Arve Systad Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 der kom /me heim, og har null lekse. Detta blir en design-dag trur eg Lenke til kommentar
sparks Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Nå har jeg gitt folk over 3 k idag Metallica - Master of Puppets Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 då drar eg opp på fjellet!! Plizz ikkje skriv så mye denne helgå! <mexico mode> no vil jeg æ færra opp i fjellet! færra på tur opp i fjellet, der ska eg stå på snowboard å prøv å ha det litt gøy, no ska eg reisa med ein gong te fjellet får å ha det veldig gøy! </mexico mode> Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Har PiRANhA begynnt å bli aktiv på forumet igjen? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Har PiRANhA begynnt å bli aktiv på forumet igjen? Ser sånn ut, ja. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Har PiRANhA begynnt å bli aktiv på forumet igjen? Vel, jeg har blitt forkjølet og jeg har ikke noe jeg skulle ha gjort for jobben ... så da blir det å lese litt på nettet om politikk + være på forumet Men jeg skal nok bli litt mer aktiv ja... Om det ikke er til skade for noen? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Har PiRANhA begynnt å bli aktiv på forumet igjen? Vel, jeg har blitt forkjølet og jeg har ikke noe jeg skulle ha gjort for jobben ... så da blir det å lese litt på nettet om politikk + være på forumet Men jeg skal nok bli litt mer aktiv ja... Om det ikke er til skade for noen? Seff tar ingen skade av det! The more the merrier Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Men jeg skal nok bli litt mer aktiv ja... Om det ikke er til skade for noen? WDS-delen trenger dyktige folk! Kjekt å ha deg tilbake! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 /me @ home.. Prøvestatus; THREE DOWN, ZERO TO GO..! Leke på cafèen hele kvelden/natta/helgen.. Fortsettelse på STFU - Solo Test For Ungdom; Endelig kom pakken med Solo Mango og Jordbær fram og testpanelet gikk gjennom en grundig undersøkelse.. Karakter 3/6. Slå Sitron'en, men nådde ikke helt opp til Bringebær/Rabarbra.. Ingen er like god som vanlig/Pasjonsfrukt though.. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Leke på cafèen hele kvelden/natta/helgen.. Congratulations, you're a nerd! Hvem av oss er vel ikke det..? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Hmm, heimelaga hamburger er ikkje skikkelig burger uten tomat Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Hmm, heimelaga hamburger er ikkje skikkelig burger uten tomat Word © Mye matsnakk her for tiden, men så er det jo en cafè også da. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Hmm, heimelaga hamburger er ikkje skikkelig burger uten tomat Word © Mye matsnakk her for tiden, men så er det jo en cafè også da. Jag vorti svolten! Nå tar jeg en tur ut! Fotball i fine været! Snakkes til kvelden, godtfolk! Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Jej! Siden min validerer i XHTML Strict! Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Siden min validerer i XHTML Strict! Tøft! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Jej! Siden min validerer i XHTML Strict! Hjelper lite når headeren er heslig og veldig, veldig nero burning rom ripoff, samt at sida er bygd med tabeller Lag den med css/divs og få den feilfri, da snakker du validering! Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Men jeg skal nok bli litt mer aktiv ja... Om det ikke er til skade for noen? WDS-delen trenger dyktige folk! Kjekt å ha deg tilbake! Takk takk takk! Håper virkelig jeg kan bidra med noe da! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 *ikke godta msn-kontakten "wmdatafan"* Lenke til kommentar
wmdatafan Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 (endret) Begynner å bli meget sulten jeg... Tenker det blir burger om ikke så alt for mange strakser Edit: HalTan: Skulle bare spørre deg om'no.. Endret 5. mars 2004 av wmdatafan Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Der har /me vært hjemme fra skolen i en times tid! endelig helg igjen, så da blir det vel litt jobbing med design til et LAN jeg skal på om noen uker... men om det blir noe bra, det får tiden vise Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå