel som fremdeles skal benyttes på diverse fuktige turer) kan nok gjøre det. :ermm:

Neste helg finner vi på noe ja. Sånn ved mindre jeg blir syk igjen, woehy.

*jobbe videre med dum sammenligning av islam og jødedommen*

Endret av PT
Lenke til kommentar
Akk og ve', tenk om jeg hadde vært designer for NITH sine slides.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
nith_tor.jpg

7720746[/snapback]

Fysjom! Det der va verre enn noen av slidene jeg har sett i Oslo. Enda en god grunn til å flytte dit. På den andre siden er databaser så zzz at det er greit med litt farger for å holde studentene våkne :p

Tror jeg har bladd i Database Systems fire ganger siden 2003, da jeg var ferdig på skolen.

Lenke til kommentar
Min kan gjøre det i config for hele applikasjonen i stedet for bare inline i hvert dokument (som er den eneste formen jeg vet om med PHP). Kan PHP gjøre det?

Du er klar over at .NET kjører VB og C#? Selvfølgelig kan man programmere trådet :roll:

Skal vi holde på med pissekonkuransen lenge forresten? Kan du ikke bare innrømme at begge deler duger til sitt?

7720011[/snapback]

Min klarer selvfølgelig å gjøre det i config også, om du ønsker å gjøre det så tungvindt. Kan evt. også rute feilmeldinger til eksterne servere eller eksterne feilhåndteringsprogrammer om du vil. :)

Når begynte vi å snakke om .NET? Jeg angrep ASP, trodde det var det du holdt på med. :) Om du kaller inn .NET, blir det som om jeg får lov til å kaste hele PEAR og litt C++/CGI inn i ringen. Og hvem som har størst da, er vel ikke så vanskelig? Du sitter tross alt og skriver i et OS som er skrevet ved hjelp av min. :p

Ja, jeg er klar over at det meste av .NET er i stand til å håndtere tråder, men hva med prosesser? Kan en fork()'e?

Lenke til kommentar
Når begynte vi å snakke om .NET? Jeg angrep ASP, trodde det var det du holdt på med. :)

7721614[/snapback]

Jeg vet ikke jeg. Det er du som troller og trekker inn helt irrelevante ting i en diskusjon - type Linux-idioter som sier at Linux kan gjøre alt mye bedre i en diskusjon angående en windows-sak. Eller PHP er myyye bedre enn .NET, som du gjorde nå. Du bør jo i det minste få med deg hva du hijacker :p

Må si jeg ler bra når det idiotiske programmet en eller annen dott har skrevet i asp.net tar kvelden å faktisk viser frem koden som går galt. Kan du gjøre saken mer sårbar?

7709980[/snapback]

(min utheving)

Eid?

Og ja, man kan fint spore f.eks. c# tilbake til C like lett som PHP - det burde du vite siden du er programmeringsguru :) Jeg er usikker på VB.NET, men C# kan i alle fall håndtere prosesser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...