Vindstille Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Robbiedeluxe: Hva er det som egentlig er så bra med akkurat den? Finnes jo tusenvis av andre notisblokker. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 (endret) Going retro. Going Moleskine. 7668893[/snapback] 2x Large Reporter og 2x Small Reporter på vei Endret 7. januar 2007 av Henrik Lied Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 (endret) Hva er det som egentlig er så bra med akkurat den? Finnes jo tusenvis av andre notisblokker. 7668988[/snapback] Dei er stiligare enn alle andre alternativ? Endret 7. januar 2007 av Henrik Lied Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Robbiedeluxe: Hva er det som egentlig er så bra med akkurat den? Finnes jo tusenvis av andre notisblokker. 7668988[/snapback] I like nice things. Jeg elsker godt design, kvalitet og stil — dette gjenspeiles i alt jeg bedriver med ellers i livet. Det er derfor jeg foretrekker Mac, en Moleskine notatblokk, en overpriset Nokia telefon, eller et par Gucci-sko. Jeg er fullstendig klar over at det finnes andre og billigere alternativer — men jeg tillater meg gjerne å betale ekstra for å få «det lille ekstra». Selv liker jeg å tro at dette er en positiv egenskap som henger sammen med å være litt perfeksjonist. Jeg må f.eks. alltid ha det ryddig på skrivebordet mitt, være seg i den reelle eller virtuelle verdenen. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Når man har en liste med list-style-image, hvordan plasseres bildet man har valgt i forhold til teksten? Noen som vil svare på denne samtidig: 7667284[/snapback]? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 (endret) The_ Fire: Hvorfor ikke heller bruke følgende metode? li { background: url(blabla.gif) center left no-repeat; padding-left: 15px; /* Tilsvarende bredden på listepunktbildet + passende margin */ } Dette fungerer egentlig bare på én-linjers listepunkter, så skal du ha mye tekst i listene dine må du prøve deg fram litt; li { background: url(blabla.gif) 0.5em 0 no-repeat; padding-left: 15px; } Da bytter du ut 0.5em med et eller annet deromkring så listepunktet midtstilles i forhold til første linje med tekst. Endret 8. januar 2007 av Mr.Berg Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Selv liker jeg å tro at dette er en positiv egenskap som henger sammen med å være litt perfeksjonist. Jeg må f.eks. alltid ha det ryddig på skrivebordet mitt, være seg i den reelle eller virtuelle verdenen.Så enig, så enig. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Stilige notatbøker, på videregående blir man vel mer ledd av om man stiller opp med notatbøker til 130kr stk..? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Ja, også kaster den apemøkk på deg. Lenke til kommentar
PT Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Jeg går på BHG, no worries Bah, får ikke sove Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Kor effektiv trur dykk denne metoden er i forhold til PHP, HTML, CSS, Python og andre programmeringsspråk? Er det nokon som har erfaringer? When you read code, imagine typing it by hand Lenke til kommentar
MC2 Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 (endret) Kor effektiv trur dykk denne metoden er i forhold til PHP, HTML, CSS, Python og andre programmeringsspråk? Er det nokon som har erfaringer?When you read code, imagine typing it by hand 7670110[/snapback] Fungerer ikke hos meg. Jeg lærte php ved å prøve, feile og prøve selv, ikke ved å skrive av eksempler. btw, PT, det er en finger for mye på avataren din. Enda en anti-IE bevegelse: NoMoreIEHacks Endret 8. januar 2007 av MC2 Lenke til kommentar
sparks Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Vet det finnes en del gode sånne color palettes sider rundt omkring på veven. Linker, anyone? Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Vet det finnes en del gode sånne color palettes sider rundt omkring på veven. Linker, anyone? 7670634[/snapback] colorblender og Kuler (Adobe) Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Fann ein søt liten Moleskine på den lokale bokhandelen. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Moleskine hadde vært genialt hvis jeg bare hadde hatt noe å skrive De jobbene jeg har nå, er det ingenting å skrive ned i det hele tatt, så da ser jeg ikke poenget med å kjøpe noen slike notisblokker. Men det kommer absolutt til å ligge i bakhodet når jeg begynner å studere, og hvem vet? Kanskje jeg til og med får bruk for det før det også. Moleskine er jo genialt smooth Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Bah, skriver ingenting om jeg ikke absolutt MÅ! Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Burde skrive litt mer analogt selv, hver gang jeg må skrive under på ting så blir det styggere og styggere, er blitt til at jeg bare lager klusser, ser ikke forskjell uansett. Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Noen her som har fått prøvd django på subsys? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Henke har vist domene der han skal bruke, vi får opp vår idag eller imorgen tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå