Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Det er juks at enden kan ha et innlegg med bare 2 tegn, når jeg får beskjed om å taste rundt 14!

Men, å?

7691390[/snapback]

Det er da lang over 14 tegn i innlegget mitt?

[quote=webby1,10/01-2007 : 17:46]haha, ie får en 4er..  Sier litt om anmelderen det..:!:
[right][snapback]7691130[/snapback][/right]
[/quote]
Å?

7691469[/snapback]

Med Å? mente jeg at jeg ikke forstod hva det sa om skribenten at han hadde gitt IE7 karakter 4. Etter mitt skjønn må det være en helt kurant karakter å gi, så jeg ble litt overreasket over webby, da jeg tolket innlegget hans som negativt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
:ph34r:

7691489[/snapback]

Så tøff du er som klarer å legge inn en tom URL. Holder det ikke abre å skrive noe med over 14 tegn for så å redigere da?

Noen som vet om en god mail update plugin til WP hvor folk kan velge selv hvilke kategorier de vil få oppdatering fra? Jeg har bare klart å finne plugins som har dette på todo-lista si...

Endret av enden
Lenke til kommentar

Og hva er det som er så morsomt med det om jeg trør spørre?

Jeg er i hvert fall nesten hundre prosent enig med han. Eneste jeg syns han kunne sakt er at selv om Opera kanskje har ett parr unødvendige funsjoner er den mye raskere og mindre enn konkurentene.

haha, ie får en 4er..  Sier litt om anmelderen det..:!:

7691130[/snapback]

Mener du det burde fått bedre eller dårligere.

Når det er sagt, vil vi samtidig advare Opera mot å legge til for mye funksjonalitet utover det som kan være hensiktsmessig - Opera er farlig nær til å bli «bloatware», det vil si programvare som har funksjoner du strengt tatt ikke trenger og dermed stjeler unødvendig mange systemressurser.
:w00t:

7691131[/snapback]

Og hva er det som er så galt med noen ekstra funsjoner som kan være svært nyttige f.eks. søk i adressefeltet, når det tydligvis ikke går utover ytelsen?

Lenke til kommentar

Sliter litt med denne siden jeg har under utvikling. Siden er 100% bred og høy, men jeg sliter litt med hvordan menyene oppfører seg når vinduet i nettleseren blir forminsket.

Noen som har tips til hvordan det kan løse det? Css'en ligger forresten rett i siden pga utviklingen. Skal se å få lagt den i et eget dokument seinere.

(Menyene ligger inne i div_left og div_right..)

Vil gjerne også ha tips rent grafisk. Hva er bra, hva er ikke fult så bra? Dette er skissen jeg jobber imot, men den følges ikke til punkt og prikke.

Edit: Har aldri sett siden i Opera, men er det stooore feil der vil jeg gjerne ha screenshot hvis det ikke er for mye å be om. ;)

Endret av ett
Lenke til kommentar
Jeg sitter her med oppgaven for meg; Lag en oversikt på ofte stilte spørsmål og emner i WDS, jeg fundrer derfor på om det er noen som kan hjelpe meg litt i gang på dette?

7691979[/snapback]

Med andre ord, hva er dere pisse lei av å svare på gang på gang, som det alt er skrevet et fyldig svar på. Tema og link pliis :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...