Vindstille Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Vis du ikke skal ha avataren din mer, kan jeg få den istedet? *Plage enden med at han ikke blir kvitt saue avataren* 7685237[/snapback] Jaja. Bare ta den du. Så kan jeg bytte tilbake til the chinagirl. ..og så kan vi få enden i enda litt dårligere humør. Lenke til kommentar
enden Skrevet 9. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2007 Vis du ikke skal ha avataren din mer, kan jeg få den istedet? *Plage enden med at han ikke blir kvitt saue avataren* 7685237[/snapback] SIkker på at du vil plage han som bestemmer om du får være medlem på forumet eller ikke Neida, bare ha den avataren som passer dere mest. Det er bare så rart når noen bytter den ene grafiske tingen man er vant til å forholde seg til Husker hvor mye kjeft jeg fikk den gangen jeg forsøkte å bytte... Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 (endret) I tilfelle folk ikke har fått med seg avstemminga om hvor vidt vi vil ha notis her i WDS eller ikke. Endret 9. januar 2007 av Mr.Berg Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Lurer på hvem som stemmer "Vet ikke". Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Lurer på hvem som stemmer "Vet ikke". Kanskje Mr_Berg? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 (endret) Jeg klarte nå ihvertfall å svare "ja".. Litt egne regler for WDS kunne gjort seg altså. Nå er ikke jeg den som poster mest på dette forumet, men de få gangene jeg ytrer meg, skjer det som regel her. EDIT: iMobiltelefon EDIT2: Apple har vist oppdatert sidene sine allerede: http://www.apple.com/iphone/ Tror nesten jeg må kjøpe en. Endret 9. januar 2007 av Slettet-df17e Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Tror nesten jeg må kjøpe en. 7686349[/snapback] mhm.. Lurer nesten på om jeg skal prøve å ønske meg den til neste jul. Vis den blir ferdig til den tid da. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Var bare max 8 GB på jegTelefonen, da. Kan aldri erstatte min eminente 80-GB Stemmer for ja. Foreløpig ser det meget bra ut for ja-siden Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Leste noe på mezzoblue at den er låst til en operatør man bare finner i US da. Men den var jo syk, mye mer enn noen hadde forventet tror jeg. http://www.456bereastreet.com/archive/2007...e_is_my_keypad/ Roger har litt rett her altså Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Leste noe på mezzoblue at den er låst til en operatør man bare finner i US da.Men den var jo syk, mye mer enn noen hadde forventet tror jeg. http://www.456bereastreet.com/archive/2007...e_is_my_keypad/ Roger har litt rett her altså 7686707[/snapback] SÅ syk var den ikke. neo1973 er rett rundt hjørnet, og den har enda flere features og høyere skjermoppløsning. Forresten: noen som la merke til at neo1973 ligner veldig på iPhone, selv om neo1973 ble demonstrert offentlig for mange måneder siden? Tror dette må være første gang jeg tør å anklage Apple for ripoff, men det gjør jeg. Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 (endret) *feilpostæsj!!* Endret 10. januar 2007 av rEaliTY Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 (endret) Forresten: noen som la merke til at neo1973 ligner veldig på iPhone, selv om neo1973 ble demonstrert offentlig for mange måneder siden? Tror dette må være første gang jeg tør å anklage Apple for ripoff, men det gjør jeg. Nåja, den ligner mykje meir på iPod-en min enn den jallatelefonen du refererte til. Og kor mange andre måter kan man lage ein smarttelefon utan fysiske taster? Det ég tenker på er om den blir like fort fettete som iPod Video. I såfall blir den fort stygg. Endret 10. januar 2007 av Henrik Lied Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 (endret) Syns de har dratt i-sakene litt for langt nå, blir nesten en parodi på seg selv - de kunne ha kommet opp med et annet navn. @Hein - Hugs laptop til java-orgie hos meg. Endret 10. januar 2007 av Løvskogen Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 (endret) Microsoft Breaks HTML Email Rendering in Outlook 2007. They’ve dropped the IE renderer and replaced it with ... Microsoft Word! No CSS background images, no floats, CSS positioning, no forms. Wow. Jøss. Endret 10. januar 2007 av Henrik Lied Lenke til kommentar
Leon Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 (endret) Microsoft Breaks HTML Email Rendering in Outlook 2007. They’ve dropped the IE renderer and replaced it with ... Microsoft Word! No CSS background images, no floats, CSS positioning, no forms. Wow. Jøss. 7687786[/snapback] !? Say again, please? Jegmener HÆ? Endret 10. januar 2007 av Leon Johannessen Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Microsoft Breaks HTML Email Rendering in Outlook 2007. They’ve dropped the IE renderer and replaced it with ... Microsoft Word! No CSS background images, no floats, CSS positioning, no forms. Wow. Jøss. 7687786[/snapback] ha ha Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Syns de har dratt i-sakene litt for langt nå, blir nesten en parodi på seg selv - de kunne ha kommet opp med et annet navn. 7687157[/snapback] Spesielt når Cisco/Linksys allerede har iPhone som registrert varemerke. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Nå mener jeg Apple ligger 4 hoder foran alle andre foretak som produserer elektroniske duppeditter når det gjelder design og brukervennlighet, så et par cheesy navn på produktene unner jeg dem, veldig. Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 En ting jeg er lei av: FuckPhone fra Apple. Det finnes et forum for å diskutere denslags drit. Gå dit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå