Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Apple-kategorien går nok ganske kraftig opp på forskjellige sider, ja :)

7682733[/snapback]

Nåja. I morgen kan vi nok bare vente oss én lang artikkel og så slipper vi alle rykte artikklene som blir postet hele tiden. Så jeg tviler på at det blir så veldig mye mer enn vanlig.

Endret av JonT
Lenke til kommentar

Er dere for opptatt med Apple til å hjelpe en stakkar med WordPress? Jeg vil ha en header med kategorinavnet samt beskrivelse for hver kategori. Det er enkelt nok. Jeg ahr category.php, og den gjør jobben med å hente fram rett beskrivelse, men headeren kommer ikke fram. WP sitt dokument sier

PHP
<h2 id="category-name-header">

<?php echo $cache_categories[$cat]->cat_name ?>

</h2>

Men det fungerer ikke. Det var en litt merkelig måte å gjøre det på synes jeg, men så kan ikke jeg php skikkelig, og ikke er jeg noen wp-guru heller :) For å få frem beskrivelsen benytter jeg bare <?php echo category_description(); ?> uten noen som helst parameter :ermm:

Er det noen som vet om en anne tag jeg kan bruke for å få kategorinavnet utenfor loopen?

Full kode over loop-en:

PHP
<h2 id="category-name-header">

<?php echo $cache_categories[$cat]->cat_name ?>

</h2>

Never mind, fant ut. <?php echo get_the_category_by_ID($cat); ?> var en grei erstatter, men står ikke i tag-lista siden det ikke er en direkte tag slik som de andre. Dårlig gjort...

Endret av enden
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8fx0y6VV

Judofyr: du må se til å komme deg inn på #webkafeen litt, for jeg vil "diskutere" (les flamme) litt rails med deg. Leste en tutorial om ruby her om dagen ser du.

Espen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...