Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vis du ikke skal ha avataren din mer, kan jeg få den istedet? :p

*Plage enden med at han ikke blir kvitt saue avataren*

7685237[/snapback]

SIkker på at du vil plage han som bestemmer om du får være medlem på forumet eller ikke :devil:

Neida, bare ha den avataren som passer dere mest. Det er bare så rart når noen bytter den ene grafiske tingen man er vant til å forholde seg til :)

Husker hvor mye kjeft jeg fikk den gangen jeg forsøkte å bytte...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e

Jeg klarte nå ihvertfall å svare "ja"..

Litt egne regler for WDS kunne gjort seg altså. Nå er ikke jeg den som poster mest på dette forumet, men de få gangene jeg ytrer meg, skjer det som regel her.

EDIT: iMobiltelefon :love:

EDIT2: Apple har vist oppdatert sidene sine allerede: http://www.apple.com/iphone/

Tror nesten jeg må kjøpe en.

Endret av Slettet-df17e
Lenke til kommentar
Leste noe på mezzoblue at den er låst til en operatør man bare finner i US da.

Men den var jo syk, mye mer enn noen hadde forventet tror jeg.

http://www.456bereastreet.com/archive/2007...e_is_my_keypad/

Roger har litt rett her altså ;)

7686707[/snapback]

SÅ syk var den ikke. neo1973 er rett rundt hjørnet, og den har enda flere features og høyere skjermoppløsning. :)

Forresten: noen som la merke til at neo1973 ligner veldig på iPhone, selv om neo1973 ble demonstrert offentlig for mange måneder siden? Tror dette må være første gang jeg tør å anklage Apple for ripoff, men det gjør jeg.

Lenke til kommentar
Forresten: noen som la merke til at neo1973 ligner veldig på iPhone, selv om neo1973 ble demonstrert offentlig for mange måneder siden? Tror dette må være første gang jeg tør å anklage Apple for ripoff, men det gjør jeg.

FIC-neo1973_small.pngiphoneart_1168370430.jpgipod-video-g5-negro_0.jpg

Nåja, den ligner mykje meir på iPod-en min enn den jallatelefonen du refererte til. Og kor mange andre måter kan man lage ein smarttelefon utan fysiske taster? :)

Det ég tenker på er om den blir like fort fettete som iPod Video. I såfall blir den fort stygg.

Endret av Henrik Lied
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...