Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Robbiedeluxe: Hva er det som egentlig er så bra med akkurat den? Finnes jo tusenvis av andre notisblokker.

7668988[/snapback]

I like nice things.

Jeg elsker godt design, kvalitet og stil — dette gjenspeiles i alt jeg bedriver med ellers i livet. Det er derfor jeg foretrekker Mac, en Moleskine notatblokk, en overpriset Nokia telefon, eller et par Gucci-sko. Jeg er fullstendig klar over at det finnes andre og billigere alternativer — men jeg tillater meg gjerne å betale ekstra for å få «det lille ekstra».

Selv liker jeg å tro at dette er en positiv egenskap som henger sammen med å være litt perfeksjonist. Jeg må f.eks. alltid ha det ryddig på skrivebordet mitt, være seg i den reelle eller virtuelle verdenen.

Lenke til kommentar

The_ Fire: Hvorfor ikke heller bruke følgende metode?

li {

background: url(blabla.gif) center left no-repeat;

padding-left: 15px; /* Tilsvarende bredden på listepunktbildet + passende margin */

}

Dette fungerer egentlig bare på én-linjers listepunkter, så skal du ha mye tekst i listene dine må du prøve deg fram litt;

li {

background: url(blabla.gif) 0.5em 0 no-repeat;

padding-left: 15px;

}

Da bytter du ut 0.5em med et eller annet deromkring så listepunktet midtstilles i forhold til første linje med tekst.

Endret av Mr.Berg
Lenke til kommentar
Kor effektiv trur dykk denne metoden er i forhold til PHP, HTML, CSS, Python og andre programmeringsspråk? Er det nokon som har erfaringer?

When you read code, imagine typing it by hand

7670110[/snapback]

Fungerer ikke hos meg. Jeg lærte php ved å prøve, feile og prøve selv, ikke ved å skrive av eksempler.

btw, PT, det er en finger for mye på avataren din.

Enda en anti-IE bevegelse: NoMoreIEHacks

Endret av MC2
Lenke til kommentar

Moleskine hadde vært genialt hvis jeg bare hadde hatt noe å skrive :p De jobbene jeg har nå, er det ingenting å skrive ned i det hele tatt, så da ser jeg ikke poenget med å kjøpe noen slike notisblokker. Men det kommer absolutt til å ligge i bakhodet når jeg begynner å studere, og hvem vet? Kanskje jeg til og med får bruk for det før det også. Moleskine er jo genialt smooth :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...