Lovskogen Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Dårlig at de ikke streamer i HD, assæh. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Dårlig at de ikke streamer i HD, assæh. 7682515[/snapback] Hadde det bare vært noen som streamet i LD (LowD) hadde jeg vært fornøyd. Men jeg finner ingen som sender det Live. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Det går ikke live. Det har gjort det noen ganger men ikke nå lenger. Det legges ut ca. 2 timer etter at keynoten er feridg på apple.com/quicktime. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 (endret) Streamer de i det hele tatt? EDIT: Glemte å oppdatere. Var til Lovskogen... Endret 9. januar 2007 av Judofyr Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Streamer de i det hele tatt? 7682663[/snapback] Ikke Apple nei. Har ikke funnet noen andre sider som gjør det heller. Er vel litt vanskelig å få båndbredde nok inni byggningen. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 *Gjøre seg klar til å slette alle blogginnlegg relatert til Apple fra feedlisten sin* Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Apple-kategorien går nok ganske kraftig opp på forskjellige sider, ja Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 (endret) Apple-kategorien går nok ganske kraftig opp på forskjellige sider, ja 7682733[/snapback] Nåja. I morgen kan vi nok bare vente oss én lang artikkel og så slipper vi alle rykte artikklene som blir postet hele tiden. Så jeg tviler på at det blir så veldig mye mer enn vanlig. Endret 9. januar 2007 av JonT Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 En lang artikkel fra masse blogger, ja... Snakker om digg ol Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 En lang artikkel fra masse blogger, ja... Snakker om digg ol 7682796[/snapback] Ååå.. du tenker på sånne ting ja. Fra den kanten kommer det nok mye som må slettes. Tenkte mest på nettaviser som HW og Digi. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 På de seriøse sidene blir nok bare en BTW: iPhone kommer Lenke til kommentar
enden Skrevet 9. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2007 (endret) Er dere for opptatt med Apple til å hjelpe en stakkar med WordPress? Jeg vil ha en header med kategorinavnet samt beskrivelse for hver kategori. Det er enkelt nok. Jeg ahr category.php, og den gjør jobben med å hente fram rett beskrivelse, men headeren kommer ikke fram. WP sitt dokument sier PHP <h2 id="category-name-header"> <?php echo $cache_categories[$cat]->cat_name ?> </h2> Men det fungerer ikke. Det var en litt merkelig måte å gjøre det på synes jeg, men så kan ikke jeg php skikkelig, og ikke er jeg noen wp-guru heller For å få frem beskrivelsen benytter jeg bare <?php echo category_description(); ?> uten noen som helst parameter Er det noen som vet om en anne tag jeg kan bruke for å få kategorinavnet utenfor loopen? Full kode over loop-en: PHP <h2 id="category-name-header"> <?php echo $cache_categories[$cat]->cat_name ?> </h2> Never mind, fant ut. <?php echo get_the_category_by_ID($cat); ?> var en grei erstatter, men står ikke i tag-lista siden det ikke er en direkte tag slik som de andre. Dårlig gjort... Endret 9. januar 2007 av enden Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 enden: Vent litt da. Skjønner du ikke at vi må følge med iPhone ser nice ut. Håper den ikke blir alt for dyr. Lenke til kommentar
enden Skrevet 9. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2007 JonT, se til et visst sted å bytt avatar tilbake! Hvis ikke så fratar jeg deg retten til å ha en Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 enden: Nå har vi andre mast på han om å bytte, da Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8fx0y6VV Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Judofyr: du må se til å komme deg inn på #webkafeen litt, for jeg vil "diskutere" (les flamme) litt rails med deg. Leste en tutorial om ruby her om dagen ser du. Espen Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Javel.. Selv om det betyr at jeg må fyre opp ChatZilla Lenke til kommentar
enden Skrevet 9. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2007 (endret) enden: Nå har vi andre mast på han om å bytte, da 7683043[/snapback] Joa, men jeg prøvde å legge litt vekt bak med trusler om maktmisbruk. Det teller mer enn maset deres Endret 9. januar 2007 av enden Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Tank om avataren bare "plutselig ble borte" Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Tank om avataren bare "plutselig ble borte" 7683363[/snapback] Jeg håper du ikke har gjort noe djevelskap nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå