enden Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2007 Det er juks at enden kan ha et innlegg med bare 2 tegn, når jeg får beskjed om å taste rundt 14! Men, å? 7691390[/snapback] Det er da lang over 14 tegn i innlegget mitt? [quote=webby1,10/01-2007 : 17:46]haha, ie får en 4er.. Sier litt om anmelderen det..:!: [right][snapback]7691130[/snapback][/right] [/quote] Å? 7691469[/snapback] Med Å? mente jeg at jeg ikke forstod hva det sa om skribenten at han hadde gitt IE7 karakter 4. Etter mitt skjønn må det være en helt kurant karakter å gi, så jeg ble litt overreasket over webby, da jeg tolket innlegget hans som negativt. Lenke til kommentar
enden Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2007 (endret) 7691489[/snapback] Så tøff du er som klarer å legge inn en tom URL. Holder det ikke abre å skrive noe med over 14 tegn for så å redigere da? Noen som vet om en god mail update plugin til WP hvor folk kan velge selv hvilke kategorier de vil få oppdatering fra? Jeg har bare klart å finne plugins som har dette på todo-lista si... Endret 10. januar 2007 av enden Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Lattis - http://www1.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=165170 7690898[/snapback] Og hva er det som er så morsomt med det om jeg trør spørre? Jeg er i hvert fall nesten hundre prosent enig med han. Eneste jeg syns han kunne sakt er at selv om Opera kanskje har ett parr unødvendige funsjoner er den mye raskere og mindre enn konkurentene. haha, ie får en 4er.. Sier litt om anmelderen det..:!: 7691130[/snapback] Mener du det burde fått bedre eller dårligere. Når det er sagt, vil vi samtidig advare Opera mot å legge til for mye funksjonalitet utover det som kan være hensiktsmessig - Opera er farlig nær til å bli «bloatware», det vil si programvare som har funksjoner du strengt tatt ikke trenger og dermed stjeler unødvendig mange systemressurser. 7691131[/snapback] Og hva er det som er så galt med noen ekstra funsjoner som kan være svært nyttige f.eks. søk i adressefeltet, når det tydligvis ikke går utover ytelsen? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Ekke kult med "Har blitt redigert av.." på slutten da, enden Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 (endret) Sliter litt med denne siden jeg har under utvikling. Siden er 100% bred og høy, men jeg sliter litt med hvordan menyene oppfører seg når vinduet i nettleseren blir forminsket. Noen som har tips til hvordan det kan løse det? Css'en ligger forresten rett i siden pga utviklingen. Skal se å få lagt den i et eget dokument seinere. (Menyene ligger inne i div_left og div_right..) Vil gjerne også ha tips rent grafisk. Hva er bra, hva er ikke fult så bra? Dette er skissen jeg jobber imot, men den følges ikke til punkt og prikke. Edit: Har aldri sett siden i Opera, men er det stooore feil der vil jeg gjerne ha screenshot hvis det ikke er for mye å be om. Endret 10. januar 2007 av ett Lenke til kommentar
enden Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2007 Ekke kult med "Har blitt redigert av.." på slutten da, enden 7691662[/snapback] Ah, du har ikke makt nok til å velge om du vil ha med det du Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Jeg sitter her med oppgaven for meg; Lag en oversikt på ofte stilte spørsmål og emner i WDS, jeg fundrer derfor på om det er noen som kan hjelpe meg litt i gang på dette? Lenke til kommentar
enden Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2007 Jeg sitter her med oppgaven for meg; Lag en oversikt på ofte stilte spørsmål og emner i WDS, jeg fundrer derfor på om det er noen som kan hjelpe meg litt i gang på dette? 7691979[/snapback] Med andre ord, hva er dere pisse lei av å svare på gang på gang, som det alt er skrevet et fyldig svar på. Tema og link pliis Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Håper ikke den var rettet til meg. Har ikke vært aktiv her på nesten et år, så det hadde ihvertfall vært en litt kjedelig velkomst. Klart jeg også kan søke, men jeg veit liksom ikke helt hvilke søkeord som burde benyttes. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Vi driver faktisk å oppretter en slik liste til emner å skrive om på web-prosjektet - så har vel en liste om en stund Lenke til kommentar
PT Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Øyh, skulle ikke du progge Java, din slask? Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 La oss bare samle alt om Oppussingen av WDS i én tråd. Mye greiere. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Jeg og Hein har kost oss med en eksamensoppgave nå, PølseTass, så nå er det en pause. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Så lenge dere kommer med forslag i den tråden evnt. så får jeg gjort noe med saken, om ikke blir nok ikke noe jeg vil gjøre med sån med det første. Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Forresten noen som vet hvordan man kan lage css-hacks til IE7? I Ie kan man jo bare smelle på en !important, men hva med IE7? Ikke funnet noe som funker enda.. Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Forresten noen som vet hvordan man kan lage css-hacks til IE7? I Ie kan man jo bare smelle på en !important, men hva med IE7? Ikke funnet noe som funker enda.. 7692149[/snapback] Conditional comments? Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Finnes det en tråd på forumet hvor det diskuteres RSS-feeds o.l.? Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Det funker dårlig siden jeg skal bruke det til css.. Takk for tipset. Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Det funker dårlig siden jeg skal bruke det til css.. Takk for tipset. 7693200[/snapback] Bruk conditional comments til å inkludere et eget stilark til IE. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå