Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
iPhone = Apple = Mac = runde hjørner = web2.0 = webdiskusjon :)

Så ikke klag, Daniel ;)

7688648[/snapback]

Bil = runde hjørner = web 2.0

Sprettballer = runde hjørner = web 2.0

Mobiltelefoner = runde hjørner = web 2.0

Tastatur = runde hjørner = web 2.0

Cola-flaske = runde hjørner = web 2.0

Kofferten min = runde hjørner = web 2.0

DVD-cover = runde hjørner = web 2.0

Glassbordet mitt = runde hjørner = web 2.0

Logikken din suger. Det samme gjør Apple-hyklere og. Men vær så snill folkens, skån meg for iPhone... selv ikke i webdiskusjonen kommer jeg unna.

Lenke til kommentar
Håper du skjønte spøken i det hele. Selv synes jeg det er mer interessant med AppleTV ;)

Men daniel har et poeng; diskusjonen hører hjemme på enten mac1-forumene eller tilsvarende fora på diskusjon.no :)

7688737[/snapback]

Me did.

Daniel og Karsrud has joined forces for å bekjempe innvasjonen. :ph34r:.

Lenke til kommentar

Tihi. :green:

Når det er sagt, vil vi samtidig advare Opera mot å legge til for mye funksjonalitet utover det som kan være hensiktsmessig - Opera er farlig nær til å bli «bloatware», det vil si programvare som har funksjoner du strengt tatt ikke trenger og dermed stjeler unødvendig mange systemressurser.
:w00t: Endret av jorgis
Lenke til kommentar

Fra Minside tre uker etterpå:

Spørsmål: Når jeg tester norge.no/minside i W3Cs HTML-validator ser jeg at den validerer som gyldig XHTML 1.0 Transitional, men når jeg logger meg inn på Minside avslører HTML-validatoren 17 feil på forsiden, og jeg legger merke til at sidene plutselig er skrevet i HTML 4.01 Transitional og at dere bruker HTML-tabeller (tables) til ikke-tabulære data. Er det noe mål for dere å rydde opp i disse feilene, og kanskje også gå over til å benytte HTML 4.01 Strict?

Svar: Minside skal fungere på et stort utvalg av nettlesere og plattformer. Det ble derfor gjort valg rundt HTML-variant i utviklingen av Minside. Disse valgene blir fortløpende vurdert og eventuelle avvik vil bli rettet så raskt som mulig.

Å erstatte bruk av tabeller med for eksempel DIV og CSS-posisjonering var ikke forenlig med at Minside skal være brukervennlig uten bruk av CSS. Bruk av DIV og CSS-posisjonering ville også medføre større funksjonelle avvik mellom ulike nettlesere og plattformer som Minside skal støtte.

Kommentarer?

Lenke til kommentar
Det er juks at enden kan ha et innlegg med bare 2 tegn, når jeg får beskjed om å taste rundt 14!

Men, å?

7691390[/snapback]

Det er da lang over 14 tegn i innlegget mitt?

[quote=webby1,10/01-2007 : 17:46]haha, ie får en 4er..  Sier litt om anmelderen det..:!:
[right][snapback]7691130[/snapback][/right]
[/quote]
Å?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...