Sono Juventino Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 (endret) Fikk plutselig en idè til et design og nå har jeg nesten fått ferdigstilt det på èn kveld! Siden er på ingen måte ferdig enda, men jeg trenger hjelp med noe småtteri. Siden ligger her: http://juventusnorge.1go.dk/ 1. Jeg vil ha lastet inn en nedlastet font på siden, men husker ikke hvordan man gjør dette. Snakker da om at man linker til en fil. 2. Jeg vil ha litt generell hjelp med fonter. Hva er det som passer? Jeg tenkte at jeg skulle gjøre første bokstav litt større enn de andre og bruke en litt stilig, håndskreven font. (e.l) 3. Nettsteder med gode bakgrunnen, eller mønster om du foretrekker å kalle det dèt. Den jeg bruker nå er fin, men den har jeg knabbet fra minormajority.com. 4. Andre generelle tips. Hva bør jeg forbedre? Kode, design, farger osv. Ris og ros utkastet mitt. Edit: Er forresten klar over den hvite kanten rundt grafikken. Skal få endret på dèt engang også... Endret 13. januar 2007 av ett Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8fx0y6VV Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 JonT: Den er GAMMEL, og da mener jeg gammel som steinalderen. Jeg vet med sikkerhet at Django, RoR og sikkert de andre har forandret seg mye siden den gang. Espen Lenke til kommentar
enden Skrevet 13. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2007 Må si jeg ler bra når det idiotiske programmet en eller annen dott har skrevet i asp.net tar kvelden å faktisk viser frem koden som går galt. Kan du gjøre saken mer sårbar? 7709980[/snapback] Det er sjelden man sitter og utvikler lokalt i småprosjekter, og av en eller merkelig grunn lærer alle å aktivere global feilrapportering i stedet for å aktivere den kun for seg selv. Go fish... Jeg gjør forøvrig akkurat det samme, men jeg har vett nok på å gå gjennom web.config til slutt, og da rydder jeg opp etter meg. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Kan man aktivere den for bare seg selv? Går det på IP da? Normalt sender jeg mine brukere til feilsider, men kan ikke ha det aktivt når jeg driver feilsøk. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Må si jeg er imponert over Telenor sin kundeservice i dag. E-post sendt 16:00 Svar mottat 16:03 Lenke til kommentar
enden Skrevet 13. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2007 Kan man aktivere den for bare seg selv? Går det på IP da? Normalt sender jeg mine brukere til feilsider, men kan ikke ha det aktivt når jeg driver feilsøk. 7710574[/snapback] Mener å huske at det var mulig å la enkelt-IP-er få se hele debug-meldingen ja. Lenge siden jeg har holdt på med det, så jeg husker ikke nøyaktig oppsett i web.config, men google vet det sikekrt Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Må si jeg er imponert over Telenor sin kundeservice i dag.E-post sendt 16:00 Svar mottat 16:03 7712336[/snapback] Det er lite trafikk for tiden. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Man skulle ikke tro at telenor hadde så lite å gjøre Lenke til kommentar
Runar Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Jeg leste på Mozilla.org at Firefox ikke oppdaterer Live Bookmarks mer enn en gang i timen automatisk, men hvordan kan bokmerkene fra VG og Dagbladet være oppdaterte så ofte? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Må si jeg ler bra når det idiotiske programmet en eller annen dott har skrevet i asp.net tar kvelden å faktisk viser frem koden som går galt. Kan du gjøre saken mer sårbar? 7709980[/snapback] Det er sjelden man sitter og utvikler lokalt i småprosjekter, og av en eller merkelig grunn lærer alle å aktivere global feilrapportering i stedet for å aktivere den kun for seg selv. Go fish... Jeg gjør forøvrig akkurat det samme, men jeg har vett nok på å gå gjennom web.config til slutt, og da rydder jeg opp etter meg. 7710422[/snapback] PHP er mye deiligere til slikt. PHP <?php if ($_GET['debug'] == 1 && $user->is_admin) { error_reporting(E_ALL); } else { error_reporting(0); } ?> Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Man skulle ikke tro at telenor hadde så lite å gjøre 7714001[/snapback] Hehe, nei.. Har en del kamerater som jobber der oppe, og det var visst ikke spes mye pågang.. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Vel , da er det bare å spre ryktet så de får noe å gjøre Men at de har liten pågang betyr vel bare fornøyde kunder å lite tull fra dems side. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Hehe, ja.. Eller så betyr det alt for mange på jobb, slik at det blir mindre jobb på hver.. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Tja, telenor er da ganske flinke med å passe hva de bruker pengene sine på, kan ikke tenke meg de har så veldig mange på jobb. Lurer på om det er noen telenor kontoerer i toten/&gjøvik området Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 (endret) Her på Gjøvik ligger ett av få Telenor Internet-supportsentre i landet, samt div annet Telenorrelatert (tror direkte salg ble nedlagt i høst), så det er vel et par hundre ansatte der, hovedsaklig på Mustad (tror alt har flyttet dit nå, før var det spredt utover byen).. Om du er på jakt etter jobb er det vel relativt lett å få jobb på Internetsupport der.. Endret 13. januar 2007 av Marvil Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Jeg har jobb, men ellers skulle jeg ha vurdert det. Jobber for Hydro på fabrikken i raufoss for tiden så.. Lenke til kommentar
enden Skrevet 13. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2007 PHP er mye deiligere til slikt. PHP <?php if ($_GET['debug'] == 1 && $user->is_admin) { error_reporting(E_ALL); } else { error_reporting(0); } ?> 7714305[/snapback] Nå svarer jo du på litt andre premisser enn det jeg gjorde da. Det går helt fint å autorisere en bruker og styre debuging til denne i .NET også, men det krever nettopp det at man har en bruker som autoriseres. Det tok jeg ikke utgangspunkt i i mitt innlegg, da jeg ikke hadde noen forutsetnig for å anta at det var tilfelle. Så PHP er ikke noe spesiell der Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Må si jeg ler bra når det idiotiske programmet en eller annen dott har skrevet i asp.net tar kvelden å faktisk viser frem koden som går galt. Kan du gjøre saken mer sårbar? 7709980[/snapback] Det er sjelden man sitter og utvikler lokalt i småprosjekter, og av en eller merkelig grunn lærer alle å aktivere global feilrapportering i stedet for å aktivere den kun for seg selv. Go fish... Jeg gjør forøvrig akkurat det samme, men jeg har vett nok på å gå gjennom web.config til slutt, og da rydder jeg opp etter meg. 7710422[/snapback] PHP er mye deiligere til slikt. PHP <?php if ($_GET['debug'] == 1 && $user->is_admin) { error_reporting(E_ALL); } else { error_reporting(0); } ?> 7714305[/snapback] Aheha, er det mulig. Visste ikke vi hadde en -tag. Lenke til kommentar
enden Skrevet 13. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2007 Aheha, er det mulig. Visste ikke vi hadde en -tag. [right][snapback]7715036[/snapback][/right]Vi har etter hvert fått grini oss til ganske mange ulike syntax-tagger Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 PHP er mye deiligere til slikt. PHP <?php if ($_GET['debug'] == 1 && $user->is_admin) { error_reporting(E_ALL); } else { error_reporting(0); } ?> 7714305[/snapback] Nå svarer jo du på litt andre premisser enn det jeg gjorde da. Det går helt fint å autorisere en bruker og styre debuging til denne i .NET også, men det krever nettopp det at man har en bruker som autoriseres. Det tok jeg ikke utgangspunkt i i mitt innlegg, da jeg ikke hadde noen forutsetnig for å anta at det var tilfelle. Så PHP er ikke noe spesiell der 7715000[/snapback] Ah, men da kan en gjøre det enda gøyere. PHP <?php error_reporting(0); set_error_handler('error_handler'); ?> Og sleng på en egnet error-handler. På Vikingboard logger vi til en CSV-fil. Du får mao. full error-reporting uten at noen uvedkomne får se hva som skjer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå